Dura
Novosti

ODRŽANA I POSLJEDNJA OVOGODIŠNJA RADIONICA STARTUP AKADEMIJE

ODRŽANA I POSLJEDNJA OVOGODIŠNJA RADIONICA STARTUP AKADEMIJE
ODRŽANA I POSLJEDNJA OVOGODIŠNJA RADIONICA STARTUP AKADEMIJE

Kolika je važnost brenda i brendiranja prepoznatljivosti nekog proizvoda i usluge doznali smo na današnjoj radionici “Brendiranje i pozicioniranje proizvoda na tržištu”.

Cilj ove radionice je bio definirati i upoznati polaznike s važnošću brendiranja proizvoda i usluga, te kako se pozicionirati na tržištu. Polaznici su ovim predavanjem stekli i unaprijedili znanja o uspješnoj strategiji pozicioniranja brenda na tržištu. Izvrsna predavačica Kristina Gaće iz tvrtke Deloitte je kroz kombinaciju predavanja, diskusija i iskustvenog učenja približila polaznicima ovu temu. Polaznici su dobili odgovore na pitanja poput:

  • Koliko su skupe početničke greške?
  • Što čini brend? Što je brendiranje?
  • Kada moramo početi razmišljati o brendu?
  • Kako se gradi brend?
  • Koji su koraci potrebni za proces brendiranja?
Datum:
17.12.2017
Print Friendly, PDF & Email

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X