Prostorije Dura
Events at this location
Prosinac


Event Details
Kako bi naučili što bolje komunicirati za Vas smo organizirali radionicu “Konstruktivna komunikacija: kako graditi odnose, slušati i razgovarati” koja će Vas opremiti sa znanjem i alatima kako biste bolje razumjeli sebe
Event Details
Kako bi naučili što bolje komunicirati za Vas smo organizirali radionicu “Konstruktivna komunikacija: kako graditi odnose, slušati i razgovarati” koja će Vas opremiti sa znanjem i alatima kako biste bolje razumjeli sebe i ljude oko sebe te kako biste postigli što uspješniju komunikaciju. Osim toga, naučit ćemo vas kako uspješno upravljati konfrontacijskim situacijama koristeći strategije iz Fierce Confrontation programa.
Radionica će se održati 02. prosinca 2023. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 9:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.
Ova radionica je prilika za osobni rast i profesionalni razvoj. Učenjem o DiSC profilima osobnosti i konfrontacijskim strategijama, moći ćete ostvariti bolje međuljudske odnose, produktivniju komunikaciju i konstruktivno suočavanje sa izazovima.
Tijekom radionice, istražiti ćemo kako DiSC profil osobnosti može poslužiti kao moćan alat u raznim situacijama, uključujući:
- Upoznavanje bolje sebe i ljudi oko sebe kako bismo unaprijedili komunikaciju i odnose.
- Prilagodbu komunikacije prema preferencijama sugovornika kako bi se postigla bolja razumijevanja i rezultati.
- Učinkovitu procjenu članova tima kako bi se formirali timovi temeljeni na njihovim snagama.
- Mentoriranje novih zaposlenika koristeći duboko razumijevanje njihovih profila.
- Gradnja produktivnih odnosa s kolegama i nadređenima na temelju različitih osobnosti.
U drugom dijelu radionice nastavljamo s programom “Fierce Confrontation”. Istražiti ćemo kako se suočiti s izazovima i problemima na konstruktivan način te ćete naučiti sljedeće:
- Tehnike suočavanja s problemima, a ne pojedincima.
- Izbjegavanje 5 zamki u konfrontacijskim razgovorima.
- Metode za prodor u dublje slojeve problema radi boljeg razumijevanja.
- Održavanje konfrontacijskih razgovora u 60 sekundi ili manje.
- Strategije za usmjeravanje razgovora kada se druga strana brani, negira ili skreće s teme.
- Suradnja umjesto sukoba kroz primjenu efikasnih metoda.
Radionica je namijenjena svima koji žele unaprijediti svoje vještine komunikacije, timskog rada i rješavanja konflikata. Neovisno o vašoj ulozi ili djelatnosti kojom se bavite na radionici će te , dobiti praktične alate i tehnike koje možete primijeniti odmah, kako u poslovnom okruženju tako i u svakodnevnom životu. Pridružite nam se kako bismo zajedno istražili dublje slojeve komunikacije, razumijevanja i izgradnje odnosa.
PREDAVAČ: ANTE MIHALJEVIĆ je komunikacijski stručnjak koji svoje klijente pretvara u samopouzdane komunikatore i uspješne prodavače. Osim razvijanja komunikacijskih vještina kod svojih klijenata na hrvatskom i engleskom jeziku, motivira ih da iskoriste svoj maksimalni potencijal. Kako sam kaže, njegova misija je jednostavna – naučiti ljude kako biti asertivni u komunikaciji i imati poboljšane društvene vještine. Kao što svi znamo, sposobnost njegovanja međuljudskih odnosa je od velike važnosti za uspješno poslovanje.
Također, edukacija je njegova strast tako da je i naporno radio da stekne razne certifikate od uspješnih institucija kao što su Oxford, Fierce i Sandler, ima preko 20.000 sati odrađenih u edukacijama i treninzima što mu je osiguralo dugoročne suradnje s respektabilnim institucijama među kojima se ističu HGK, HUP, Bio Centar Zagreb, Udruga Izvoznika, Enter Koprivnica, Dubrovačka razvojna agencija DURA, Razvojna agencija Sjever – DAN, a njegov je portfelj klijenata ispunjen imenima poput Jamnice, Orbica, Jyska, Dekre, prostorie, Whitesharka, GLS-a i brojnim drugim zadovoljnim klijentima.
Na radionicama svojim klijentima prenosi znanje i vještine poslovnog komuniciranja kako bi ih vodio na putu transformacije njihovog komunikacijskog potencijala u stvarnu vrijednost. Više o Anti pogledajte na: www.antemihaljevic.com
Prijave se otvaraju 27. studenog u 8h, te se zaprimaju putem online: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika je ograničen, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je finaciran od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 2 Prosinac 9:00 - Subota 2 Prosinac 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
09Pro09:0017:00BESPLATNA RADIONICA “KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS”


Event Details
Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale dio naših života. Facebook i Instagram već dugo nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih
Event Details
Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale dio naših života. Facebook i Instagram već dugo nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih korisnika i kupaca.
