Prostorije Dura
Events at this location
Studeni
04Stu10:0017:00BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”


Event Details
Dubrovačka razvojna agencija, u sklopu Startup akademije, organizira radionicu koja će se održati u utorak 4. studenoga 2025.g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10.00 sati. Radionica će trajati
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija, u sklopu Startup akademije, organizira radionicu koja će se održati u utorak 4. studenoga 2025.g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10.00 sati. Radionica će trajati 3 sata.
Radionica je namijenjena svima koji planiraju pokrenuti vlastiti posao.
Na radionici će biti prezentirane prednosti i nedostaci pojedinog oblika organiziranog poslovanja u Republici Hrvatskoj s troškovnog aspekta te propisanih obveznih uvjeta koji su potrebni za obavljanje pojedine vrste djelatnosti. To će biti prilika za sve polaznike da razumiju što im svaka opcija nudi kako bi što bolje mogli odabrati pravni oblik (obrt, d.o.o, j.d.o.o.) kao i način oporezivanja svog budućeg poslovanja (paušal, dohodak, dobit).
Sudionici će na radionici dobiti odgovore na pitanja koja budući poduzetnici najčešće postavljaju:
- Koji su ključni faktori za ispravan odabir vrste organizacije? Nekome je bolje otvoriti obrt, nekome d.o.o., a kako odlučiti što je za mene najbolje?
- Koje su posebnosti obrtničke djelatnosti? Koje su prednosti paušalnog plaćanja poreza? Koje prednosti nosi utvrđivanje dohotka na temelju poslovnih knjiga? Koji su nedostaci jednog i drugog načina utvrđivanja porezne obveze?
- Želim otvoriti obrt, a najvažniji je uvjet školska sprema koju ne ispunjavam. Što mogu učiniti?
- Želim otvoriti d.o.o. i bio bih jedini osnivač, dakle jedini član uprave i direktor.
- Je li moguće obavljati samostalnu djelatnost ili registrirati d.o.o., ako sam već zaposlen?
- Koji su troškovi u obrtu, koji u „paušalnom“ obrtu, a koji u d.o.o. (j.d.o.o.)?
- Mora li se j.d.o.o. preoblikovati u d.o.o.?
Ova radionica pruža priliku za dobivanje dragocjenih informacija i savjeta kako uspješno započeti vlastiti posao. Ne propustite priliku za besplatno stručno usmjeravanje!
PREDAVAČICA:
Radionicu vodi Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta, stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike, posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu ekspertizu razvija u području upravljanje tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji. 2016. godine, zajedno sa suradnicima, osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja.
U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – bila je angažirana na RIT Croatia u Dubrovniku, kao i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 30. listopada putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Za više informacija možete nas kontaktirati na:
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Utorak 4 Studeni 10:00 - Utorak 4 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik


Event Details
U današnjem digitalnom dobu, internet više nije samo platforma za predstavljanje vaše tvrtke, već snažan alat za rast, razvoj i ostvarivanje globalnih poslovnih prilika. Korištenje novih tehnologija otvara vrata globalnim
Event Details
U današnjem digitalnom dobu, internet više nije samo platforma za predstavljanje vaše tvrtke, već snažan alat za rast, razvoj i ostvarivanje globalnih poslovnih prilika. Korištenje novih tehnologija otvara vrata globalnim tržištima, unapređuje poslovne procese i povećava konkurentnost. Međutim, kako bismo u potpunosti iskoristili potencijal e-poslovanja, potrebno je odgovoriti na nekoliko ključnih pitanja:
- Što je digitalno/e-poslovanje i kako ga definiramo u suvremenom okruženju?
- Kako suvremene tehnologije, uključujući AI, mijenjaju dinamiku poslovanja?
- Koje su ključne prednosti e-poslovanja i na koji način može unaprijediti vaše poslovanje?
- Kako uspješno integrirati tehnološka rješenja u svakodnevne poslovne aktivnosti?
- Koji segmenti poslovanja mogu najviše profitirati od primjene suvremenih tehnologija?
