Posjetitelji konferencije tako su dobili priliku prvi isprobati novu verziju aplikacije Spotie.com, poznate hrvatske socijalne mreže za događaje. Spotie je bio na preko deset najprestižnijih konferencija i natjecanja, od Pekinga do Amsterdama.
Nakon skupljenog iskustva i prijedloga Spotie tim odlučio je krenuti u razvoj druge verzije Spotie-a u kojemu su okrenuli poslovni model prema poslovnim korsnicima, odnosno prema organizatorima događanja.
„Situacija se razvija brže i bolje nego što smo očekivali. Prava snaga Spotie-a će se tek pokazati unutar ciljanih sredina. Sretni smo jer su organizatori WebFesta-a prepoznali ideju i odlucili da bas na njihovoj konferenciju lansiramo nasu novu verziju. Trenutno nas 8 radi na projektu i rastemo a pravo vrijeme za nas tek stiže.“, izjavio je Marjan Žitnik, Suosnivač
Da bi što bolje i brze razvili novu verziju Spotie-a, uključili su novog člana u tim, Nikšu Vlahušića, programera mobilih aplikacja s trogodišnjim iskustvom. Nikša studira na četvrtoj godini Fakulteta Elektrotehnike Strojarstva i Brodogradnje na smjeru Računarstvo. U svojoj kratkoj ali energičnoj karijeri postigao je niz uspjeha, od kojih se posebno može naglasiti par milijuna preuzimanja aplikacija koje je razvijao u poznatoj domaćoj IT tvrtki Planet1107.
„Oduševljen sam cijelim projektom i što sam postao dio tima, mislim da Spotie ima globalnog potecnijala i iz tog razloga sam prihvatio ući u tim“, izjavio je Nikša Vlahušić.
Prva verzija Spotie servisa bila je orijentirana prema krajnjem korisniku, a poslovni model je bio orijentiran na posredni marketing, te je mogućnost monetizacije bez visokih ulaganja bila upitna. Nakon brojnih konferencija, mentorskih sesija, savjetovanja i na koncu kontakata sa samim tržištem i klijentima, odlučili su okrenuti poslovni model naopačke. Novost u pristupu je orijentacija na rješavanje problema samog organizatora događaja.
Spotie tim je primjetio da organizatori svih važnijih događanja nastoje izraditi vlastite mobilne aplikacije za svaki događaj i tu nailaze na niz problema. Aplikacije često nisu integrirane s društvenim mrežama, nemaju mogućnost izmjene sadržaja bez slanja nove verzije na AppStore review, što izaziva kašnjenja i otežava izmjene u rasporedu. Osim toga, mogućnosti interakcije među posjetiteljima su limitirane ili ne postoje, kao ni mogućnosti interakcije posjetitelja i događaja. Također, organizatori moraju financirati razvoj aplikacija za sve platforme, što je uvijek jako skupo. O analitičkim mogućnostima takvih aplikacija da ne govorimo. Organizatori nemaju uvida u statistike o ponašanju posjetitelja, njihove komentare, zadovoljstvo, preporuke i slično.
Spotie 2.0 je prepoznao i rješava upravo te probleme event organizatora. Radi se o mobilnoj platformi za organizaciju događaja koja rješava sve navedene probleme, pružajući potpuno interaktivno iskustvo organizatorima i posjetiteljima, kao što su ostavljanje komentara, fotografija, praćenje live-feedova, dijeljenje na društvenim mrežama, push notifikacije o promjenama rasporeda i važnim obavijestima, analitički uvidi u ponašanje posjetitelja i slično.
Osim toga, Spotie 2.0 je ostao i lokacijski baziran sustav za događaje, koji će krajnjim korisnicima pomoći da npr. na konferencijama pronađu i okolne zabavne sadržaje.
Detaljniji informacije mozete naći na novom webu: spotie.com, a mozete ocekivati i nove feature i update uskoro.