Kako biste naučili kako pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 09. prosinca 2023. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati. Radionica traje 8 sati.
Kada se koristi pametno i ispravno, Facebook pruža ogroman potencijal za rast poslovanja. Međutim, sam proces osmišljavanja i pokretanja marketing kampanja može biti kompliciran. Na radionici ćete naučiti sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će raditi na praktičnim primjerima, saznati različite taktike za oglašavanje, upoznati se s tipovima kampanja i naučiti kako planirati budžet te kreirati oglase.
Polaznici će do kraja ove radionice svladati:
- Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
- Definiranje ciljeva, načina plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
- Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
- Pripremu oglasa i kreiranje sadržaja,
- Povezivanje Facebook stranice s Instagram stranicom,
- Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
- Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
- Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
- Greške koje pravimo prilikom oglašavanja.
Metode rada
- Interaktivna radionica
- Praktični primjeri i vježbe
Možete imati najbolje usluge ili proizvode na svijetu, ali ako ih nitko ne vidi onda ćete ih vjerojatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji, a možda ni njima. Kako bismo bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi. U protivnom ostat ćemo iza konkurencije.
Predviđeno je trajanje radionice 8 sati.
PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ
2006. godine seli se u Mostar gdje započinje studij na Fakultetu informacijskih tehnologija. Nakon fakulteta u Mostaru ostaje živjeti i raditi.
Krajem 2012. godine prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade na kojemu osvaja prvo mjesto i tada otvara svoj prvi startup s 25 godina. 2014. pretvara hobi u posao i pokreće obrt za fotografiranje, a trenutno ima 7 zaposlenih.
2016. godine pod Googleovim pokroviteljstvom odvija se „StartUp weekend Mostar“, a Dino kao voditelj tima osvaja prvo mjesto i zajedno sa svojim timom ScreenAds pokreće novi startup iz područja digitalnog marketinga.
Dino Joldić vodio je seminare i radionice na razne teme poput IT-a, droneova i digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatske, a njegove radionice na temu digitalnog marketinga u proteklih 7 godina posjetilo je više od 1000 osoba.
Kroz digitalni marketing poslovao je s raznim hotelima, restoranima, rent a car poslovnicama, turističkim agencijama i sl., a trenutno g. Joldić radi kao voditelj marketinga u prodajnom centra Plaza koji ima više od 30 zasebnih jedinica kao što su Sinsay, McDonald’s, NewYorker, Beko, Cineplexx kino, Intersport, DM, Polleo sport i mnoge druge.
Dino navodi da je digitalni marketing budućnost i da odgađanjem da se “bacimo” u taj svijet svakim danom postajemo manje konkurentni.
Prijave se otvaraju 04. prosinca u 8h, te se zaprimaju putem online PRIJAVNICE
Više informacija možete dobiti na e-mail mpuljas@dura.hr ili telefon 020/640-271.
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je finaciran od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 9 Prosinac 9:00 - Subota 9 Prosinac 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
13Pro10:0013:00BESPLATNA RADIONICA “KAKO SAMOSTALNO “VODITI” PAUŠALNI OBRT”


Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu 13. prosinca 2023. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000
Event Details
Dubrovačka razvojna agencija nastavlja sa Startup akademijom. Ovaj put organiziramo besplatnu radionicu “Kako samostalno voditi paušalni obrt” koja će se održati u srijedu 13. prosinca 2023. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 10:00 sati. Radionica će trajati 3 sata.
Radionica je namijenjena osobama koje planiraju pokrenuti vlastiti kroz tzv. paušalni obrt.
Cilj radionice educirati je poreznog obveznika koje sve samostalne djelatnosti može obavljati kroz paušalno oporezivanje, kao i o svim pravima i obvezama koje proizlaze iz važećih poreznih propisa o paušalnom oporezivanju.
Teme koje će se na radionici obraditi su:
- Koji je uvjet za paušalno oporezivanje dohotka od samostalne djelatnosti?
- Gdje i kada prijaviti obavljanje paušalne djelatnosti?
- Kolike su obveze poreza na dohodak i prireza te doprinosa?
- Koji su rokovi plaćanja istih?
- Koje poslovne knjige (knjigovodstvo) i obrasce voditi?
- Obveza ispostavljanja računa i fiskalizacija.
- Što znači poslovati sa inozemstvom i kako to oporezivati?
- Što kada se prekorače propisani uvjeti za paušalno oporezivanje?
