I ovaj vikend smo brusili naše poduzetničke vještine! Radionica Facebook & Instagram od 0-100 održana je u našim prostorijama, a polaznici su pažljivo slušali već nam dobro poznatog Dina Joldića iz Mostara koji je inače stalni predavač iz polja IT-a u Kulturnom centru „Kralj Fahd“ u Mostaru.
Radionica je privukla velik broj sudionika jer je to iznimno važan segment svakog poslovanja, tako da smo morali otvoriti još jednu grupu u nedjelju. Marketinški stručnjaci su odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stranice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.
Tik prije nove radionice, dok su ga polaznici nestrpljivo iščekivali, Dino nam je kazao par riječi o svojoj radionici:
“Facebook i Instagram su otvorili vrata svima, sada glavnu riječ ne vode samo “veliki biznisi” već su i oni manji dobili priliku da budu istaknuti i vidljivi široj javnosti. Pitanje koje se jako često postavlja jeste: da li je Facebook isplativ? Rekao bih da to zavisi isključivo od onoga šta nudite, odnosno šta tražite i načina na koji radite i jedno i drugo.
Koliko god vaša usluga ili proizvod bili dobri, ako javnost nije upoznata sa vašom kompanijom i ako ne zna šta nudite, vrlo je vjerojatno da ćete svoje proizvode i usluge “prodavati” samo prijateljima i onima koji sasvim slučajno dođu do vas.
Vođenje biznisa preko društvenih mreža je rastući trend koji nikako ne biste smjeli propustiti i zanemariti. Online oglašavanje je svakim danom sve skuplje i skuplje, tako da je upravo sada bolja i jeftinija prilika za oglašavanje nego sutra. Kada potencijalni kupac traži neki proizvod ili uslugu online, a vi niste “online ready for sale”, vjerojatno propuštate priliku za prodaju, a samim tim i zaradu.
Svaki biznis je dobar onoliko koliko je isplativ! Na ovoj radionici ću vam dati neke savjete kako da pronađete nove kupce i unaprijedite vaš biznis pomoću Facebook-a i Instagram-a.!
Sudionici su istaknuli kako je radionica bila iznimno praktična što im je na kraju i najvažnije, da odu kući s konkretnim znanjem i koracima koji ih vode do konkretnih rezultata.
“Jako mi je važno kada sve te korake osobno “kliknem” i uđu mi u ruku, pa kad nešto sutra budem trebao točno znam kako ću do toga i doći. Fokus je bio na praktičnim stvarima, a to je uistinu neprocjenjivo. Dino je strpljiv i zanimljiv, tako da je radionica pun pogodak! Hvala DURA-i na doticaju s realnim procesima u poslovanju.”