U sklopu „Vinske omotnice“ – bespovratnih sredstava EU Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je još jedan natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, koji je otvoren do 31. srpnja 2014. godine.
Korisnici ove mjere su:
– Proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar;
– Javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina, osim korisnika Državnog proračuna;
– Udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina);
Dozvoljena ulaganja unutar mjere su: objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet),ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja (Makedonija, Crna Gora, Srbija, Albanija, Kosovo, Bosna i Hercegovina, Švicarska, Lihtejnštajn, Norveška, Rusija, Ukrajina, Kazahstan, Japan, Kina (uklj. Hong Kong), SAD, Kanada, Meksiko, Brazil, Australija, Koreja, Indija, Tajland, Malezija, Indonezija, Singapur).
Ukupna visina raspoloživih sredstava potpore u ovoj mjeri iznosi 1 milijun €. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna RH. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je EUR 200.000. Minimalni iznos potpore po projektu je EUR 3.000. Maksimalni iznos potpore po projektu je EUR 100.000 iz sredstava Europske unije. Dodatno će se odobriti potpora po projektu u maksimalnom iznosu do EUR 60.000 iz sredstava Državnog proračuna Republike Hrvatske.
Više informacija i dokumentacija.