HRCroatian
Početna
KAKO NAPRAVITI DOBAR WEB SHOP
KAKO NAPRAVITI DOBAR WEB SHOP

Imati uspješan web shop ne znači samo imati ga, već i pametno i efikasno upravljati njime, te svim elementima koji imaju direktan i indirektan utjecaj.

Iz tog razloga za Vas ovaj put organiziramo besplatnu dvodnevnu radionicu Kako napraviti dobar web shop" koji će se održati 10. i 11. studenog 2018. (subota i nedjelja) u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Radionica traje dva dana po 6 sati.

Kako analizirati tržište i konkurenciju? Kako pronaći investitora, dobavljače i proizvođače? Kako formirati cijenu, te pratiti troškove i profit? Kako voditi uspješan marketing; on-site i off-site? Gdje i kako prodavati svoje proizvode i uslugu? Kako napraviti i pokrenuti web shop koristeći Wordpress i Woocommerce? Samo su neke od tema na koje ćete dobiti jasne odgovore kroz mnoštvo vježbi i dinamičnu komunikaciju.

Ovaj dvodnevni seminar polaznicima će dati ne samo odgovore na gornju tematiku već će ih naučiti primjeni različitih alata i tehnika potrebnim za samostalno obavljanje zadataka i upravljanje web trgovinom.

Teme:

Namjena, struktura, sadržaj i funkcionalnost web stranica; E-commerce kao sustav, sredstvo, te operativno funkcioniranje; Nabava, distribucija, logistika - Arbitraža, drop ship, privatna marka i proizvodnja; Istraživanje i analiza tržišta i konkurencije; Definiranje izvora i cijene - pricing, sourcing; E-potrošači - analizom i edukacijom do realizacije ciljeva; Sales funnel e-Commerce koncepti, Frontend i backend monetizacijski koncepti; E-commerce marketplaces, O2O - Online to offline; Zakonske regulative e-Poslovanja, zaštita potrošača, sporovi i mirenje; Sustavi, modeli i tipovi online plaćanja; Loyalty i turnover programi Način izvođenja seminara kombinacija je predavanja, individualnog i grupnog vježbanja , diskusija i iskustvenog učenja.

Radionicu vodi Siniša Begović, MBA; kroz svoju dugogodišnju menadžersku i konzultantsku karijeru konstantno se usavršava i radi na kompleksnim e-commerce i e-business sustavima s usmjerenjem na poslovni, idejni i funkcionalni aspekt. Sudjelovao je u stvaranju velikog broja e-projekata na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini, te je radio kao senior konzultant na nekoliko projekata Europske Unije u regiji. Kroz svoj radni vijek obnašao je funkcije project managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web i e-Commerce odjela, te direktora sektora e-trgovine velikih hrvatskih tvrtki. U posljednjih nekoliko godina održao je više od stotinu treninga i radionica iz različitih područja kojima je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištima. 1999. godine diplomirao novinarstvo na FPZ u Zagrebu, 2010. magistrirao MBA; poslovno upravljanje, University of Gloucestershire, UK, te 2018. magistrirao tehnologiju i edukaciju, University of Leeds, UK.

Autor je više desetaka stručnih članaka, 4 knjige i 2 priručnika o e-poslovanju financiranih od strane nekoliko EU projekata.

Prijavit se možete putem on line prijavnice: PRIJAVNICA; emaila: mpuljas@dura.hr ili putem telefona: 020/640-271


Požurite, broj polaznika je ograničen!

Natrag