HRCroatian
Početna
BRANDING ZA MALE TVRTKE I STARTUPE: ŠTO SVE MORATE ZNATI?
BRANDING ZA MALE TVRTKE I STARTUPE: ŠTO SVE MORATE ZNATI?

Kolika je važnost brenda i brendiranja prepoznatljivosti nekog proizvoda i usluge? Velika. Kako bi naučili više o brendiranju Vašeg proizvoda/usluge za Vas organiziramo radionicu "Branding za male tvrtke i startupe: što sve morate znati? ". Radionica će se održati u subotu, 08. prosinca 2018. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati.

Većina malih poduzetnika i startupa ne raspolaže adekvatnim marketinškim budžetom. Vrlo često nisu u mogućnosti odvajati sredstva ili im je ulaganje u taj dio poslovanja zadnje na to-do listi. Prijavite se na radionicu i saznajte kako najefikasnije pristupiti tom izazovu u vašem poslovanju.

na ovoj radionici polaznici će naučiti kako korisnici donose odluke o kupnji i zašto je prvih 7 sekundi kontakta branda s korisnicima, u većini slučajeva, presudno. Također, će naučiti potrebne korake za kreiranje dobrog branda i brand strategije, zašto je branding važan i kako može pozitivno utjecati na vaše poslovanje.

Radionica se sastoji od teoretskog i praktičnog dijela;

  • Predavanje s primjerima
  • Praktičan rad u grupi - Projekt
  • Diskusija (“Pitch the tribe session”)

PREDAVAČICA: HELENA ROSANDIĆ – Cijeli svoj radni vijek je provela u marketinškim i advertising agencijama. Svoju karijeru započela je kao account executive, a tijekom karijere u client servis departmentu iskusila sam različite uloge u nekoliko zemalja, od account executive do direktora agencije (Hrvatska, Azerbaijan, Austrija). Danas živi i radi u Beču, gdje je prije nekoliko godina počela intenzivno surađivati sa startup scenom, te s grupom iznimnih ljudi i stručnjaka iz Bruketa&Zinci&Grey, Netural i Brainswork pokrenula STARTAPARAT - komunikacijsku agenciju koja pomaže startupima.

Tijekom godina surađivala je i upravljala brendovima i kampanjama kao što su Milla Jovovich za tvrtku Milla Dairy, Silhouette, P&G, Holcim, Hilton, Ferrari, Samsung, Domino's i još mnogim drugim. Jedan od njenih najveći interesa oduvijek je bio kako brendovi i organizacije funkcioniraju i kako se diverzificiraju na različitim tržištima, te kako se komunikacija s potrošačima transformira u različitim kulturama. Tehnologija danas pomaže tvrtkama da rastu brže i bolje, pa se posebno raduje što svjedočimo kako i najmanje tvrtke mogu osnažiti gospodarstvo širom svijeta. Doista vjerujem da svaka dobra ideja može napraviti razliku, i da radeći zajedno stvaramo bolja i dugoročnija rješenja. Helena Rosandić je završila RIT (Rochester University of Technology) u Dubrovniku, trenutno pohađa Columbia Business School – Digital Transformation program.


Prijavite se na:

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!
Natrag