Kako biste dobili odgovore na ova pitanja, za vas organiziramo besplatnu dvodnevnu radionicu pod nazivom “Unaprijedite svoje poslovanje uz pomoć AI-a i digitalnih alata”
koja će se održati 7. i 8. studeni 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik). Radionica traje u petak u 16.00-20:00 sati i nastavlja se u subotu u 9.00 -17:00 sati.
Digitalni alati, umjetna inteligencija i inovacije danas nisu samo dodatak poslovanju, već ključni elementi za osiguranje rasta i uspjeha u dinamičnom tržišnom okruženju.
Što ćete naučiti?
- Koristiti AI-a, uključujući ChatGPT, za unapređenje poslovnih procesa;
- operativne strategije i rješenja u e-trgovini;
- što je digitalni marketing i učinkovito ciljanje oglašavanja;
- što je internet PR i kreativne guerilla metode promocije;
- istraživati i analizirati tržište i konkurenciju;
- strategije za pozicioniranje na tržištu;
- odabrati domene i koristiti Open Source rješenja;
- osnove blockchain tehnologije i kriptovaluta te njihov potencijalni utjecaj na digitalne trendove;
- postavljati i upravljati web stranicama, uključujući obradu i organizaciju sadržaja.
Kome je radionica namijenjena?
Radionica je namijenjena svima koji žele unaprijediti svoje ideje i poslovanje koristeći moderne tehnologije. Trening je odličan ne samo za početnike, već i za pojedince koji već posjeduju osnovno znanje iz nekih područja i žele ga proširiti te u konačnici imati sveobuhvatan uvid u e-poslovanje bez “rupa” u znanju.
Način izvođenja: Na radionici će se koristiti jednostavan jezik bez tehničke terminologije, čime se omogućuje lakše razumijevanje i primjena. Kroz kombinaciju predavanja, individualnih i grupnih vježbi, diskusija i iskustvenog učenja, osigurat ćemo da stečeno znanje bude primjenjivo. Polaznici će ne samo dobiti odgovore na svoja pitanja, već će steći i praktične vještine poput:
- Analize tržišta i konkurencije;
- pozicioniranja na tržištu;
- izrade osnovnih internet stranica bez tehničkog predznanja.
Rezultat: Po završetku radionice, bit ćete opremljeni znanjem i alatima za unapređenje poslovanja u digitalnom okruženju. Također ćete steći osnovno razumijevanje tehnologija poput blockchaina i kriptovaluta, što će vam pomoći da budete u tijeku s globalnim trendovima koji oblikuju poslovno okruženje.
Predavač:
Radionicu vodi Siniša Begović, MBA, stručnjak s bogatim iskustvom u e-poslovanju i konzultantskoj industriji. Siniša će vam pružiti dublji uvid i praktične savjete kako uspješno upravljati svojim online poslovanjem.
Kroz svoju dugogodišnju menadžersku i konzultantsku karijeru konstantno se usavršava i radi na kompleksnim e-commerce i e-business sustavima usmjerenim na poslovni, idejni i funkcionalni element. Sudjelovao je u stvaranju velikog broja e-projekata na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini. Radio je kao viši konzultant na nekoliko projekata Europske unije u regiji. Kroz svoj radni vijek obnašao je funkcije project managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web i e-Commerce odjela, te direktora sektora e-trgovine velikih hrvatskih tvrtki. U posljednjih nekoliko godina održao je više od stotinu edukacija i radionica pomoću kojih je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištu. Diplomirao je novinarstvo na FPZ u Zagrebu. Magistrirao je 2010. poslovno upravljanje na Sveučilištu Gloucestershire te 2018. tehnologiju i edukaciju na Sveučilištu Leeds u Ujedinjenom Kraljevstvu. Siniša je autor više od 30 stručnih članaka, 4 knjige i 2 priručnika o e-poslovanju financiranih od strane EU projekata.
