Dura
Projekti

BRAND_EU

BRAND_EU

Projekt: Acquiring place BRANDing competences at work through continuing VET to increase the attractiveness of EUropean cities (Stjecanje kompetencija brendiranja kroz kontinuirano strukovno obrazovanje i trening sa ciljem podizanja konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova)

Akronim: BRAND_EU

Program: Erasmus+

Ključna mjera programa: Suradnja za inovacije i razmjena dobre prakse

Područje utjecaja: Strateška partnerstva u području strukovnog obrazovanja i osposobljavanja

Glavni cilj projekta: Razmjena dobrih praksi

Trajanje projekta: Rujan 2021. – September 2021.


Glavni partner
: Općina Imola, Italija

Ostali partneri:

  • Grad Trollhattan (Švedska)
  • Općina Orust (Švedska)
  • Općina Forli (Italija)
  • Institut za razvoj gospodarstva, obrazovanja i zapošljavanja (Španjolska)
  • Organizacija za javnu dobrobit Općine Rethymno (Grčka)
  • Udruženje Švedske i talijanske pokrajine Emilia-Romagna (Italija)
  • Razvojna agencija Grada Dubrovnika (Hrvatska).


Ukupna vrijednost projekta:
EUR 121.324,00

Bespovratna sredstva za DURA-u: EUR 14.394,00


Opći cilj projekta
jest unapređenje konkurentnosti i privlačnosti europskih gradova kroz razmjenu dobre prakse u području izrade i primjene strategija brendiranja na razini općina i gradova, kako bi se stvorilo povoljno okruženje za lokalni razvoj.


Specifični ciljevi
projekta usmjereni su prema:

  • razvoju visoke kvalitete vještina brendiranja općina i gradova među javnim službenicima, te relevantnih lokalnih dionika, kroz njihov indirektni angažman;
  • povećanju učinkovitosti umrežavanja i strategija brendiranja općina i gradova;
  • pružanje više prilika za stručno i strukovno obrazovanje javnih službenika na lokalnoj i međunarodnoj razini.


Izravno uključene ciljne skupine
projekta su:

  • javni službenici zaposleni u partnerskim općinama i gradovima
  • politički predstavnici.


Neizravno uključene ciljne skupine
projekta su:

  • gospodarski subjekti/poduzetnici, udruge, gospodarske komore, organizacije usmjerene ka promociji specifičnih područja.


Opis projekta
:


Place branding
(brendiranje mjesta) jedan je od ključnih razvojnih elemenata malih i srednjih gradova i općina. Najčešći izazov manjih mjesta jest promovirati sebe ne samo kao turističku destinaciju, već i kao poželjno mjesto za život, rad, obrazovanje, i investiranje; kao mjesto povezano s kreativnošću, inovacijama i gospodarskom aktivnošću. Osmišljavanje i razvoj vizije i strategije određenog grada ili općine preduvjet je lokalnog razvoja, stvaranja novih radnih mjesta i prilika za napredak lokalnog stanovništva.

Partneri uključeni u projekt obuhvaćaju općine i gradove suočene s poteškoćom privlačenja stanovništva i gospodarskih ulaganja, što primarno proizlazi iz njihove nedostatne atraktivnosti.

U skladu s navedenim, projekt će kroz tri međunarodna seminara/treninga (Švedska, Italija, Španjolska) omogućiti partnerima razmjenu dosadašnjih iskustava, stečenog znanja i metoda učenja u području place branding-a, sa ciljem unapređenja ključnih kompetencija i transverzalnih vještina javnih službenika, što će imati pozitivan učinak na njihov proces cjeloživotnog učenja te posljedično, na pozitivnu promjenu u njihovim organizacijama.

Po završetku projektnih aktivnosti, očekivani rezultati uključuju i izradu novih ili unapređenje postojećih strategija brendiranja partnerskih općina ili gradova; prikupljanje primjera dobre prakse; izradu internet stranice projekta; izradu plana upravljanja kvalitetom; izradu plana diseminacije, te izvještaje o procesu implementacije projekta.

Print Friendly, PDF & Email

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X