Prostorije Dura
Events at this location
Listopad
05Lis09:0017:00BESPLATNA RADIONICA „UVOD U SEO OPTIMIZACIJU“
Event Details
Posljednjih nekoliko godina puno se priča o SEO optimizaciji, a malo ljudi zna što je zapravo to. Odgovor na pitanje što je SEO optimizacija te kako pomoću nje pospješiti vlastitu
Event Details
Posljednjih nekoliko godina puno se priča o SEO optimizaciji, a malo ljudi zna što je zapravo to. Odgovor na pitanje što je SEO optimizacija te kako pomoću nje pospješiti vlastitu poslovnu priliku dobit ćete upravo na radionici “Uvod u SEO optimizaciju” koju za Vas organizira DURA u okviru Startup akademije. Radionica će se održati u subotu, 5. listopada 2024. godine u prostorijama DURA-e na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.
SEO optimizacija ili Search Engine Optimization uključuje primjenu različitih metoda i tehnika s ciljem postizanja što više pozicije na tražilicama kao što su Google, Bing ili Yahoo.
Radionica se sastoji od osnovnog pregleda SEO industrije u Hrvatskoj i njezinog dosadašnjeg razvoja gledano iz kuta webmastera. Obuhvatit će zanimljive teme i anegdote iz prakse, a najviše će biti riječi o ulozi SEO-a unutar dobrog web koncepta.
Neke od tema o kojima će polaznici slušati su:
- SEO nije besplatan!
- Što SEO može, a što ne?
- Što se promijenilo od SEO početaka do danas?
- Postoji li black hat SEO?
- Kako kao webmaster profitirati od SEO-a?
- Pisanje za web – noćna mora novinara.
- Zašto svi imamo jednaku šansu?
- Ključne riječi – priča o automobilu.
- Koje riječi ciljati i što učiniti ako su zauzete?
Predavač: Siniša Gavrilović
Siniša je webmaster s devet godina profesionalnog iskustva te jedan od najtraženijih hrvatskih SEO majstora. Više od 14 godina bavi se internet marketingom. Surađivao je s velikim sustavima poput Stryije na portalu 24sata, radio za inozemne klijente poput TUI.ru, slovenske Bolhe, educirao je veliki broj djelatnika različitih domaćih banaka, hotelskih sustava, vodećih portala, oglasnika. Često je osvajao nagrade na stručnim konferencijama, jedan je od Top 5 predavača Web Strategije a svojim znanjem iz SEO optimizacije do sada je pomogao velikom broju klijenata. Značajan dio zanimljivog iskustva, koje je stekao radeći s velikim brojem klijenata, Siniša polaznicima Web Edukacije prenosi kroz seminare i radionice. Svojim kontroverznim pogledom na web demistificira precijenjene stvari u internetskom poslovanju, prizemljuje nerealna očekivanja drugih od weba te uči druge o Internetu kakav on stvarno jest. Omiljena mu je uzrečica: “Sve se može, a ako nešto nije uspjelo – to je zato što ili nije bilo dovoljno ljudi ili nije bilo dovoljno novca.”
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 30. rujna 2024. godine putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 5 Listopad 9:00 - Subota 5 Listopad 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
09Lis10:0013:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu, 9. listopada 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu, 9. listopada 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Radionica će trajati 3 sata.
Radionica je namijenjena osobama koje planiraju pokrenuti vlastiti posao kroz tzv. paušalni obrt.
Cilj radionice educirati je poreznog obveznika koje sve samostalne djelatnosti može obavljati kroz paušalno oporezivanje, kao i o svim pravima i obvezama koje proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju.
Teme koje će se na radionici obraditi su:
- Koji je uvjet za paušalno oporezivanje dohotka od samostalne djelatnosti?
- Gdje i kada prijaviti obavljanje paušalne djelatnosti?
- Kolike su obveze poreza na dohodak i prireza te doprinosa?
- Koji su rokovi plaćanja istih?
- Koje poslovne knjige (knjigovodstvo) i obrasce voditi?
- Obveza ispostavljanja računa i fiskalizacija.
- Što znači poslovati s inozemstvom i kako to oporezivati?
- Što kada se prekorače propisani uvjeti za paušalno oporezivanje?
Radionicu vodi Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta stječe desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru nastavlja kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu ekspertizu razvija u području upravljanje tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji. 2016. godine zajedno sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja.
U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – bila je angažirana na RIT Croatia u Dubrovniku, kao i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 04. listopada 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Srijeda 9 Listopad 10:00 - Srijeda 9 Listopad 13:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
12Lis09:0017:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO EFIKASNO UPRAVLJATI STRESOM I VREMENOM?“
Event Details
Stres je jedan od najvećih problema suvremenih poslovnih ljudi. Utječe na zdravlje i produktivnost te na cjelokupne rezultate tvrtke. Usko je povezan i sa samim procesom upravljanja vremenom pa smo
Event Details
Stres je jedan od najvećih problema suvremenih poslovnih ljudi. Utječe na zdravlje i produktivnost te na cjelokupne rezultate tvrtke. Usko je povezan i sa samim procesom upravljanja vremenom pa smo stoga u okviru Startup akademije za Vas organizirali radionicu „Kako efikasno upravljati stresom i vremenom?“. Radionica će se održati u subotu 12. listopada 2024. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.
Stres nam krade energiju za rad – dok smo u stanju stresa činimo više pogrešaka, rastreseniji smo i skloniji konfliktu. Posljedice su dugotrajnog stresa emocionalna iscrpljenost i smanjena radna učinkovitost.
Vrijeme je jedan od najvažnijih resursa kojim raspolažemo, a upravljanje vremenom vještina koju često zanemarujemo. Dobrim upravljanjem vremenom povećavate produktivnost, smanjujete razinu stresa, ispunjavate rokove, stječete profesionalni ugled, imate više slobodnog vremena, ostvarujte balans privatnog i poslovnog života.
