Digitalni marketing tema je o kojoj mnogi pričaju, malo manje njih to razumije, a vrlo malo ljudi se time bavi. Iz tog razloga smo za Vas u okviru Startup akademije organizirali radionicu “Digitalni marketing” koja će polaznicima približiti najnovija saznanja u području internet marketinga na razumljiv, upotrebljiv i zabavan način. Radionica će se održati u subotu, 20. listopad 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15), s početkom u 09:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.
Program radionice je koncipiran tako da se radi na upoznavanju načina rada digitalnog marketing uz teoretske zadatke i praktične primjere, s tim da bi naglasak bio na praktičnim primjerima.
Teme koje će se obrađivati na seminaru su:
- Digitalni marketing
- Marketing vs digitalni maketing
- Prednosti digitalnog marketinga
- Trendovi u digitalnom marketingu
- Konverzija
- Online plaćanje
- Google alati
- Google oglašavanje (Adwords)
- Case study (praktični primjer 1)
- Facebook oglašavanje
- Instagram oglašavanje
- Ostale sociajlne mreže
- Kreiranje statregije
- Case study (praktični primjer 2)
Polaznici ove radionice bi na kraju trebali poznavati na koji način funkcionira digitalni marketing, uspostavljanje online načina plaćanja, google biznis računa, facebook oglašavanja, instagram oglašavanja, kako da osmisle vlastitu strategiju itd. Ova radionica je ujedno uvod u radionice “Google Adwords” i “Facebook & Instagram”
PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ
Živi i radi u Mostaru. 2006. g. upisuje Fakultet informacijskih tehnologija u Mostaru, gdje se zapošljava tokom studiranja i završava 3 godine fakulteta. Krajem 2012.g. prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade. U finalu osvaja nagradu od 4000$ te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. G. Joldić je stalni predavač iz oblasti IT-a u Kulturnom centru „Kralj Fahd“ u Mostaru. www.kckfmostar.com. Također sa svojim startupom osvaja natjecanje „BizIdea“ pod pokroviteljstvom Norveške ambasade gdje postaje prvi stanar Poslovnog inkubatora u Intera tehnološkom parku. 2014. pretvara hobi u posao te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 5 zaposlenih blink photography.
2016. g. kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Googla i osvaja 7000KM (3,500 €) pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom ScreenAds.
Između ostalog vodio je seminare i radionice na razne teme IT-a, drone-ova, digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatskoj.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju na:
Online: PRIJAVNICA
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271
Požurite, jer broj polaznika je ograničen!