Dura
Novosti

ODRŽANA RADIONICA “MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA”

ODRŽANA RADIONICA “MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA”

ODRŽANA RADIONICA
Ovaj vikend u DURA-i u okviru Startup akademije održana je radionica „Marketing na društvenim mrežama”. Marketing na društvenim mrežama oblik je digitalnog marketinga koji korisnicima društvenih mreža prenosi ciljanu marketinšku poruku. Marketinški stručnjaci su odavno prepoznali društvene mreže kao mjesta virtualnog susreta potencijalnih klijenata. Tvrtke svojim svakodnevnim sudjelovanjem u aktivnostima na društvenim mrežama osnažuju svoj vizualni identitet, stvaraju povjerenje i bliskost, te aktivno komuniciraju s ostalim korisnicima, što u konačnici vodi do veće posjećenosti web stanice, boljeg smještaja na tražilicama, kao i do povjerenja kupaca.

 

Kroz ovu radionicu naš predavač, g. Ilija Brajković, je polaznicima pokazao kolika je važnost društvenih mreža te kako putem istih povećati promet na web stranici, razviti svijest o brendu te se dugoročno povezati s korisnicima.

Teme koje su se na radionic obrađivale su slijedeće:

Kako pripremiti strategiju nastupa na društvenim mrežama;
Kako dizajnirati vizuale profila na društvenim mrežama;
Kako objavljivati ciljani i atraktivan sadržaj na dnevnoj bazi;
Kako komunicirati s korisnicima;
Kako pratiti rezultate;
Kako usmjeriti kampanju na društvenim mrežama u smjeru ostvarivanja vaših ciljeva.

Datum:
24.10.2020
Print Friendly, PDF & Email

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X