U doba kada nam postaje sve teže upravljati svojim vremenom, a stres podmuklo vreba iza svakog kutka, pravo je umijeće posjedovati vještine i sposobnosti nošenja sa svakodnevnim stresorima.
Na sreću primijenjena psihologija nudi pregršt alata i tehnika koji nam mogu pomoći čak i u najizazovnijim (privatnim i poslovnim) situacijama.
Tijekom radionice polaznici će:
- Biti upoznati kako stres utječe na posao, zdravlje i kvalitetu života
- Kroz upitnik iznaći svoje najčešće uzroke stresa, posljedice stresa, neželjena ponašanja te definirati aktivnosti koje im mogu pomoći u smanjenju razine stresa
- Osvijestiti vlastiti način razmišljanja – vjerovanja i vrijednosti koji su povezani uz stresne situacije
- Biti upoznati s tehnikama i načinima smanjena razine stresa
- Biti upoznati s matricom upravljanja vremenom
- Naučiti zašto je važno razlikovati hitno od važnog
- Naučiti kako na jednostavan način bolje upravljati vremenom
TEME RADIONICE:
- Stres poticaj & stres prepreka
- Stres – poticaj/stres -prepreka
- Posljedice stresa na zdravlje (fizička razina, mentalna razina, emocionalna razina)
- Posljedice stresa na odnose, produktivnost, motiviranost
- Posljedice stresa na kvalitetu života
- Uzroci stresa – najčešći stresori
- Upravlja li stres nama ili mi upravljamo stresom
- Što je pod našom kontrolom, a na što nemamo utjecaja
- Ponašanja u stresu – od automatske reakcije do samokontrole
- Jesmo li svjesni i koliko svojeg ponašanja
- Automatske/nesvjesne reakcije
- Svjesna reagiranja – svjesno odabrana ponašanja
- Samokontrola – kako je postići
- Mentalni modeli – naše misli i njihov utjecaj na smanjenje stresa
- Samosvijest – zašto je važna i kako je postići
- Stres i odnosi u radnom okruženju
- Utjecaj stresa na odnose, razinu povjerenja, otvorenu komunikaciju, odgovornost, rezultate.
- Upravljanje vremenom – gdje početi
- Ključne navike za dobro upravljanje vremenom
- Gdje nam “curi” naše vrijeme
- Switchtasking & Multitasking
- Alati dobrog upravljanja vremenom
- Ciljevima do lakšeg upravljanja vremenom
- Određivanje prioriteta – razlika što je hitno, a što je važno
- Delegiranje – što i kako delegirati
- Matrica upravljanja vremenom
PREDAVAČICA: Snježana Kupres – NLP trener & coach, prodajna trenerica, Ing. zračnog prometa s više od 23 godine iskustva u prodaji, od čega 19 godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama. Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji u zrakoplovnoj kompaniji Malaysia Airlines. Danas je konzultantica za tvrtku Tal Aviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije (Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethipoian Ailrines, Jet Airways) na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put u području edukacija započinje 2007. godine u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od tada se kontinuirano usavršava u području prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, neurolingvističkog programiranja, coachinga. Edukacije polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. godine stekla je licencu certificirane trenerice neurolinguističkog programiranja. 2016. godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia – centar svjesnog poslovanja. 2017. godine zajedno s partnerima pokreće Svjesno poslovanje s ciljem osvještavanja nove razine poslovanja – usmjerenost na ljude i njihove potencijale kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavačica i trenerica iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije i surađuje s brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu, a neke od njih su ABC Accelerator – Ljubljana, Tal Aviation Group – Izrael, Korean Air, Seoul, Poslovni dnevnik, Hub Impact, Centar za mirovne studije RH.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju od 07. listopada 2024. g. putem sljedećeg linka:
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 12 Listopad 9:00 - Subota 12 Listopad 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
19Lis09:0017:00BESPLATNA RADIONICA “KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS“
Event Details
Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale dio naših života. U današnjem digitalnom dobu, Facebook i Instagram postali su ključne platforme za dosezanje novih kupaca i promociju
Event Details
Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale dio naših života. U današnjem digitalnom dobu, Facebook i Instagram postali su ključne platforme za dosezanje novih kupaca i promociju vašeg poslovanja.
Kako biste naučili pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za Vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 19. listopada 2024. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati. Radionica traje 8 sati.
Što ćete naučiti:
Na ovoj radionici, kroz praktične primjere i interaktivne vježbe, svladat ćete sve ključne aspekte uspješnog oglašavanja na Facebooku i Instagramu. Polaznici će naučiti:
- Razliku između “Promovirane objave” i “Oglasa”: Kada koristiti koju opciju za maksimalni učinak.
- Postavljanje ciljeva oglasa: Kako odabrati pravi cilj kampanje ovisno o željenom ishodu.
- Struktura oglasne kampanje: Razlike između kampanje, skupa oglasa i pojedinačnih oglasa te kako ih učinkovito koristiti.
- Budžetiranje i načini plaćanja: Kako pravilno planirati i upravljati budžetom za oglašavanje.
- Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram: Korak po korak proces izrade privlačnih i učinkovitih oglasa.
- Definiranje ciljane publike: Kako prepoznati i precizno targetirati svoju idealnu publiku.
- Korištenje AI alata za optimizaciju oglasa: Kako iskoristiti umjetnu inteligenciju za poboljšanje performansi oglasa.
- Praćenje konkurencije: Kako pronaći i analizirati primjere oglasa svoje konkurencije ili tržišnih lidera.
Metode rada:
Interaktivna radionica: Poticajno okruženje za postavljanje pitanja i razmjenu ideja.
Praktični primjeri i vježbe: Rad na stvarnim scenarijima i izrada vlastitih oglasa.
