Dura
Edukacije

GOOGLE ADWORDS

GOOGLE ADWORDS
GOOGLE ADWORDS

Online oglašavanje je nezamislivo bez Google AdWords kampanja. Sa sigurnošću možemo ustvrditi da je Google AdWords jedan od najzastupljeniji i najefikasniji oblik online oglašavanja. Iz tog razloga Razvojna agencija Grada Dubrovnika za Vas organizira još jednu u nizu radionica baš na tu temu.

Pošto smo grupu za subotu već popunili otvaramo drugu grupu za radionicu „Google AdWords“ će se održati u subotu, 03. studeni 2018. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15), s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je 6 sati.

Program radionice je kombinacija predavanja, individualnih vježbi, rasprave, iskustvenog učenja, te praktičnih primjera.

Teme:

Google Adwords

  • Google Adwords – Osnove
  • Struktura i način fukncionisanja
  • Postavljanje Adwords računa
  • Istraživanje
  • Kreiranje Google Adwords kampanje
  • Strategije
  • Youtube i Remarketing

Google Analytics

  • Google Analytics – Osnove
  • Struktura i način fukncioniranja
  • Priprema računa
  • Analiza reporta
  • Kreiranje email reporta
  • Povezivnaje Adwords sa Analyticsom
  • Praćenje rezultata
  • Analytics Intelligence

Polaznici će na kraju ove radionice poznavati strukturu i način funkcioniranja Google Adwords i Google Analyticsa, uspostavljanje korisničkog računa, izrada online kampanje, te praćenje rezultata istih. Naglasak ove radionice je na praktičnim primjerima.


PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ

Živi i radi u Mostaru. 2006. g. upisuje Fakultet informacijskih tehnologija u Mostaru, gdje se zapošljava tokom studiranja i završava 3 godine fakulteta. Krajem 2012.g.  prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade. U finalu osvaja nagradu od 4000$ te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. G. Joldić je stalni predavač iz oblasti IT-a u Kulturnom centru „Kralj Fahd“ u Mostaru. www.kckfmostar.com. Također sa svojim startupom osvaja natjecanje „BizIdea“ pod pokroviteljstvom Norveške ambasade gdje postaje prvi stanar Poslovnog inkubatora u Intera tehnološkom parku. 2014. pretvara hobi u posao te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 5 zaposlenih blink photography.

2016. g. kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Googla i osvaja 7000KM (3,500 €) pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom  ScreenAds.

Između ostalog vodio je seminare i radionice na razne teme IT-a, drone-ova, digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatskoj.


Prijave za ovu radionicu se zaprimaju na:

Online: PRIJAVNICA

E-mail: mpuljas@dura.hr

Telefon: 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Print Friendly, PDF & Email

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X