Otvorili ste obrt ili tvrtku, krenuli raditi, ostvarili prve poslovne rezultate, i našli ste se u potrebi za dodatnom radnom snagom? Znate li kako se pripremiti i što morate znati prije zapošljavanja prve djelatnice ili djelatnika u svom poslovanju?
Kako bi dobili odgovor na ova pitanja DURA za vas organizira još jednu radionicu u sklopu Startup akademije pod nazivom „Od samozaposlenja do tima: pripremite svoje poslovanje na zapošljavanje djelatnika!“. Radionica će se održati u subotu, 08. veljače 2020. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10h.
Kad smo od ‘tuđih’ zaposlenika postali ‘svoji’ poduzetnici trebali smo naučiti upravljati i usvojiti cijeli set vještina za strateško i operativno vođenje svog poslovanja. U trenutku kad od ‘svojih’ poduzetnika postajemo nečiji poslodavci, trebamo usvojiti jedan kompletno novi set znanja, vještina i stavova kako bismo mogli uspješno voditi svoje ljude. Vođenje ljudi u poslovanju ima svoj psihološki, pravni i ekonomski aspekt! Ukoliko promišljanje i znanje o ijednom gore navedenom aspektu izostane, posljedice se mogu mjeriti od nezadovoljstva djelatnika, do kazna inspekcije rada pa čak i sudskih sporova!
Cilj ove radionice jest upoznati poduzetnike s obavezama i pravima koje preuzimaju kada postaju poslodavci, te im informacijama i praktičnim primjerima olakšati proces zapošljavanja djelatnika, kao bi izbjegli nepotrebne nesporazume i pogreške te osigurali uspješan proces i pripremljenost na širenje poslovanja.
U prvom dijelu seminara bavit ćemo se temom pripreme poslovanja na zapošljavanje djelatnika:
- Zakoni i propisi koje poslodavci moraju poštivati;
- Važnost procesa i postupaka, za što ih pripremiti i na koji način;
- Priprema radnog mjesta;
- Organizacija radnih zadataka;
- Kriteriji poslovne komunikacije prema zaposlenima.
U drugom dijelu radionice bavit ćemo se temom izbora zaposlenika i uvođenjem zaposlenika u posao. Odgovorit ćemo na sljedeća pitanja:
- Kako definirati profil idealnog kandidata za radno mjesto;
- kako napisati oglas koji će privući kandidate vaše ciljane skupine;
- koja pitanja kao poslodavac (zakonski) smijete i/ili ne smijete postaviti na razgovoru za posao?
- Kako komunicirati očekivanja te dati informacije o uvjetima na radnom mjestu?
Također ćete se upoznati s hodogram aktivnosti kod zapošljavanjadjelatnika i elementima procesa uvođenja djelatnika u posao.
Ova radionica namijenjen je poduzetnicima koji planiraju rasti i širiti svoje poslovanje kako bi znali kako se pripremiti na zapošljavanje djeltnika te saznali što ih očekuje. Također, edukacija je za poduzetnike koji imaju zaposlenike i željeli bi unaprijediti rukovođenje zaposlenima u poslovanju. Predviđeno trajanje radionice je 8h.
O predavačici
Maja Darija Škrljak psihologinja je i savjetnica s višegodišnjim međunarodnim iskustvom u vođenju edukacija i organizaciji međunarodnih treninga. Vodila je treninge osobnog i profesionalnog razvoja diljem Europe i u Americi za poslovne grupe, grupe stručnjaka, mlade te grupe u konfliktu. U Hrvatskoj je osnovala i od 2013. godine vodi tvrtku SYNCHRO LOGOS d.o.o. za savjetovanje, edukaciju i podršku tvrtkama u upravljanju ljudskim resursima. Aktivnosti tvrtke usmjerene su podršci u sistematizaciji radnih mjesta, selekciji i procjeni kod zapošljavanja, organizaciji komunikacijskih procesa i unapređenju kroz praćenje i edukaciju. Krajnji cilj aktivnosti jest olakšati unutarnje procesa organizacije, optimizirati rad, povećati zadovoljstvo ljudi te utjecati na podizanje konkurentnosti poduzeća. Edukacije i dalje čine značajan dio poslovnih angažmana, najčešće teme vezane su za razvoja zaposlenika, vođenje, upravljanja stresom i GDPR-a za HR stručnjake i psihologe.
Vođena je misijom koja je postala i misija tvrtke a to je stvarati kvalitetu u poslovanju i obrazovanjem utjecati na razvoj ljudi i organizacija kako bismo potakli sustavne pozitivne promjene i prosperitet društva u cijelosti.
Prijave se zaprimaju putem:
- Online: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail: [email protected] ili telefona: 020/640-271
Požurite, jer broj polaznika je ograničen!