Predviđeno trajanje radionice je 8 sati.
PREDAVAČ: MARKO KRČMAR – mladi poduzetnik koji je započeo svoju poduzetničku karijeru 2019. godine pokretanjem tvrtke LIVMARK d.o.o. zajedno s bratom Lukom. Zadnje 4 godine primjenjuje iskustvo iz digitalnog marketinga na vlastitim projektima poput pametnebrave.hr i termostati.hr, kao i s domaćim brendovima poput Croate, Eventima, My Croatia Cruise, HDL Automation ADRIA i još mnogih drugih.
Trogodišnja aktivnost na Linkedinu omogućila mu je izgradnju osobnog brenda i proširenje kvalitetne mreže što je rezultirao brojnim suradnjama i javnim nastupima na poslovnim događajima.
Marko nerijetko voli testirati nove marketing metode i online trendove kako bi dodatno istaknuo brendove s kojima surađuje.
Prijave za ovu radionice se zaprimaju od 14. listopada 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti na e-mail mpuljas@dura.hr ili telefon 020/640-271.
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 19 Listopad 9:00 - Subota 19 Listopad 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
25Lis(Lis 25)16:3026(Lis 26)16:00BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“
Event Details
Excel pruža brojne mogućnosti, a tvrtke i organizacije primjenjuju ga za upravljanje proračunom, poslovno planiranje, poslovnu analizu, predviđanje ciljeva, evidenciju kupaca, analizu prodaje, čuvanje podataka o klijentima i dr. U okviru
Event Details
Excel pruža brojne mogućnosti, a tvrtke i organizacije primjenjuju ga za upravljanje proračunom, poslovno planiranje, poslovnu analizu, predviđanje ciljeva, evidenciju kupaca, analizu prodaje, čuvanje podataka o klijentima i dr. U okviru Startup akademije za Vas smo organizirali radionicu „Osnove Excela u svakodnevnom poslovanju“ koja će trajati dva dana 25. i 26. listopada 2024. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik). Radionica započinje u petak 25. listopada od 16:30 do 19:30 sati te se nastavlja u subotu 26. listopada od 9:00 do 16:00 sati.
Upravljanje listama podataka, organizacija podataka, izrada proračuna, analiza poslovanja i mnoge druge svakodnevne poslove možete brzo i jednostavno automatizirati pomoću Excela.
Na radionicu je potrebno ponijeti laptop koji na sebi ima instaliran Microsoft Excel 2003 (ili noviji).
Obrađivat ćemo sljedeće teme:
Osnovne funkcije:
- tekstualne funkcije, postavke stranice
- oblikovanje tablica, naziva, dizajna
- oblikovanje i uređivanje sadržaja ćelija unutar i između radnih listova i otvorenih radnih knjiga
Formule i funkcije:
- izvođenje formula korištenjem relativnih i apsolutnih adresa ćelija i aritmetičkih operatora (zbrajanje, oduzimanje, množenje i dijeljenje)
- korištenje matematičkih funkcija
- korištenje logičkih funkcija
- kreiranje tabličnih prikaza
- osnove kreiranja i upravljanja pivot tablicama
- oblikovanje i uvjetno oblikovanje ćelija
- funkcija pronalaženja rješenje
- računanje otplate kredita
- padajuće liste u Excelu
Dijagrami i grafikoni:
- pregled vrsta grafikona i njihovih namjena
- izrada, ažuriranje, brisanje i umnožavanje različitih vrsta dijagrama i grafikona iz tablica
Priprema i ispis:
- promjena margina i orijentacije radnog lista
- rad sa zaglavljem i podnožjem
- način ispisa
- zaključavanje radnih listova
- limitiranje pristupa korisniku
PREDAVAČ: DOMAGOJ LONČARIĆ
Domagoj Lončarić specijalist je inženjer elektrotehnike sa specijalizacijom energetske elektrotehnike. Ima više od 7 godina iskustva na različitim poslovima projektiranja i ispitivanja elektroenergetskih pogona i instalacija, a zadnje 3 godine radi i na razvoju programskih rješenja za razne industrije uz Regulus Advanced Systems čiji je i suosnivač.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju od 21. listopada 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Petak 25 Listopad 16:30 - Subota 26 Listopad 16:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
30Lis10:0013:00BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija ovaj put u suradnji sa Hrvatskim zavodom za zapošljavanje (HZZ) organiziramo besplatnu radionicu „Pokreni svoj posao” koja će se održati u srijedu, 30. listopada 2024.g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15,
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija ovaj put u suradnji sa Hrvatskim zavodom za zapošljavanje (HZZ) organiziramo besplatnu radionicu „Pokreni svoj posao” koja će se održati u srijedu, 30. listopada 2024.g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Radionica će trajati 3. sata.
Na radionici će biti prezentirane prednosti i nedostaci pojedinog oblika organiziranog poslovanja u Republici Hrvatskoj s troškovnog aspekta te propisanih obveznih uvjeta koji su potrebni za obavljanje pojedine vrste djelatnosti. Ovo će biti prilika za sve polaznike da bolje razumiju što im svaka opcija nudi kako bi što bolje mogli odabrati pravni oblik ( obrt, d.o.o, j.d.o.o.) kao i način oporezivanja svog budućeg poslovanja (paušal, dohodak, dobit).
Sudionici će na radionici dobiti odgovore na pitanja koja budući poduzetnici najčešće postavljaju:
- Koji su ključni faktori za ispravan odabir vrste organizacije? Nekome je bolje otvoriti obrt, nekome d.o.o., a kako odlučiti što je za mene najbolje?
- Koje su posebnosti obrtničke djelatnosti? Koje su prednosti paušalnog plaćanja poreza? Koje prednosti nosi utvrđivanje dohotka na temelju poslovnih knjiga? Koji su nedostaci jednog i drugog načina utvrđivanja porezne obveze?
- Želim otvoriti obrt, a najvažniji je uvjet školska sprema koju ne ispunjavam. Što mogu učiniti?
- Želim otvoriti d.o.o. i bio bih jedini osnivač, dakle jedini član uprave i direktor. Mogu li u tom slučaju koristiti poticaje za zapošljavanje?
- Je li moguće obavljati samostalnu djelatnost ili registrirati d.o.o. ako sam već zaposlen?
- Koji su troškovi u obrtu, koji u „paušalnom“ obrtu, a koji u d.o.o. (j.d.o.o.)?
- Mora li se j.d.o.o. preoblikovati u d.o.o.?
Ova radionica pruža priliku za stjecanje dragocjenih informacija i savjeta kako uspješno započeti vlastiti posao. Ne propustite priliku za besplatno stručno usmjeravanje!
PREDAVAČICA:
Drugi dio radionice vodi Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta stječe desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru nastavlja kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik i generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu ekspertizu razvija u području upravljanja tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji.
Od 2016. godine zajedno sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja. U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – angažirana je na RIT Croatia u Dubrovniku, ako i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju od 25. listopada 2024. g. putem sljedećeg linka PRIJAVNICA
Za više informacija možete nas kontaktirati na:
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Srijeda 30 Listopad 10:00 - Srijeda 30 Listopad 13:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
Studeni
09Stu09:0017:00BESPLATNA RADIONICA “VJEŠTINE UTJECAJNE KOMUNIKACIJE I PREZENTACIJE”
Event Details
Trebate prezentirati svoju ideju, ponudu ili se predstaviti potencijalnim klijentima? Pred vama je izlaganje na konferenciji ili važnom sastanku? Želite motivirati članove tima ili napraviti dobar pitch za start-up i
Event Details
Trebate prezentirati svoju ideju, ponudu ili se predstaviti potencijalnim klijentima? Pred vama je izlaganje na konferenciji ili važnom sastanku? Želite motivirati članove tima ili napraviti dobar pitch za start-up i biti uspješni u izlaganju svojih ideja?
Zanimljivo i motivirajuće prezentiranje je važan čimbenik uspjeha, a dobra vijest je da se može naučiti!
DURA vas poziva na radionicu „Vještine utjecajne komunikacije i prezentacije“ koja će se održati u subotu, 9. studenog 2024. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.
Na radionici ćete naučiti:
- pripremiti sadržaj za različite vrste prezentacija
- dobro definirati cilj i zašto je to važno
- što sve uključiti, u kojoj mjeri i kojim redoslijedom
- kojih se pravila svakako treba držati kod izrade slajdova
- kako napraviti privlačne slajdove
- koje su česte greške u prezentacijama i kako ih izbjeći
Struktura sadržaja je izuzetno važna da biste ostavili dobar i snažan dojam. Jasan cilj rezultirat će i jasnom porukom, publika treba razumjeti vašu priču. U tome će pomoći i logičan redoslijed i umjerenost podataka u prezentaciji. Profesionalno kreirani slajdovi povećavaju kredibilitet prezentera, kada su dobro dizajnirani mogu pomoći publici upamtiti ključne informacije.
Saznat ćete kako uspostaviti odnos s publikom te kako zadržati pažnju. Dobit ćete i nekoliko savjeta kako se osloboditi treme i na što pripaziti kod neverbalne komunikacije tijekom prezentiranja.
Svaka komunikacija je i prezentacija – prije svega vas samih, pa će ova radionica biti korisna ljudima koji se bave prodajom, vođenjem, pregovaranjem, odnosno svima čiji posao zahtijeva često komuniciranje s različitim ljudima,
Ne propustite priliku i unaprijedite vještine komunikacije i prezentacije, budite spremni u različitim situacijama!
PREDAVAČICA: GORDANA KASTRAPELI je svojim znanjem i motivirajućim pristupom podrška pojedincima i kompanijama u rastu i razvoju i ostvarivanju željenih ciljeva.
Certificirani je NLP Master trener, Brain-based Leadership trener, Attention shifting coach i Systemic coach.
Ima 20 godina iskustva kao trener i coach, radila je s brojnim timovima i više od 1000 osoba u različitim organizacijama, vodila je 31 grupu NLP treninga.
Fokus joj je razvoj lidera. Vjeruje da baš svaka osoba ima priliku voditi jer vođenje počinje vođenjem sebe, a poslovni razvoj prije ili kasnije zahtijeva svladavanje (često nesvjesnih) otpora i prepreka. Sistemskim pristupom pomaže voditeljima, menadžerima, direktorima – liderima da bolje vide i vode sebe i svoj tim te postižu bolje poslovne rezultate. Pruža podršku i organizacijama i timovima da lakše pronalaze svoj put kroz VUCA (volatility, uncertainty, complexity, ambiguity) svijet u kojem živimo.
Otvorenim NLP treninzima pruža priliku svakoj osobi da ubrza svoj rast i razvoj. Radionicama komunikacijskih i prezentacijskih vještina pomaže početnicima i iskusnim prezenterima u daljnjem napretku.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju od 4. studenog 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefonom 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 9 Studeni 9:00 - Subota 9 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
13Stu10:0013:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu, 13. studenoga 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu, 13. studenoga 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Radionica će trajati 3 sata.Radionica je namijenjena osobama koje planiraju pokrenuti vlastiti posao kroz tzv. paušalni obrt.
Cilj radionice educirati je poreznog obveznika koje sve samostalne djelatnosti može obavljati kroz paušalno oporezivanje, kao i o svim pravima i obvezama koje proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju.
Teme koje će se na radionici obraditi su:
- Koji je uvjet za paušalno oporezivanje dohotka od samostalne djelatnosti?
- Gdje i kada prijaviti obavljanje paušalne djelatnosti?
- Kolike su obveze poreza na dohodak i prireza te doprinosa?