Pridružite nam se na ovoj inspirativnoj radionici i otkrijte nove načine kako unaprijediti svoje poslovanje u digitalnom svijetu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 3. studenoga putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Za više informacija obratite se na e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefon: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Petak 7 Studeni 16:00 - Subota 8 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
15Stu09:0017:00BESPLATNA RADIONICA “JAVNI NASTUP KOJI PRODAJE”


Event Details
Biti poduzetnik, među ostalim, znači biti i ambasador vlastite poslovne priče – često jedini, osobito na početku. Upravo zato iznimno je važno što prije ovladati vještinom učinkovitog predstavljanja sebe i
Event Details
Biti poduzetnik, među ostalim, znači biti i ambasador vlastite poslovne priče – često jedini, osobito na početku. Upravo zato iznimno je važno što prije ovladati vještinom učinkovitog predstavljanja sebe i svojega rada u različitim prigodama i formatima.
Kako biste naučili što bolje se predstaviti u poslovnom svijetu – prijavite se na DURA-inu radionicu „Javni nastup koji prodaje“ koja će se održati u okviru Startup akademije u subotu 15. studenog 2025. u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik, s početkom u 9.00 sati.
Na edukaciji „Javni nastup koji prodaje“ polaznici će kroz konkretne alate i smjernice, samostalnu pripremu i izvođenje svog govora, dobiti iskustvo pripreme, ali i izvedbe jednog takvog nastupa.
Cilj je radionice osnažiti poduzetnike da koriste javni nastup kao alat za još uspješnije poslovanje, kao alat koji će prodavati njihove ideje, usluge i proizvode u svakom pojavljivanju pred publikom i kamerom, neovisno o formatu.
Glavne teme koje ćemo pokriti su: učinkovito suočavanje s tremom, priprema sadržaja govora koji potiče publiku na angažman i priprema izvedbe koja podupire ono o čemu govorimo.
Edukacija je namijenjena poduzetnicima i svima koji žele ojačati samopouzdanje u (online i offline) javnom nastupu, koji žele naučiti kako kreirati govor koji prodaje i koji žele da vještina javnoga nastupa uvijek igra za njih i za rast njihovog poslovanja.
PREDAVAČICA:
ANA LABAŠ magistra je govorništva i trenerica javnoga nastupa s preko 10 godina iskustva rada u korporacijama na poslovima prodaje. Specijalizirala se za rad s poduzetnicima te 2022. godine razvila online program „Javni nastup za poduzetnice“ usmjeren na osnaživanje ženskog poduzetništva. Autorica je „PROgovori podcasta“ – prvog podcasta o javnom nastupu na našim prostorima uz koji redovito kreira edukativan sadržaj i na drugim platformama poput newslettera i Instagrama. Strastvena je u mentoriranju i pružanju podrške poduzetnicima koji grade ili promoviraju svoj brend i posao online. Njezini klijenti uspješno pokreću podcaste, kreiraju (online) programe i usluge, vode događaje, pojavljuju se u medijima i na društvenim mrežama, i pritom samouvjereno, jasno i učinkovito prenose svoju poruku, predstavljaju svoj rad i prodaju svoje proizvode i usluge.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 10. studenoga putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail adrese: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika
more
Vrijeme
Subota 15 Studeni 9:00 - Subota 15 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
19Stu10:0013:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT“


Event Details
Dubrovačka razvojna agencija DURA organizira radionicu “Kako samostalno voditi „paušalni“ obrt”, koja će se održati u srijedu, 19. studenoga 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10.00 sati. Radionica će
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija DURA organizira radionicu “Kako samostalno voditi „paušalni“ obrt”, koja će se održati u srijedu, 19. studenoga 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10.00 sati. Radionica će trajati 3 sata.
Radionica je namijenjena osobama koje planiraju pokrenuti vlastiti posao kroz tzv. paušalni obrt.
Cilj radionice educirati je poreznog obveznika koje sve samostalne djelatnosti može obavljati kroz paušalno oporezivanje, kao i o svim pravima i obvezama koje proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju.
Teme koje će se na radionici obraditi su:
- Koji je uvjet za paušalno oporezivanje dohotka od samostalne djelatnosti?
- Gdje i kada prijaviti obavljanje paušalne djelatnosti?
- Kolike su obveze poreza na dohodak i prireza te doprinosa? Koji su rokovi plaćanja istih?
- Koje poslovne knjige (knjigovodstvo) i obrasce voditi?
- Obveza ispostavljanja računa i fiskalizacija.
- Što znači poslovati s inozemstvom i kako to oporezivati?
- Što kada se prekorače propisani uvjeti za paušalno oporezivanje?
PREDAVAČICA:
Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta, stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike, posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu stručnost razvija u području upravljanje tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji. 2016. godine, zajedno sa suradnicima, osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja.
U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – bila je angažirana na RIT Croatia u Dubrovniku, kao i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 14. studenoga putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Srijeda 19 Studeni 10:00 - Srijeda 19 Studeni 13:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik


Event Details
Kako biste naučili što bolje komunicirati za vas smo organizirali radionicu „Komuniciraj kao lider: struktura, jezik i utjecaj u poslovnim razgovorima“ koja će vam pomoći strukturirati i voditi razgovore koristeći provjerene
Event Details
Kako biste naučili što bolje komunicirati za vas smo organizirali radionicu „Komuniciraj kao lider: struktura, jezik i utjecaj u poslovnim razgovorima“ koja će vam pomoći strukturirati i voditi razgovore koristeći provjerene tehnike i jezične obrasce, a s ciljem poboljšanja kvalitete komunikacije, suradnje i donošenja odluka.
Radionica će se održati 22. studenoga 2025. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 9:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.
U današnjem poslovnom svijetu sposobnost vođenja jasnih, fokusiranih i učinkovitih razgovora više nije prednost – to je nužnost. Bilo da rješavate konflikte, pregovarate, vodite tim ili razvijate odnose s klijentima, način na koji komunicirate direktno utječe na vaše rezultate. Ova radionica nije teorijska – ona je praktična, primjenjiva i odmah donosi vrijednost vašem svakodnevnom radu.
Na radionici ćete naučiti:
- Postaviti jasan cilj i okvir razgovora;
- konkretne komunikacijske alate;
- voditi razgovore prema rješenju i suradnji;
- nositi se s izazovnim situacijama i “teškim” sugovornicima;
- učinkovito zaključiti svaki razgovor i osigurati provedbu dogovora.
Ciljne skupine: poduzetnici, menadžeri, timski voditelji, projektni voditelji, freelanceri – svi koji redovito komuniciraju s klijentima, partnerima ili članovima tima.
PREDAVAČICA:
GORDANA KASTRAPELI svojim je znanjem i motivirajućim pristupom podrška pojedincima i kompanijama u rastu, razvoju i ostvarivanju željenih ciljeva.Certificirani je NLP Master trener, Brain based Leadership trener, Attention shifting coach i Systemic coach. Ima više od 20 godina iskustva kao trener radeći s brojnim timovima i više od 1000 osoba u različitim organizacijama. Trenutno je u tijeku 33. generacija NLP praktičara. Fokus joj je razvoj lidera. Vjeruje da baš svaka osoba ima priliku voditi, jer vođenje počinje vođenjem sebe, a poslovni razvoj prije ili kasnije zahtijeva svladavanje (često nesvjesnih) otpora i prepreka. Sistemskim pristupom pomaže voditeljima, menadžerima, direktorima – liderima općenito bolje vidjeti i voditi sebe i svoj tim te postići bolje poslovne rezultate. Pruža podršku i organizacijama i timovima da lakše pronađu svoj put kroz VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) svijet u kojem živimo. Otvorenim NLP treninzima pruža priliku da svaka osoba ubrza svoj rast i razvoj. Radionicama komunikacijskih i prezentacijskih vještina pomaže početnicima i iskusnim prezenterima u daljnjem napretku.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 17. studenoga putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je financiran od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 22 Studeni 9:00 - Subota 22 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik


Event Details
Želite li saznati kako banke zaista gledaju na male poduzetnike i što sve utječe na dobivanje kredita – prijavite se na edukaciju “Put do kredita: Što banke i financijske institucije traže
Event Details
Želite li saznati kako banke zaista gledaju na male poduzetnike i što sve utječe na dobivanje kredita – prijavite se na edukaciju “Put do kredita: Što banke i financijske institucije traže od poduzetnika” koja će se održati 29. studenoga 2025. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 9:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.
