Dura
Edukacije Edukacije za naslovnu

KAKO PREGOVARATI S TEŠKIM KUPCIMA

U našoj natjecateljskoj kulturi pregovaranja, nažalost prepunoj sukoba i nedostatka kontrole, te slabe tolerancije na sve negativne emocije, konflikt je česta posljedica pregovaranja i odbijanja. Koliko kupaca  ste izgubili zbog neriješenih sukoba!? Koliko je to izgubljenih prilika i milijuna kuna? U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati.

Kako bi naučili kako pregovarati s problematičnim i zahtjevnim strankama za Vas smo organizirali radionicu „Kako pregovarati s teškim kupcima“ koja će se održati 04. prosinca 2021. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 9:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.

Cilj ove edukacije je postizanje izvrsnih pregovaračkih rezultata i sa “teškim” dobavljačima kroz detektiranje:

  • Tko su i što je cilj “teških” kupaca?
  • Taktike “teških” kupaca
  • Kako upravljati svojim reakcijama i kontrolirati bijes za vrijeme verbalnog napada?
  • Kako neutralizirati “agresora” i kanalizirati razgovor prema win-win ishodu?
  • Od protivnika izgraditi suradnika – iluzija ili…?

Trening obuhvaća tri osnovne cjeline koje uključuju niz tehnika i vještina koje su lako primjenjive u svakodnevnim kriznim poslovnim situacijama sa „teškim“ kupcima: što je ljutnja i kako ljudi manipuliraju ljutnjom, self management, words management. Dio self managementa uključuje vještine upravljanja vlastitim stanjima, a words managementa – jezične obrasce na verbalni napad koji nam omogućuju efikasnu komunikaciju u svakodnevnim pregovaračkim situacijama.

Nakon ovog treninga reći ćete točno ono što ste željeli reći, na miran i staložen način, te pomoći sugovorniku da prebrodi trenutni impuls uz nekoliko komunikacijskih trikova kojima se služe svi veliki „gasitelji požara“. Svrha ovog treninga je podizanje osobne kompetentnosti svakog polaznika u kontroli svojih stanja, emocija i postupaka, te kako od protivnika stvoriti suradnika.

PREDAVAČ:

SANDRO KRALJEVIĆ, magistar psihologije (Mind Lab d.o.o.)

Sandro se u svom profesionalnom radu prvenstveno bavi primijenjenom poslovnom psihologijom. Studij psihologije završio je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, i sada najviše obavlja poslove iz područja upravljanja ljudskim potencijalima. To su u prvom redu psihologijska procjena i razvoj djelatnika i menadžera neovisno o njihovoj hijerarhijskoj razini i vrsti djelatnosti, te poslovni treninzi i edukacije u svrhu razvoja mekih vještina. Također se bavi business i life coachingom, te općenito uslugama usmjerenima ka unaprjeđenju poslovanja tvrtki kroz razvoj ljudi.

Certifirani je NLP majstor i NLP coach. Također je praktičar mindfulnessa i autogenog treninga. Trenutno je i u procesu edukacije za kognitivno-bihevioralnog psihoterapeuta (završio je prva dva od moguća tri stupnja edukacije), čije metode aktivno koristi u radu s klijentima kroz različite oblike psihološkog savjetovanja.

Posjeduje preko 50 certifikata i alata iz područja psihologijske procjene, primijenjene psihologije, razvoja ljudskih potencijala, digitalnog marketinga i brandinga. Pohađa brojne dodatne edukacije, te se stalno profesionalno usavršava aktivno sudjelujući na različitim kongresima, konferencijama, simpozijima, te znanstvenim i stručnim skupovima. Svoju stručnu edukaciju iz područja psihologije uskoro upotpunjuje i upisom na doktorski studij. Autor je knjige Kako preživjeti u suvremenoj džungli, najprodavanijeg psihološkog priručnika u 2020.

Prijave za ovu radionicu još nisu otvorene.

Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO DOBRO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU

Dura_user

Održana radionica “Kako odrediti cijenu svog proizvoda”

Dura_user

GOOGLE ADS

Dura_user

ZAVRŠILA OVOGODIŠNJA STARTUP AKADEMIJA

Dura

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

GOOGLE ADWORDS

Dura

KAKO PRODAVATI RAZLIČITIM TIPOVIMA LJUDI

Dura_user

Stres i upravljanje vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

DURA PONOVNO KREĆE S BESPLATNIM RADIONICAMA ZA PODUZETNIKE

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X