Danas i sutra smo ponovno s našim predavačem Sinišom Begovićem koji nam je u dva dana održao radionicu „Kako uspješno voditi e-trgovinu i pokrenuti web shop”, a predavao je o tome kako imati uspješan web shop (ne znači samo imati ga, već i pametno i efikasno upravljati njime), te o svim elementima koji imaju direktan i indirektan utjecaj. DURA je i ovaj put organizator.
Polaznici nisu štedili riječi hvale.
„Ovo je izvrsno! Dinamično, konkretno, praktično! Pa sad mi je sve puno jasnije i ova radionica će mi svakkao pomoći u mom mikro poslovanju koje je u samom začetku. Volim predavače koji imaju doticaja s realnim sektorom i empatije prema brigama malog poduzetnika!“
Teme radionice su bile raznolike – Namjena, struktura, sadržaj i funkcionalnost web stranica; E-commerce kao sustav, sredstvo, te operativno funkcioniranje; Nabava, distribucija, logistika – Arbitraža, drop ship, privatna marka i proizvodnja; Istraživanje i analiza tržišta i konkurencije; Definiranje izvora i cijene – pricing, sourcing; E-potrošači – analizom i edukacijom do realizacije ciljeva; Sales funnel e-Commerce koncepti, Frontend i backend monetizacijski koncepti; E-commerce marketplaces, O2O – Online to offline; Zakonske regulative e-Poslovanja, zaštita potrošača, sporovi i mirenje; Sustavi, modeli i tipovi online plaćanja; Loyalty i turnover programi.
Siniša Begović, MBA, kroz svoj je radni vijek obnašao je funkcije project managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web i e-Commerce odjela, te direktora sektora e-trgovine velikih hrvatskih tvrtki. U posljednjih nekoliko godina održao je više od stotinu treninga i radionica iz različitih područja kojima je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištima. Nakon radionice, osvrnuo se na svoja predavanja u DURA-i:
„Radionica iz e-Poslovanja pokriva veću širinu tema od radionice Kako pokrenuti i voditi uspješnu e-trgovinu, ali se i kraće zadržavamo na svim elementima. Primjerice, na radionici e-Poslovanja prolazimo i temu e-trgovine, ali ne ulazimo u dubinu, u kontekstu gdje i kako pronaći dobavljače, kako formirati cijene i slično, što na radionici e-Trgovine pokrivamo prilično detaljno. Sa druge strane na radionici e-Trgovine ne ulazimo toliko detaljno u područje digitalnog marketinga koliko u radionici iz e-Poslovanja itd. Na jednoj radionici se provode jedne vrste vježbi, na drugoj druge, a i fokusi su drugačiji. Kontekstualno, dinamički i preferencijski se radi o značajno drugačijim radionicama i često oni polaznici koji prodju jednu radionicu itekako imaju što novog čuti i naučiti na drugoj.“