Ova edukacija pružit će vam konkretan uvid u način razmišljanja bankarskog sektora, ključne kriterije procjene kreditne sposobnosti te vam pomoći bolje se pripremiti za suradnju s financijskim institucijama. Bez obzira jeste li obrtnik, vlasnik trgovačkog društva ili tek razmišljate o poduzetničkom pothvatu, naučit ćete kako unaprijediti svoje financijsko poslovanje, razumjeti ponude banaka i povećati šanse za uspješnu realizaciju financiranja – uključujući i financiranje kroz posebne programe HAMAG BICRO i HBOR-a.
Radionica se sastoji od 4 modula:
- Kako banke gledaju na male poduzetnike
- U čemu se razlikuje poslovanje banke u odnosu na ostale poduzetnike;
- osnovni pojmovi: načini otplate, poček, izmjene inicijalnih uvjeta, što sve osim kamate čini trošak financiranja, kako usporediti ponude;
- ključni bankarski kriteriji: bonitet, povijest poslovanja, osobne kvalifikacije i iskustvo, instrumenti osiguranja;
- kako se određuju kamatne stope i uvjeti financiranja;
- što se financira kratkoročnim, a što dugoročnim kreditom.
- Analiza kreditne sposobnosti obrtnika
- Specifičnosti poslovanja obrtnika: paušalni, dohodaši i dobitaši;
- koji su ključni financijski pokazatelji za obrtnike;
- dokumentacija i najčešće pogreške kod apliciranja za kredit;
- utjecaj osobnih kredita koje ima vlasnik kao fizička osoba;
- primjeri iz prakse.
- Analiza kreditne sposobnosti trgovačkih društava
- Kako banke analiziraju bilancu i račun dobiti i gubitka te novčani tok;
- financijski pokazatelji: likvidnost, zaduženost, profitabilnost;
- utjecaj vlasničke strukture i menadžmenta, povezane firme;
- utjecaj osobnih kredita koje ima vlasnik kao fizička osoba;
- kako se gleda prihvatljiva razina zaduženosti;
- studija slučaja: analiza firme iz turističkog sektora.
- Specifičnosti kreditiranja putem HAMAG BICRO i HBOR-a
- Razlike između komercijalnih banaka i razvojnih/državnih institucija;
- pregled kreditnih programa HAMAG BICRO i HBOR-a;
- uvjeti, prednosti i ograničenja;
- savjeti za uspješnu prijavu.
Radionica je interaktivna, s praktičnim primjerima i raspravama, kako biste odmah mogli primijeniti naučeno na vlastito poslovanje.
PREDAVAČ:
IVAN MATIĆ ima pune 23 godine iskustva rada s malim i srednjim poduzetnicima i nepunih 17 godina iskustva u Zagrebačkoj banci u radu s malim i srednjim poduzetnicima (4 godine kao voditelj poslovnog odnosa, kasnije rukovoditelj na lokacijama, dijelom rukovoditelj istodobno i za poduzetnike i građane), preko 6 godina kao konzultant (preko 100 riješenih HAMAG BICRO zajmova, preko 20 HBOR izravno) i položen ispit za ovlaštenog procjenitelja vrijednosti poslovanja. Godišnje u prosjeku analizira oko 200 firmi/obrtnika – u sklopu suradnje, kreditnih zahtjeva, proaktivnih kontakata i sl.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 24. studenoga putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je financiran od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 29 Studeni 9:00 - Subota 29 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
Prosinac


Event Details
Zanima vas kako vam umjetna inteligencija može pomoći da brže, lakše i kreativnije stvarate vizualne materijale? Želite upoznati praktične AI alate/platforme koji vam mogu uštedjeti vrijeme i poboljšati kreativne procese
Event Details
Zanima vas kako vam umjetna inteligencija može pomoći da brže, lakše i kreativnije stvarate vizualne materijale? Želite upoznati praktične AI alate/platforme koji vam mogu uštedjeti vrijeme i poboljšati kreativne procese u digitalnom marketingu!
Pridružite nam se na radionici “ Umjetna inteligencija u službi digitalnog marketinga: Od ideje do vizuala “ koja će se održati u okviru Startup akademije u subotu 6. prosinca 2025. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.
Što ćete naučiti?
- Kako generirati vizuale i sadržaje pomoću tekstualnih naredbi (promptova)
- Kako prilagoditi i poboljšati fotografije i slike uz pomoć AI alata
- Kako kombinirati više platformi: Canva, Leonardo AI, Ideogram, ChatGPT, Autotracer za maksimalan vizualni učinak
- Kako dizajnirati logotipe, promotivne materijale, suvenire i ilustracije uz pomoć AI-a
- Kako iskoristiti AI za stvaranje sadržaja za društvene mreže, knjige, brošure, plakate, cjenike i letke
Koje alate koristimo?
- Canva AI – moćan alat za uređivanje i kreiranje vizuala
- Leonardo AI – napredno generiranje slika i scena
- Ideogram – AI generacija vizuala s tipografijom
- ChatGPT – pomoć pri pisanju promptova i kreiranju ideja
- Autotracer – automatska vektorizacija logotipa i jednostavnijih crteža
Što ćete naučiti:
Primjene u praksi:
- Dizajn suvenira (majice, razglednice, plakati)
- Izrada vizuala za društvene mreže i marketinške kampanje
- Ilustracije za knjige, brošure i edukativne materijale
- Izrada i vektorizacija logotipa
- Rad na vlastitim projektima – ponesite svoje fotografije, ideje i skice!
Radionica je idealna za početnike koji žele podići svoju vizualnu komunikaciju na višu razinu, bilo da se bave dizajnom, marketingom, izradom suvenira, promocijom proizvoda ili jednostavno žele istražiti moć novih alata.
PREDAVAČICA:
VALENTINA BABIĆ magistra je kulturologije, grafička dizajnerica, vlasnica obrta VB Creative te službena Canvassadorica. Svoju strast prema vizualnom izražavanju, pisanju i strategiji brendiranja spojila je u jedinstvenu misiju – educirati poslovne korisnike o stvaranju vizualno privlačnog i profesionalnog sadržaja u Canvi.
Iako je njezin put započeo radom u profesionalnim grafičkim alatima i tiskari, shvatila je da mnogi korisnici Canve ne poznaju osnove grafičkog dizajna niti pravilnu pripremu materijala za tisak. To ju je potaknulo da pokrene edukacijske programe i radionice kroz koje je do sada prošlo više od 800 osoba.
Danas Valentina podučava kako iskoristiti potencijal Canve na pravi način – ne samo za kreiranje lijepih vizuala, već i za pričanje cjelovite priče brenda putem boja, fotografija i dizajnerskih elemenata.
Svoju ljubav prema AI alatima otkrila je kroz istraživanje novih mogućnosti za optimizaciju rada i povećanje kreativne efikasnosti. Kako uvijek teži pronalasku načina da proces dizajna učini bržim, jednostavnijim i kvalitetnijim, AI alati postali su njezin saveznik u kreiranju sadržaja, analizi trendova i unapređenju vizualne komunikacije.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 01. prosinca 2025. putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail adrese: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika
more
Vrijeme
Subota 6 Prosinac 9:00 - Subota 6 Prosinac 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik


Event Details
Imate super proizvod ili uslugu, ali ne znate kako doći do prvih klijenata? Zbunjeni ste u mnoštvu tablica, kontakata i e-mailova i osjećate kako gubite dragocjeno vrijeme? Želite konačno imati
Event Details
Imate super proizvod ili uslugu, ali ne znate kako doći do prvih klijenata? Zbunjeni ste u mnoštvu tablica, kontakata i e-mailova i osjećate kako gubite dragocjeno vrijeme? Želite konačno imati jasnu strategiju kako povezati sve točke – od prvog kontakta do lojalnog kupca koji će vas preporučivati drugima?
U tom slučaju pridružite nam se na radionici “ Od ideje do lojalnog klijenta: praktične strategije za rast poslovanja “ koja će se održati u okviru Startup akademije u subotu 13. prosinca 2025. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.
