Kad tek krenete u posao, često se dogodi da nakon nekog vremena shvatite da ste u prošlosti možda neke stvari mogli bolje ispregovarati. Kako uspješno pregovarati. Što može biti predmet pregovaranja? Koji su važni elementi za uspjeh pregovora? Samo su neke od pitanja s kojima se susreće svaki poduzetnik u svim fazama svoga poslovanja.
Da bi olakšali procese pregovaranja i uveli ih u taj svijet, DURA je organizirala dvodnevnu radionicu „Taktike i strategije poslovnog pregovaranja“.
O ovoj temi nam je dva dana predavao g. SANDRO KRALJEVIĆ, magistar psihologije (Mind Lab d.o.o.). Sandro se u svom profesionalnom radu prvenstveno bavi primijenjenom poslovnom psihologijom. Studij psihologije završio je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, i sada najviše uživa radeći poslove savjetovanja iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, procjene i razvoja djelatnika i menadžera neovisno o njihovoj hijerarhijskoj razini i vrsti djelatnosti, poslovnih treninga i edukacija u svrhu razvoja mekih vještina, business i life coachinga, te generalno unaprjeđenja poslovanja tvrtki kroz razvoj ljudi.
Za svoje radionice kaže:
„Radionica strategija i taktika poslovnog pregovaranja za mene uvijek predstavlja jedno posebno iskustvo, zbog toga što je područje pregovaranja prepuno raznovrsnim vještinama i tehnikama iz područja primijenjene psihologije. Posebno mi zadovoljstvo predstavlja prilika ne samo da podijelim vlastito znanje i iskustvo, već i da čujem različite primjere iz prakse polaznika, kao i njihova gledišta na ovu izrazito važnu temu u današnjem poslovnom okruženju. Reakcije publike su najčešće pozitivne, te su sami polaznici vrlo zadovoljni održanim seminarom, upravo zbog toga što kao predavač nastojim uključiti raznovrsne edukacijske metode – od interaktivnog predavanja, praktičnih vježbi, grupne diskusije, slučajeva iz prakse, audio/video edukativnih materijala, rješavanje psihologijskih testova itd. Osoba sam koja se uvijek voli pripremiti za radionicu – bez obzira na to što sam neku temu držao već nekoliko puta, uvijek je važno sadržaj prilagoditi očekivanjima i potrebama različitih vrsta publika. To je ujedno i najveći izazov za mene kao trenera, ali i neopisivo zadovoljstvo kada uspijem u tome.“
Polaznici ne kriju zadovoljstvo radionicom pa nam kažu:
„Joj meni je uvijek bila neka knedla u grlu kad bi krenulo „natezanje“ oko nekih poslova, a u biti sam se samo ja osjećao nelagodno jer nisam znao neke stvari i nisam im se dovoljno posvećivao. To pregovaranje nije neki proces kojeg se treba strašiti ili da Vam radi nelagodu i upravo mi je zato drago da sam proveo ova 2 dana na radionici. Odlična tema, izcvrstan predavač! “
Kad tek krenete u posao, često se dogodi da nakon nekog vremena shvatite da ste u prošlosti možda neke stvari mogli bolje ispregovarati. Kako uspješno pregovarati. Što može biti predmet pregovaranja? Koji su važni elementi za uspjeh pregovora? Samo su neke od pitanja s kojima se susreće svaki poduzetnik u svim fazama svoga poslovanja