Kupac može i ne mora biti u pravu, ali jedini ispravan način za učinkovito upravljanje nezadovoljnim kupcima je primjerena i adekvatna komunikacija. Kako bi naučili kako odgovoriti na svaki prigovor za Vas smo u okviru Startup akademije ovu subotu organizirali radionicu “Kako upravljati prigovorim i pritužbama”.
Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu, isplativost ulaganja, percipiranu vrijednost proizvoda ili usluge i slično. Postoje kupci koji se jednostavno vole žaliti, bez obzira kakva je usluga bila. Ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama kupaca je prilagodba komunikacije različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt s nezadovoljnim kupcima.
Polaznici su uz izvrsnu Snježanu Kupres na edukciji naučili kako se adekvatno izražavati na način da kupac prihvati njihove odgovore bez otpora. Kako poboljšati neverbalnu komunikaciju te razumjeti kako njihov proizvod ili uslugu doživljava kupac, takozvano sagledavanje situacije iz cipela kupca. Polaznici su također naučili kako se nositi sa stresom te kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem kad su suočeni s konfliktnim klijentima.