Marketing na društvenim mrežama oblik je digitalnog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Marketinški stručnjaci su odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Iz tog razloga za vas organiziramo radionicu Marketing na društvenim mrežama – Facebook & Instagram od 0 do 100! koja će se održati u nedjelju, 18. studeni 2018. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je 6 sati.
Program radionice je koncipiran na način da se sastoji od kombinacije predavanja, rasprave, iskustvenog učenja, te praktičnih primjera.
Polaznici će na kraju ove radionice savladati tehnike:
– Kako uspješno i ciljano oglašavati;
– Kako pronaći potencijalne kupce;
– Kako izvući maksimum iz plaćenih oglasa;
– Kako pratiti rezultate i optimizirati oglase;
– Kako kreirati izvještaje.
Fokus radionice je na praktičnim primjerima i tehnikama za kreiranje strategija i ciljanih oglasa. Polaznici koji budu imali Facebook stranicu i Facebook Ads Manager račun moći će raditi na praktičnim zadacima, a oni koji nemaju stranicu naučit će kako se postavlja račun.
PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ
Živi i radi u Mostaru. 2006. g. upisuje Fakultet informacijskih tehnologija u Mostaru, gdje se zapošljava tokom studiranja i završava 3 godine fakulteta. Krajem 2012.g. prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade. U finalu osvaja nagradu od 4000$ te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. G. Joldić je stalni predavač iz oblasti IT-a u Kulturnom centru „Kralj Fahd“ u Mostaru. www.kckfmostar.com. Također sa svojim startupom osvaja natjecanje „BizIdea“ pod pokroviteljstvom Norveške ambasade gdje postaje prvi stanar Poslovnog inkubatora u Intera tehnološkom parku. 2014. pretvara hobi u posao te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 5 zaposlenih.
2016. g. kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Googla i osvaja 7000KM (3,500 €) pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom ScreenAds.
Između ostalog vodio je seminare i radionice na razne teme IT-a, drone-ova, digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatskoj.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju na:
Online: PRIJAVNICA
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271
Požurite, jer broj polaznika je ograničen!