Dura
Novosti

ODRŽANA DVODNEVNA RADIONICA “GOOGLE ADS”

ODRŽANA DVODNEVNA RADIONICA “GOOGLE ADS”
ODRŽANA DVODNEVNA RADIONICA

Ovaj vikend smo se u okviru “Startup akademije” družili s g. Miroslavom Vargom na temu Google Ads. Na radionici je sudjelovalo 43 polaznika pa smo istu morali održati na Sveučilišnom Kampusu.

 

Na ovoj dvodnevnoj radionici polaznici su naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to su naučili koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja I ono što je najvažnije po završetku radionice polaznici mogu sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

 

U ovom ciklusu Startup Akademije bavimo se još jednom korisnom temom za sve poduzetnike ili one koje namjeravaju to postati. S našim predavačima pričamo o poslovnom neuspjehu – strahu od neuspjeha, suočavanju s neuspjehom i njegovom pobjeđivanju. Želimo skinuti stigmu i negativnu konotaciju nečega što je sastavni dio uspjeha i poduzetničkog puta, jer se događa svima. Svoje viđenje neuspjeha s nama je podijelio i današnji predavač Miroslav Varga:

 

„Da ne bi ispalo da nekog obeshrabrujem, samo bih želio istaknuti: Neuspjeh je dio uspjeha. Ne želim pričati o svjetskim primjerima uspjeha gdje je rezultat na kraju bio čudno dobar (primjer za to su i Google, Apple, Microsoft i niz drugih kao recimo Coca Cola), istaknuo bih priču o našoj tvrtki. Imali smo razdoblja gdje smo od kuće donosili novac da platimo struju i grijanje. Srećom, ispalo je dobro jer zadnjih 8 godina rastemo po stopama od 30% do 50%. Ali, nije uvijek bilo lako niti jednostavno.  Jedino što znam – vjerovali smo u to radimo i da je to dobra stvar.


Prva lekcija koju sam naučio iz tog iskustva je bila – nisam ja kao osoba loš, ako posao ne ide. Druga lekcija je još jednostavnija – ako danas ne ide, ne znači, da ni sutra neće ići I treća, možda najvažnija lekcija koju smo naučili bila je ‘Never give up’. Ako vjerujete u to što radite, ako ulažete u svoje znanje i vještine da to dotjerate do razine da vas u svijetu priznaju i prepoznaju, prije ili kasnije će vam novac pokucati na vrata. I to kucanje će biti snažno i izdašno, iznad i izvan svih snova koje gajite u trenucima kada posao naprosto ne ide!


Samo iznimno, uspjeh dolazi preko noći. Uglavnom je uspjeh rezultat spremnosti na odricanje, upornosti i ulaganje u učenje i skromnosti u očekivanju povrata. Ako kažem da smo dvije godine radili bez plaće, primanja ili dohotka, netko će reći da nismo odgovorni jer treba platiti struju, vodu, grijanje i niz drugih životnih troškova.

Ali, doda li se tome, da ste uvjereni da to što radite mora prije ili kasnije donijeti plodove, onda vjerojatno ne griješite. Nemojte misliti da je takav put jednostavan. Nikada nije!

 

Danas kada se osvrnem da u Osijeku tridesetak mladih ljudi (obitelji) vidi svoju perspektivu u našoj tvrtki i  da je ta perspektiva sjajna, i za nas, i za njih, znamo da smo donosili dobre odluke. Razlika između tvrdoglavog i upornog leži u činjenici da je uporni bio u pravu. Teško je nekada razlučiti kada si tvrdoglav, a kada uporan. Tu su najveći teret podnijele naše obitelji. Danas smo i njima uzori i primjer kako treba raditi, a nije uvijek bilo lako.

 

Neuspjeh nije niti sramota, niti govori o vrijednosti osobe, niti je mjerilo poštenja ili obraza. Neuspjeh je jednostavno sastavnica poslovanja i dio procesa učenja kako uspjeti. Ako spomenem podatak da će u Americi prije novac za neki projekt dobiti onaj koji je jednom već propao u poslovanju (ako nije bio nepošten smatra se da je nešto naučio) mislim da ću najbolje opisati stav društva spram neuspjeha.

Primjerice u nekim EU državama je pokretač tvrtke dužan predati imovinsku karticu kako bi mu sustav zajamčio da će imovinu koju je imao prije poduzetničkog poduhvata, zadržati i ako je poduhvat propao (ukoliko nije nikog prevario ili oštetio na nedopušten način). Definirao bih neuspjeh kao: način na koji si naučio, da ne možeš uspjeti!

 

Ljepše je kada ne doživiš neuspjeh. Ali, neuspjeh je, kao i u životu, dio procesa stjecanja iskustva. Iskustvo nemaš onda kada ti treba, nego tek nakon toga.

Ne tvrdim da moramo kao društvo poticati neuspješne projekte, ali tvrdim da kao društvo nikada nećemo znati koji će projekt biti uspješan, a koji neće. Nekada se uspjeh definira kroz diplome, zvanja ili status. Da je za uspjeh bila važna diploma, Nikola Tesla se nikada ne bi zaposlio u HEPu (slično kao Bill Gates – osnivač i suvlasnik Microsofta, Steve Jobs – osnivač i suvlasnik Applea ili naši primjeri Goran Ivanišević, Dino Dvornik ili Mate Rimac).

Svjetski uspjeh i svjetsko priznanje najčešće dolazi na kraju, nakon niza neuspjeha i propalih projekata. Tko ne proba, osuđen je da umre u sumnji da je možda mogao uspjeti. Gary Vaynerchuk, jedan od najistaknutijih predstavnika novog vala marketinških gurua (nebitno slažete li se s njim ili ne) je na jednoj konferenciji izjavio da je anketirajući osobe u staračkim domovima u Americi naučio jednu važnu lekciju: Nikada te osobe nisu žalile zbog toga što im u životu nešto nije uspjelo, nego su, u pravilu, žalili što nisu ni pokušali.

 

Stoga ne bi nitko trebao zbog straha od neuspjeha, odustati od sebe ili svoje ideje. Neuspjeh jest i uvijek će biti važan dio uspjeha i ne treba zbog straha od neuspjeha odustati, prije nego li se uopće pokušalo uspjeti. Dajte si šansu!

Čak bih mogao tvrditi da će vas u Hrvatskoj prije mrziti zbog uspjeha, nego zbog neuspjeha :)“

 

Datum:
24.11.2019

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X