- Koji su rokovi plaćanja istih?
- Koje poslovne knjige (knjigovodstvo) i obrasce voditi?
- Obveza ispostavljanja računa i fiskalizacija.
- Što znači poslovati s inozemstvom i kako to oporezivati?
- Što kada se prekorače propisani uvjeti za paušalno oporezivanje?
Radionicu vodi Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta stječe desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru nastavlja kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu ekspertizu razvija u području upravljanje tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji. 2016. godine zajedno sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja.
U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – bila je angažirana na RIT Croatia u Dubrovniku, kao i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 08. studenoga 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Srijeda 13 Studeni 10:00 - Srijeda 13 Studeni 13:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
Event Details
U današnje vrijeme, s transformacijskom moći umjetne inteligencije u području dizajna i marketinga, Midjourney je jedan od vodećih AI alata za generiranje slika i vizuala. Ovaj alat omogućuje prosječnom korisniku
Event Details
U današnje vrijeme, s transformacijskom moći umjetne inteligencije u području dizajna i marketinga, Midjourney je jedan od vodećih AI alata za generiranje slika i vizuala. Ovaj alat omogućuje prosječnom korisniku stvaranje visokokvalitetne, privlačne i inovativne prikaza koji mogu učinkovito komunicirati poruku vašeg proizvoda ili usluge i angažirati ciljnu publiku.
Da biste naučili kako od svoje ideje ili koncepta stvoriti atraktivne vizualne sadržaje prijavite se na besplatnu radionicu “Midyourney u dizajnu i marketingu: transformacija vizuala uz pomoć AI-a” koja će se održati 16. listopada 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati. Radionica će trajati 8 sata.
Na ovoj radionici istražit ćemo stvaranje vizualnih sadržaja pomoću AI-a te proučiti sustav promptova za komunikaciju s Midjourney alatom kako bismo dobili uzbudljive i zapanjujuće slike. Na kraju ćemo razgovarati o idejama gdje možete koristiti te vizuale, kako pronaći dodatne resurse te ćemo spomenuti i druge AI alate na tržištu.
Midjourney je idealan alat za sve koji žele stvoriti vizualne sadržaje u različitim područjima kao što su:
- Promocija turizma: Stvaranje atraktivnih vizuala i ilustracija za turističke brošure, web stranice i društvene mreže kako bismo privukli posjetitelje.
- Dizajn suvenira: Generiranje jedinstvenih dizajnova za suvenire poput majica, plakata, razglednica i drugih suvenira koji prikazuju ljepote grada Dubrovnika.
- Pakiranja za lokalne proizvode: Dizajniranje atraktivnih pakiranja za lokalne proizvode kao što su maslinovo ulje, vino, smokve i slično.
- Brendiranje hotela i restorana: Razvijanje vizualnog identiteta, uključujući logotipe, menije, letke i promotivne materijale za hotele, restorane i kafiće.
- Vizualizacija gastronomske ponude: Generiranje vizuala za jelovnike, promociju novih jela i pića te prikazivanje kulinarskih događaja.
- Arhitektonski dizajn: Vizualizacija novih arhitektonskih projekata i dizajna interijera za hotele, apartmane i turističke objekte.
- Digitalni marketing: Izrada privlačnih vizuala za marketinške kampanje, web stranice, društvene mreže i reklamne materijale.
- Ilustracije za knjige: Stvaranje ilustracija za dječje knjige ili grafičke romane.
Napomena za polaznike:
Svaki sudionik treba doći opremljen laptopom, punjačem i aktivnom pretplatom na Midjourney ($10). Pretplatiti se možete na sljedećoj poveznici: https://www.midjourney.com/home. Molimo vas da osigurate kupnju i aktivaciju navedene pretplata prije početka same radionice te testirate svoj pristup Midjourney servisu kako bismo izbjegli tehničke poteškoće.
PREDAVAČ:
Marko Đaković je kreativac, poduzetnik, predavač, mentor, glazbenik i trenutno student Digitalnog marketinga. Kao certificirani Adobe Certified Expert, ima dugogodišnje iskustvo kao predavač i mentor u Algebri, jednoj od vodećih privatnih obrazovnih ustanova u Hrvatskoj. Tijekom svoje bogate karijere, surađivao je s različitim tvrtkama, uključujući Red Bull, Mastercard, Pannonian Challenge, Orqa, Simone Design i Osječku Pivovaru. Uz svoj rad u vizualnim umjetnostima, Marko iskazuje svoju kreativnost i u glazbi kao producent i vlasnik male nezavisne izdavačke kuće Secession, s glazbenim izdanjima na fizičkim medijima poput vinila te na svim relevantnim digitalnim platformama.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 11. studenog 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila: mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-556
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Ovaj projekt financiran je od strane Grada Dubrovnika
more
Vrijeme
Subota 16 Studeni 9:00 - Subota 16 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
22Stu(Stu 22)16:0023(Stu 23)17:00BESPLATNA RADIONICA „TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA“
Event Details
Kako uspješno pregovarati. Što može biti predmet pregovaranja? Koji su važni elementi za uspjeh pregovora? Odgovore na ta pitanja i mnoga druga doznat ćete na dvodnevnoj radionici „Taktike i strategije poslovnog
Event Details
Kako uspješno pregovarati. Što može biti predmet pregovaranja? Koji su važni elementi za uspjeh pregovora? Odgovore na ta pitanja i mnoga druga doznat ćete na dvodnevnoj radionici „Taktike i strategije poslovnog pregovaranja“ koju smo za Vas organizirali 22. i 23. listopada 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15). Radionica započinje u petak 22. listopada od 16:00 do 20:00 sati te se nastavlja u subotu 23. listopada od 9:00 do 17:00 sati.
Na ovom praktičnom treningu polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Kako pregovarati iz jače/slabije početne pozicije? Kako upravljati ustupcima, kada ih dati, a kada primiti? Što možete učiniti da pregovore pomaknete s mrtve točke? Kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos? Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo teškim i agresivnim klijentima. Naučit ćete analizirati motive druge strane, pregovarati, a ne pogađati se. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako skršiti otpor.
Taktike su tihe sluge strategiji pregovaranja i nužan dio pregovaračkog posla. To su isplanirani postupci kojima provodimo strateške namjere. Koja je količina taktiziranja preporučljiva u pregovaranju? Kako se obraniti od „prljavih“ taktika?
- 54% šefova radi više od deset sati na dan;
- 71% zaposlenih obično rade i kod kuće;
- 74 % šefova imaju osjećaj da nemaju vremena za obitelj, pregovori s dobavljačima im traju i po nekoliko mjeseci, a svaki pregovor i po nekoliko sati.
Da li se vi prepoznajete u ovim brojevima? Izađite iz njih! Imamo sve manje vremena pa pregovaranje e-mailom i telefonom uzima sve više maha. No, vrlo malo pregovarača poznaje pravila tog virtualnog načina pregovaranja koji strani pregovarači „bruse“ redovito kroz radionice i edukacije. Koja su pregovaranja specifična? Kako izbjeći stupice?
Kako izabrati pregovaračku taktiku kojom se postiže uspješan ishod? Na ovoj radionici saznat ćete puno dokazanih rješenja za posao, iskoristivih već naredni radni dan.
PREDAVAČ: SANDRO KRALJEVIĆ, magistar psihologije (Mind Lab d.o.o.)
Sandro se u svom profesionalnom radu prvenstveno bavi primijenjenom poslovnom psihologijom. Studij psihologije završio je na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i sada najviše uživa radeći savjetovanja iz područja upravljanja ljudskim potencijalima, procjene i razvoj djelatnika i menadžera neovisno o njihovoj hijerarhijskoj razini i vrsti djelatnosti, poslovne treninge i edukacije u svrhu razvoja mekih vještina, business i life coaching te generalno unaprjeđenje poslovanja tvrtki kroz razvoj ljudi.
Certificirani je NLP i mindfulness praktičar te praktičar autogenog treninga, a uskoro i NLP majstor te NLP coach. Trenutno je i u procesu edukacije za kognitivno-bihevioralnog psihoterapeuta, čije metode aktivno koristi u radu s klijentima kroz različite oblike psihološkog savjetovanja. Također posjeduje preko 50 certifikata i alata iz područja psihologijske procjene, primijenjene psihologije, razvoja ljudskih potencijala, digitalnog marketinga i brandinga. Dosad je imao prilike raditi s tvrtkama kao što su Orbico, Auto Krešo, Heraklea, posao.hr, Applied Ceramics, Crowe, SV Group, Bruketa & Žinić, Tectra, Sail Croatia itd.
Pohađa brojne dodatne edukacije te se stalno profesionalno usavršava aktivno sudjelujući na različitim kongresima, konferencijama, simpozijima te znanstvenim i stručnim skupovima. Svoju stručnu edukaciju iz područja psihologije uskoro upotpunjuje i upisom na poslijediplomski specijalistički studij iz upravljanja ljudskim potencijalima.
Osnivač je, vlasnik i direktor tvrtke Mind Lab d.o.o. Član je Hrvatske psihološke komore, Hrvatskog psihološkog društva, Hrvatskog udruženja za bihevioralno kognitivne terapije, HR centra, udruge U4HR, te Hrvatske udruge za coaching. Redovito piše za razne časopise i medije o različitim temama primijenjene psihologije.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju od 18. studenog 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefonom 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Petak 22 Studeni 16:00 - Subota 23 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
Event Details
Radite sami svoje objave za društvene mreže? Dorađujete vizual svoje objave danima? Mučite se satima i opet niste zadovoljni? Trudite se oko svojih materijala, ali tuđi Vam uvijek izgledaju bolje? Evo
Event Details
Radite sami svoje objave za društvene mreže? Dorađujete vizual svoje objave danima? Mučite se satima i opet niste zadovoljni? Trudite se oko svojih materijala, ali tuđi Vam uvijek izgledaju bolje?
Evo razloga da se prijavite na radionicu „Dizajnirajte svoj put do publike: početnička radionica dizajna za društvene mreže” koja će se održati 30. studenoga 2024. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 09:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.
Sve marketing edukacije kažu da su kvalitetne objave na društvenim mrežama ključne za dobro i profesionalno vođenje profila. Učinkovit su put k potencijalnim novim klijentima, a ono što čini razliku je upravo dobar dizajn. Dizajn mora biti funkcionalan, što znači da treba učinkovito prenositi poruku, treba biti jednostavan i jasan, a opet atraktivan. Ne treba imati previše detalja, a opet, upravo su detalji ti koji čine razliku.
Oblikovanjem informativnih i atraktivnih postova koji učinkovito prenose poruku, stvarate povjerenje i uspostavljate kredibilitet kod ciljane publike. Zato je uvijek dobra ideja odvojiti vrijeme za unaprjeđenje Vaših vještina vizualnog oblikovanja.
Kroz ovu radionicu ćete proći osnove grafičkog dizajna: naučit ćete postaviti hijerarhiju elemenata, pravilno oblikovati tekst, prilagoditi sliku i izabrati boje kako bi Vaši uradci blistali. Kroz analizu stvarnih primjera vidjet ćete kako postići najviše u što manje vremena.
Ako često imate osjećaj da lutate, igrate se, dekorirate, počinjete stalno ispočetka, a rezultatom niste zadovoljni, ova edukacija je baš za Vas!
PREDAVAČICA:
Nikolina Mihaljević – edukator u području vizualnog oblikovanja, posvećena razvijanju metodičkih pristupa u edukacijama iz grafičkog dizajna posebice za ljude kojima to nije područje osnovnog djelovanja. Zaljubljena u promišljanje pa tako i u dizajn u kojem ništa ne smije biti slučajno, već promišljeno i s razlogom.
Prijave za ovu radionicu se zaprimaju od 25. studenoga 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti na:
- E-mail: mpuljas@dura.hr
- Telefon: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika
more
Vrijeme
Subota 30 Studeni 9:00 - Subota 30 Studeni 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
Prosinac
04Pro10:0013:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu, 04. prosinca 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu, 04. prosinca 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Radionica će trajati 3 sata. Radionica je namijenjena osobama koje planiraju pokrenuti vlastiti posao kroz tzv. paušalni obrt.
Cilj radionice educirati je poreznog obveznika koje sve samostalne djelatnosti može obavljati kroz paušalno oporezivanje, kao i o svim pravima i obvezama koje proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju.
Teme koje će se na radionici obraditi su:
- Koji je uvjet za paušalno oporezivanje dohotka od samostalne djelatnosti?
- Gdje i kada prijaviti obavljanje paušalne djelatnosti?
- Kolike su obveze poreza na dohodak i prireza te doprinosa?
- Koji su rokovi plaćanja istih?
- Koje poslovne knjige (knjigovodstvo) i obrasce voditi?
- Obveza ispostavljanja računa i fiskalizacija.
- Što znači poslovati s inozemstvom i kako to oporezivati?
- Što kada se prekorače propisani uvjeti za paušalno oporezivanje?
Radionicu vodi Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta stječe desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru nastavlja kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu ekspertizu razvija u području upravljanje tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji. 2016. godine zajedno sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja.
U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – bila je angažirana na RIT Croatia u Dubrovniku, kao i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 29. studenog 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA.
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Srijeda 4 Prosinac 10:00 - Srijeda 4 Prosinac 13:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
07Pro09:0017:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO KORISTITI CHAT GPT U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“
Event Details
ChatGPT, kao napredni jezični model umjetne inteligencije, pruža izniman potencijal za unaprjeđenje poslovanja malih poduzeća. Ako želite demistificirati što je uopće ChatGPT, koje su mu mogućnosti i primjene te kako ovaj
Event Details
ChatGPT, kao napredni jezični model umjetne inteligencije, pruža izniman potencijal za unaprjeđenje poslovanja malih poduzeća.
Ako želite demistificirati što je uopće ChatGPT, koje su mu mogućnosti i primjene te kako ovaj model integrirati u vaše svakodnevne poslovne procese prijavite se na radionicu „Kako koristiti Chat GPT u svakodnevnom poslovanju“ koja će se održati u okviru Startup akademije u subotu 7. prosinca 2024. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 09:00 sati.
Ova radionica predstavlja jedinstvenu priliku da istražimo mogućnosti koje nam pruža ChatGPT. Bez obzira na djelatnost ili sektor u kojem poslujete, ChatGPT može biti vaš saveznik u poboljšanju efikasnosti, komunikacije i donošenja odluka.
Na radionici će se obraditi sljedeće teme:
- Uvod u AI & ChatGPT: Sažet pregled razvoja umjetne inteligencije i razumijevanje kako funkcioniraju jezični AI modeli poput ChatGPT-a
- Kako funkcionira ChatGPT?: Osnovno korištenje i funkcionalnosti najpopularnijeg modela
- Efikasno korištenje sistema upita: Na koji način ispravno koristiti ChatGPT – Obrasci, manipulacija i inženjerstvo upita (prompt engineering)
- Primjena u poduzetničkoj svakodnevici: Kako integrirati i koristiti model u vašim svakodnevnim poslovnim procesima
- Praktični dio: Rješavanje konkretnog poslovnog problema uz vođenu asistenciju
Radionica je namenjena svima koji žele unaprediti svoje poslovanje kroz primjenu najnovijih tehnologija. Neovisno o tome jeste li vlasnik poduzeća ili djelatnik, radionica će vam pružiti uvid u potencijal koji ChatGPT može donijeti vašem timu i organizaciji.
PREDAVAČI:
FILIP MACUKIĆ, osnivač Obrta Mediartem specijaliziran za poslovno savjetovanje i tehnološko-edukativne radionice. S magisterijem iz poslovne administracije i inovacija usluga s Rochester Institute of Technology, Filip ima bogato radno iskustvo s različitim industrijskim liderima uključujući Google, Heloo i FOREO. Njegov rad obuhvaća strategiju, upravljanje projektima i digitalni marketing s fokusom na promicanje tehnološke inovacije i poslovnog razvoja.
MISLAV KRSTULOVIĆ magistar je računarske znanosti zagrebačkog FER-a. Trenutno je zaposlen kao Data Scientist u A1 Hrvatska gdje svakodnevno primjenjuje modele umjetne inteligencije na raznim problemima područja telekomunikacije. Koordinator je Data&AI zajednice unutar tvrtke gdje kroz radionice i međutimske suradnje razmjenjuje stečena znanja i iskustva s kolegama sličnih poslovnih pozadina.
Prijave za ovu radionice se zaprimaju od 02. prosinca 2024. g. putem sljedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail adrese: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika
more
Vrijeme
Subota 7 Prosinac 9:00 - Subota 7 Prosinac 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
Event Details
Zasigurno znate da više od 90% ljudske komunikacije pripada u takozvanu neverbalnu komunikaciju. Zbog čega onda toliko pažnje posvećujemo samim riječima, a tako malo pažnje na to kako je nešto
Event Details
Zasigurno znate da više od 90% ljudske komunikacije pripada u takozvanu neverbalnu komunikaciju. Zbog čega onda toliko pažnje posvećujemo samim riječima, a tako malo pažnje na to kako je nešto rečeno? Slušate sugovornika i odobravate njegove riječi, ali nešto vam tu „ne štima“?