Radionicu vodi Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog ekonomskog fakulteta stječe desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnog softvera za srednje i velike poduzetnike posebno u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva – specijalizirana za izradu i implementaciju programa u dijelu računovodstva, financija i poslovne analize. Karijeru nastavlja kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. Dubrovnik te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu ekspertizu razvija u području upravljanje tvrtkama s poteškoćama i u reorganizaciji. 2016. godine zajedno sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u dijelu računovodstva, financija i poreza, pomoć pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti, odabiru te implementaciji IT rješenja.
U skoro tridesetogodišnjoj karijeri okušala se i kao predavač na visokoškolskim ustanovama – bila je angažirana na RIT Croatia u Dubrovniku, kao i na kolegiju softverskog inženjerstva tijekom poslijediplomskog studija na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.
Prijave se otvaraju 08. prosinca u 8h, te se zaprimaju putem linka: PRIJAVNICA.
Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je finaciran od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Srijeda 13 Prosinac 10:00 - Srijeda 13 Prosinac 13:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik
16Pro09:0017:00BESPLATNA RADIONICA “PRAVNI KONTROLING – USKLAĐENOST POSLOVANJA S PRAVNIM PROPISIMA”


Event Details
Usklađenost poslovanja s pravnim propisima predstavlja preduvjet za uspješno poslovanje poduzetnika. Također se na taj način potiču aktivnosti koje definiraju rad poduzetnika kao profesionalnih, modeliranih i prepoznatljivih po korištenju novih
Event Details
Usklađenost poslovanja s pravnim propisima predstavlja preduvjet za uspješno poslovanje poduzetnika. Također se na taj način potiču aktivnosti koje definiraju rad poduzetnika kao profesionalnih, modeliranih i prepoznatljivih po korištenju novih pristupa u poslovanju te omogućava poduzetniku da kontrolira svoje poslovanje s pravnog aspekta.
Kako bi naučili što je sve potrebno uskladiti Dubrovačka razvojna agencija za vas organizira radionicu „Pravni kontroling – usklađenost poslovanja s pravnim propisima“ koja će se održati u subotu 16. prosinca 2023. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.
Cilj ove edukacije je pokazati polaznicima kako kroz svoje poslovanje uspostaviti propisane procedure i osigurati usklađenost s propisima.
Na edukaciji ćete saznati odgovore na pitanja poput:
- Što sve poduzetnik mora imati od dokumenata?
- Što napraviti dođe inspekcija?
- Koje su pravne obveze poduzetnika koji ima zaposlene radnike?
- Koji su pravni aspekti online trgovine?
Prekršajne kazne i troškovi zbog nepoštivanja i neudovoljavanja zahtjevima koji propisuju pravni propisi u pravilu su značajnog iznosa i svima je u interesu da se takve situacije izbjegnu. Upravo utvrđivanjem i usklađivanjem stanja u trgovačkom društvu/obrtu s pravnim propisima sprječava se nastanak razloga za plaćanje kazni i stvaranje dodatnih troškova.
Uvođenjem pravnog kontrolinga postiže se:
- sigurnost rukovoditelja, odgovornih osoba i vlasnika u usklađenost poslovanja s pravnim propisima;
- mogućnost usmjeravanja na djelatnost s kojom se društvo ili obrt bavi.
Teme koje će se obrađivati na radionici su:
- Zakon o radu i zaštita na radu, rad stranaca
- Minimalni tehnički uvjeti,
- Obveza plaćanja naknadaza HDS ZAMP i HRT pristojbu kod poduzetnika
- Inspekcijski nadzor i kako postupati u slučaju inspekcijskog nadzora
- Ugovorni odnosi
- Webshop
Predavačiica Ana-Marija Kajić je osnivačica je i partnerica u PETRIĆ & KAJIĆ odvjetnički ured d.o.o. Posjeduje dugogodišnje iskustvo u pravnom savjetovanju domaćih i stranih pravnih osoba, posebno u području zdravstva i informatike.
Domaćim i stranim investitorima u turizmu pruža pravnu podršku u pripremi i realizaciji ulaganja, prati propise koji uređuju pitanja investicija u turizmu, predlaže aktivnosti potrebne za realizaciju projekata ulaganja u turizam, pruža pravnu podršku i prilikom osnivanja difuznih i integralnih hotela, hotela baština – heritage te obiteljskih hotela.
Autor je više članaka posvećenih integralnim i difuznim hotelima u Republici Hrvatskoj.
Ovlašteni je izmiritelj te član Hrvatske udruga za mirenje, u čijem radu aktivno sudjeluje te vodi mirenja kao alternativno rješavanje sporova i konflikata. Također je član Centra za mirenje pri Hrvatskoj odvjetničkoj komori.
Prijave se otvaraju 11. prosinca u 8h, te se zaprimaju putem: PRIJAVNICE.
Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271
Broj polaznika je ograničen, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je finaciran od strane Grada Dubrovnika.
more
Vrijeme
Subota 16 Prosinac 9:00 - Subota 16 Prosinac 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik