Dura
Edukacije

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK OGLAS

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK OGLAS
KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK OGLAS

Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale su dio naših života. Facebook i Instagram već odavno nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih korisnika i kupaca.

Kako bi naučili kako pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za vas smo organizirali radionicu “Kako dobro napraviti Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u nedjelju, 08. ožujka  2020. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 09:30 sati.

Kada se koristi pametno i ispravno, Facebook pruža ogroman potencijal za rast poslovanje. Međutim, sam proces osmišljavanja i pokretanja marketing kampanja može biti kompliciran. Na radionici ćete naučiti sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će raditi na praktičnim primjerima, saznati različite taktike za oglašavanje, tipove kampanja, planiranje budžeta i kreiranja oglasa.

Polaznici će na kraju ove radionice savladati tehnike:

  • Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
  • Definiranje ciljeva, načine plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
  • Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
  • Priprema oglasa i kreiranje sadržaja,
  • Povezivanje Facebook stranice sa Instagram stranicom,
  • Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
  • Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
  • Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
  • Greške koje previmo prilikom oglašavanja.

Metode rada

  • Interaktivna radionica
  • Praktični primjeri i vježbe

Možete imati najbolju uslugu ili prozivod na svijetu, ali ukoliko to niko ne vidi onda ćete vjerovatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji. A možda ni njima. Da bi bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi – u protivnom ćemo ostati iza konkurencije.

PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ

Živi i radi u Mostaru. 2006. g. upisuje Fakultet informacijskih tehnologija u Mostaru, gdje se zapošljava tokom studiranja i završava 3 godine fakulteta. Krajem 2012.g.  prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade. U finalu osvaja nagradu od 4000$ te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. G. Joldić je stalni predavač iz oblasti IT-a u Kulturnom centru „Kralj Fahd“ u Mostaru. www.kckfmostar.com. Također sa svojim startupom osvaja natjecanje „BizIdea“ pod pokroviteljstvom Norveške ambasade gdje postaje prvi stanar Poslovnog inkubatora u Intera tehnološkom parku. 2014. pretvara hobi u posao te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 5 zaposlenih.

2016. g. kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Googla i osvaja 7000KM (3,500 €) pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom  ScreenAds.

Između ostalog vodio je seminare i radionice na razne teme IT-a, drone-ova, digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatskoj.

Prijave za ovu radionicu se zaprimaju na:

Online: PRIJAVNICA

Više infromacija možete dobiti putem maila [email protected] ili telefona 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X