Dura
Projekti

POMOĆNICI U NASTAVI U OSNOVNIM ŠKOLAMA GRADA DUBROVNIKA – faza III

 

PROGRAM Europski socijalni fond

CILJ PROJEKTA Cilj ovog projekta je pružanje potpore uključivanju 39 učenika s teškoćama u razvoju u osnovnim školama Grada Dubrovnika kroz angažiranje 39 stručnog/e pomoćnika/ce u nastavi, a kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje.

OSTVARENI REZULTATI PROJEKTA : Broj učenika s teškoćama s osiguranom ciljanom stručnom podrškom pomoćnika učenicima s teškoćama  57. Svi su uspješno završili školsku godinu. Pomoćnici u nastavi su završili edukaciju koja je bila potrebna za rad pomoćnika/ca u nastavi te s time stekli dodatne profesionalne sposobnosti i radno iskustvo čime su konkurentniji na tržištu rada. Roditelji učenika koji su bili uključeni u projekt Pomoćnika u nastavi su izrazili zadovoljstvo za programom te primijećeni su napredci u razvoju socijalnih vještina učenika, a uz dobivenu pomoć od strane PUN, ostvarili su svoje maksimalne obrazovne potencijale na način da su uspješnije savladali nastavni plan i program škole.

PARTNERI Nositelj: Grad Dubrovnik, ostali partneri: Dubrovačka razvojna agencija DURA, Osnovna škola Ivana Gundulića, Osnovna škola Marina Getaldića, Osnovna škola Marina Držića, Osnovna škola Lapad, Osnovna škola Montovjerna, Osnovna škola Antuna Masle, Osnovna škola Mokošica

VRIJEME PROVEDBE: 17.08.2017. – 16.08.2021.

DAROVNICA ZA GRAD DUBROVNIK : 5.653.664,64 HRK

UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA : 7.067.080,80 HRK

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

POMOĆNICI U NASTAVI U OSNOVNIM ŠKOLAMA GRADA DUBROVNIKA – faza IV

Dura_user

POMOĆNICI U NASTAVI U OSNOVNIM ŠKOLAMA GRADA DUBROVNIKA – faza V

Dura_user

Osigurana bespovratna sredstva za 49 pomoćnika u nastavi za rad s učenicima s poteškoćama

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X