Kako biste savladali neverbalnu komunikaciju prijavite se na radionicu koju smo za Vas organizirali: „Kako iskoristiti neverbalnu komunikaciju za profesionalni uspjeh?“. Radionica će se održati u subotu, 14. prosinca 2024. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati.
Ovladajte neverbalnom komunikacijom i povežite se s ljudima oko sebe bez upotrebe riječi. Naučite se uskladiti i izgraditi odnos samo govorom tijela. Saznajte koje geste i pokrete tijelo prirodno koristi kada je opušteno, a koje kada je u stanju stresu. Prepoznajte kada se Vaš sugovornik s Vama ne slaže i djelujte u trenutku te sklopite posao. Naučite uskladiti svoju verbalnu i neverbalnu komunikaciju za postizanje najboljih poslovnih rezultata. Isprobajte jednostavne vježbe utemeljene na istraživanju kako ovladati ovim vrlo često zanemarenim aspektom ljudske komunikacije. Područja primjene su brojna: uspostavljanje odnosa povjerenja, prepoznavanje signala stresa i nelagode, komunikacija s bližnjima, uspješna komunikacija s poslovnim klijentima, prepoznavanje kada poslovna suradnja nije za vas, rad na samopouzdanju.
Kroz kombinaciju teorije i prakse uz dinamičan set vježbi ovladajte neverbalnom komunikacijom i otkrite kako ju iskoristiti za osobni i poslovni uspjeh.
IZ SADRŽAJA:
- Što je neverbalna komunikacija
- Metoda distinkcije
- Elementi neverbalne komunikacije
- Idiosinkratično neverbalno ponašanje
- Odnos verbalne i neverbalne komunikacije
- Geste, ruke, noge, odugovlačenje
- Osobni prostor
- Kako govor tijela otkriva osjećaje i misli
- Govor tijela – vježba prepoznavanja ugode i neugode
- Kulturološke razlike
- Usklađivanje i stvaranje odnosa
- Vježba: što učiniti kad prepoznate stresnu neverbalnu komunikaciju
- Usklađivanje – kako prilagoditi svoju neverbalnu komunikaciju sugovorniku
- Neverbalna komunikacija u pregovaranju
- Vježba: komunicirajte samopouzdanje
NAKON TRENINGA POLAZNICI ĆE:
- Znati prepoznati različite elemente neverbalne komunikacije
- Prepoznati signale neugode i stresa kod sebe i drugih
- Znati kako uskladiti verbalnu i neverbalnu komunikaciju
- Moći iskoristiti govor tijela kako bi se osjećali samopouzdano
- Biti sposobni uspostaviti odnos povjerenja bez korištenja riječi
- Kako sjediti na poslovnom sastanku da bi odnos između sugovornika bio ravnopravan
PREDAVAČ: Aleksandar Jelovac je trener i coach, edukator psihoterapije s međunarodnim iskustvom. Fakultetsku diplomu magistra politologije nadograđuje različitim edukacijama i certifikatima zadnjih desetak godina, posebice za psihoterapiju gdje se usavršava u Školi za kibernetiku i sistemsku terapiju. Svoje početke kao trener stekao je u radu sa studentima kroz studentske udruge i start-upove. Od rujna 2016. do listopada 2017. bio je CTO “Motivation Up-a” gdje je između ostaloga držao motivacijske radionice, a svoj razvoj i rad nastavlja u Elevateu od listopada 2017. do veljače 2020. Od listopada 2020. godine radi kao projektni koordinator u Hrvatskom savjetu za zelenu gradnju (Croatia GBC). 2018. godine bio je pomoćni trener na coaching treningu i treningu osobnog razvoja u Nizozemskoj. U srpnju 2020. godine održao je dva treninga za Hrvatski institut za razvoj obrazovanja (HIRO) gdje je trenirao profesore koji će u svome radu s učenicima koristiti whole-brain učenje, projektnu nastavu i embodied pristup. Posebni ga interesira odnos emocije – tijelo i njihov utjecaj na našu svakodnevicu. Stručan je u temama osobnog razvoja, mindfulnessa i stress managementa. Bavi se meditacijom od svoje dvanaeste godine. Proučava i prakticira „brze tehnike samopomoći“ kao što su TRE (trauma release exercises), NLP i EFT, Rad Byron Katie, Sedona metoda i druge.
Neki od edukacija i seminara osobnog razvoja koje je prošao: Trening trenera (Zagreb) – 2020, Eventwise (Nizozemska), Practising coaching (Nizozemska), Choice (Nizozemska) – ožujak/travanj 2018, Škola trenera (Elevate j.d.o.o) 10/2017 – 02/2018 (Zagreb) , Millionaire Mind Intensive (MMI) 10/2017 (Ljubljana), TRE (Trauma Release Exercises) – 2017 (Zagreb) , Program sreće , Art of Living 10/2016 (Zagreb), Unleash the Power Within (UPW) Tony Robbins 4/2016 (London), Psihodrama 2015/2016 (Zagreb), Primal Screem – tjelesna psihoterapija 9/2015 (Pula), Alexander Technique 5/2012 (Zagreb), Gamma Healing i EFT (Emotional Freedom Tehnique) 3/2012 (Zagreb), Trening i tečaj brzog čitanja i ubrzanog učenja 2/2011 (Zagreb)
Certifikati koje posjeduje:
- Trening trenera (Training the Trainers – Proficiens academy), 2020.
- EFT (Emotional Freedom Technique), 2019.
- EMCC Coach, Elevate, 2018.
- Trener, Elevate, 2018.
- Timski trener, Olde Vechte (Nizozemska), 2018.
Prijave za ovu radionica se zaprimaju od 09. prosinca 2024. g. putem sljedećeg linka:
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
more
Vrijeme
Subota 14 Prosinac 9:00 - Subota 14 Prosinac 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik