Kad pričamo o online oglašavanju, sa sigurnošću možemo ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljenijih i najefikasnijih oblika online oglašavanja. Upravo iz tog razloga DURA je organizirala još jednu u nizu radionica baš na tu temu.
Predavač ove zanimljive radionice je Miroslav Varga, stručnjak za online marketing, statističke analize i data mining (rudarenje podataka). Diplomirao je na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu i apsolvirao dva poslijediplomska studija.
Predavač je u nekoliko institucija na temu online marketinga. Jedini je hrvatski Google stručnjak, nositelj svih Google Ads i Google Analytics certifikata u statusu trostrukog djeda. Posjeduje iznimno rijetki GCT certifikat – Google Certified Trainer.
Za sebe voli reći – sve što sam naučio, naučio sam za tuđe novce. Zato to rado dijelim.
Kratko smo popričali s g. Vargom nakon radionice:
„Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi rješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.“
Inače, Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.
Područje internetskog oglašavanja je zanimljivo zbog mjerljivosti, dostupnosti i efikasnosti. Ulazne barijere nisu velike i mnogi pokrenu svoje oglasne kampanje bez dovoljnog predznanja. Tada se obično dogodi i veliko razočarenje jer iako je lako ući u taj svijet, ima puno detalja i opcija koje bitno mogu poskupiti cijelu priču ili ne vratiti za uloženo ono što je očekivano. A Upravo je to ono i što su nam naši polaznici rekli.
“Naponok nam je demistificiran taj proces oglašavanja i „kockice“ su nam sjele na mjesto! Uvijek nekako gledaš na sve to kao da je užasno komplicirano i kompleksno, a zapravo je samo stavr da i to netko stručan rastumači na jednostavan i zanimljiv način, upravo onako kako je to g. Varga danas nama učino.“