U samo jednom danu, naučit ćete kako:
- pronaći i zadržati prave klijente,
- organizirati kontakte i komunikaciju da više nikada ne zaboravite „tko vam je što rekao“,
- postaviti jednostavnu, ali učinkovitu strategiju izlaska na tržište,
- donositi odluke na temelju stvarnih podataka, a ne prema osjećaju.
Bez obzira koristite li CRM, tablicu u Excelu ili rokovnik – pokazat ćemo vam kako vaše poslovanje može postati jasnije, učinkovitije i skalabilno.
Radionica je idealna za poduzetnike početnike, freelancere i vlasnike mikro poduzeća koji žele:
- izgraditi stabilnu bazu klijenata,
- uštedjeti vrijeme kroz pametnu organizaciju prodaje i komunikacije,
- dobiti konkretne alate i uvide koje mogu primijeniti odmah sutra.
Na radionici ćemo, uz konkretne primjere, radne listove i mini demonstracije, proći kroz 4 tematska bloka:
- kako pronaći prve klijente i izgraditi kvalitetan odnos,
- kako efikasno upravljati kontaktima i prodajnim procesom,
- strategija izlaska na tržište: kako od dobrog proizvoda napraviti uspješan posao,
- mjerenje, rast i odabir alata: kako donositi odluke temeljene na podacima.
PREDAVAČ:
NENAD KOSTIĆ stručnjak je za digitalni marketing i certificirani HubSpot konzultant s bogatim iskustvom u vođenju projekata usmjerenih na rast prodaje i unaprjeđenje odnosa s klijentima. Fokusiran je na prilagodbu CRM alata specifičnim poslovnim potrebama te kreiranje učinkovitih prodajnih i marketinških procesa s naglaskom na inbound metodologiju.
Kroz vlastitu agenciju Bones, već godinama pomaže tvrtkama da unaprijede korisničko iskustvo, automatiziraju procese i pozicioniraju se kao dugoročni partneri svojim klijentima. Svoje znanje prenosi kroz edukacije i implementacije HubSpot sustava – od definiranja buyer
persona do izrade kampanja, prodajnih sekvenci i korisničke podrške. Njegov pristup temelji se na partnerskom odnosu i pružanju rješenja za optimizaciju poslovnih procesa i efikasan rast.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail adrese: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika
more
Vrijeme
Subota 13 Prosinac 9:00 - Subota 13 Prosinac 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
17Pro10:0013:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT“


Event Details
Dubrovačka razvojna agencija DURA organizira radionicu “Kako samostalno voditi „paušalni“ obrt”, koja će se održati u srijedu, 17. prosinca 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10.00 sati. Radionica
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija DURA organizira radionicu “Kako samostalno voditi „paušalni“ obrt”, koja će se održati u srijedu, 17. prosinca 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10.00 sati. Radionica će trajati 3 sata.
Radionica je namijenjena osobama koje planiraju pokrenuti vlastiti posao kroz tzv. paušalni obrt.
Cilj radionice educirati je poreznog obveznika koje sve samostalne djelatnosti može obavljati kroz paušalno oporezivanje, kao i o svim pravima i obvezama koje proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju.
Teme koje će se na radionici obraditi su:
• Koji je uvjet za paušalno oporezivanje dohotka od samostalne djelatnosti?
• Gdje i kada prijaviti obavljanje paušalne djelatnosti?
• Kolike su obveze poreza na dohodak i prireza te doprinosa? Koji su rokovi plaćanja istih?
• Koje poslovne knjige (knjigovodstvo) i obrasce voditi?
• Obveza ispostavljanja računa i fiskalizacija.
• Što znači poslovati s inozemstvom i kako to oporezivati?
• Što kada se prekorače propisani uvjeti za paušalno oporezivanje?
PREDAVAČICA:
Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta, stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike, posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu stručnost razvija u području upravljanje tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji. 2016. godine, zajedno sa suradnicima, osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja.
U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – bila je angažirana na RIT Croatia u Dubrovniku, kao i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 12. prosinca putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Srijeda 17 Prosinac 10:00 - Srijeda 17 Prosinac 13:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer










Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik

