Dura
Novosti

VELIKI INTERES POLAZNIKA ZA MARKETINGOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

VELIKI INTERES POLAZNIKA ZA MARKETINGOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA
VELIKI INTERES POLAZNIKA ZA MARKETINGOM NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Ovaj vikend smo u okviru “Startup akademije” zbog velikog intresa održali dvije radionice „Marketing na društvenim mrežama: Facebook & Instagram“. Sudjelovalo je ukupno 44 polaznika, a radionice je vodio Dino Joldić.

Osim o marketingu na društvenim mrežama s Dinom smo porazgovarali i o poslovnom neuspjehu – strahu od neuspjeha, suočavanju s neuspjehom i njegovom pobjeđivanju.

Znamo da je naše društvo orijentirano na uspjeh i uspješne priče, no možete li podijeliti s nama onu “drugu stranu medalje” odnosno priču o poslovnom neuspjehu ili nekoj neugodnoj situaciji koja Vam se dogodila? 

U pravu ste s tom činjenicom da današnje društvo koje se ne bez razloga zove i društvom spektakla, binarno promatra poduzetničku strukturu i razvrstava ih na pobjednike i poražene, s čime se osobno apsolutno ne slažem.
Događaje treba sagledavati u kontinuitetu, pa opet ne možemo poduzetničke subjekte svesti na uspješne i neuspješne. Mnogi su primjeri koji idu u prilog rečenome. Mnoge knjige su napisane i mnogi filmovi su snimljeni upravo sa ovom temom kako poduzetnici iz gotovo nemogućih situacija ostvaruju svoje snove.
Problem je ako se greška ponavlja u kontinuitetu. Imao sam i ja također svojih  “bisera” i nekoliko puta sam bio pred odustajanjem od svog biznisa, popunjavajući zahtjev za zatvaranjem istog, ali svaki put me spriječila pomisao da sam uzalud trošio vrijeme da radim to što sam radio. Greške i problemi su sastavni dio svakog i svega u životu, ali ja to gledam kao kad imamo kuću i desi se da “crkne” sijalica ili neka cijev, u tom slučaju mi ne mijenjamo kuću, već popravimo to što ne valja i nastavimo dalje. Jer na kraju je to je ipak naša kuća!

 Što ste naučili iz tog iskustva?

„Greška nije greška ako se na njoj nešto naučilo!“ – je izjava nekoga tko je dio uspješne priče. Svoje greške ma kako bolne bile i koliko god narušavaju moj ego, smatram darom s neba.
Nije bitno koliko puta padnemo, već koliko brzo ustanemo. Sve se može riješiti i popraviti, ali prvo moramo dijagnosticirati problem/grešku i onda raditi na rješavanju istog.

 Što biste savjetovali budućim poduzetnicima nakon tog iskustva?

Prihvatite neuspjeh kao alat u procesu učenja.
Ne dozvolite da vas neuspjeh emocionalno zarobi, i natjera vas u spiralu straha.
Preuzmite odgovornost za svoj neuspjeh.
Prepoznajte što je pošlo po zlu.
Radite još marljivije i još pametnije!

Treba li se bojati neuspjeha?

Ne treba ga lošim poslovanjem izazivati, ali ako ste dali sve od sebe u realizaciji nekog projekta ili zamisli, pa vam se dogodi neuspjeh, to bi trebali shvatiti kao jednu vrstu korektiva i na tome biti zahvalni, jer bez obzira koliko imali dobru ideju, ona tek u realizaciji pokazuje svoje manjkavosti i ranjivost.

Je li neuspjeh važan dio uspjeha?

Neuspjeh je samo jedan trenutak u životu i točka s koje se polazi ka uspjehu, pod uvjetom da ste iscrpili sve kapacitete u namjeri da uspijete.

Na kraju mi možemo samo poručiti da je neuspjeh sastavni dio uspjeha te cjelokupnog poduzetničkog puta i događa se svima. Zato samo hrabro naprijed.

Datum:
01.12.2019
Print Friendly, PDF & Email

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X