Dura

Prosinac, 2025

09Pro10:0013:00BESPLATNA RADIONICA „FISKALIZACIJA 2.0 – ZA PODUZETNIKE U SUSTAVU PDV-A“

Event Details

Ako ste poduzetnik u sustavu PDV-a, predstojeće uvođenje fiskalizacije 2.0 donijet će vam niz novih obveza i procesa koje je važno unaprijed razumjeti i pravodobno primijeniti. Kako bismo olakšali pripremu i osigurali da sve promjene dočekate spremni, organiziramo praktičnu radionicu na kojoj ćete na jednostavan i jasan način dobiti sve ključne i ažurirane informacije – prilagođene vašem poslovanju.

Kome je radionica namijenjena?

Radionica je namijenjena svim poduzetnicima koji se pitaju:

  • Što me točno očekuje i kako se pripremiti?
  • Jesu li informacije na internetu pouzdane ili kontradiktorne?
  • Što i u kojim rokovima moram pripremiti?
  • Koliko će me sve to koštati i odnosi li se obveza uopće na moje poslovanje?

Ako želite izravne, stručne i jasne odgovore na ova pitanja, pozivamo vas na predavanje „Fiskalizacija 2.0 – za poduzetnike u sustavu PDV-a“, koje će se održati u okviru Startup akademije, u utorka, 9. prosinca 2025. godine, u prostorijama DURA-e, Branitelja Dubrovnika 15, s početkom u 10:00 sati.

Što ćete dobiti sudjelovanjem?

  • Precizno objašnjenje zakonskih novosti i rokova za poduzetnike u sustavu PDV-a
  • Tumačenje situacija iz prakse – kako će izmjene utjecati upravo na vaš model poslovanja
  • Jasne smjernice za tehničku i organizacijsku pripremu
  • Detaljan pregled fiskalizacije u SPI sustavu – procesi, implementacija i upute
  • Odgovore na vaša pitanja i razjašnjenje najčešćih nedoumica iz prakse

Sadržaj predavanja:

1. Regulatorni okvir – Zakon o fiskalizaciji 2025. – Pregled ključnih zakonskih izmjena, novih obveza i                     njihovog utjecaja na poduzetnike u sustavu PDV-a.

2. Fiskalizacija 1.0 (B2C)

  • Definicija obveznika i tehnički preduvjeti za primjenu
  • Propisani elementi računa u sustavu fiskalizacije 1.0

3. Fiskalizacija 2.0 i elektronički računi (B2B i B2G)

  • Obuhvat obveznika i uvjeti ulaska u sustav
  • Standardi i elementi računa prema modelu fiskalizacije 2.0
  • Procesni tijek: kreiranje dokumenta, razmjena, fiskalizacija i izvještavanje

4. Rokovi implementacije i potrebne prilagodbe poslovanja – Obveze po fazama, preduvjeti za pravovremenu       usklađenost i procjena potrebnih tehničkih i organizacijskih prilagodbi.

5. Klasifikacija proizvoda i usluga – Metodologija dodjele šifri po djelatnostima i njihova primjena u sustavu        fiskalizacije.

6. Novi sustav e-Izvještavanja

  • Evidentiranje i slanje podataka o naplati elektroničkih računa
  • Postupanje s neposlanim i odbijenim računima
  • Pravila automatske i ručne obrade podataka

7. Priprema za fiskalizaciju e-Računa

  • Uloga i obveze posrednika u razmjeni podataka
  • Sigurnosni aspekti i funkcija certifikata
  • Tehnički zahtjevi i prilagodbe softverskih rješenja
  • Obveze korisnika i preporučeni koraci za uspješnu implementaciju

PREDAVAČICA

Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru

kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnih softvera za srednje i velike poduzetnike, osobito u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva. Specijalizirana je za razvoj i implementaciju programskih rješenja iz područja računovodstva, financija i poslovne analitike.

Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu stručnost razvija u upravljanju tvrtkama u poteškoćama i organizacijskim reorganizacijama.

Godine 2016., sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO, koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u području računovodstva, financija i poreza, te podršku pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti i odabiru odnosno implementaciji IT rješenja.

U gotovo tridesetogodišnjoj karijeri djelovala je i kao predavačica na visokoškolskim ustanovama, uključujući RIT Croatia u Dubrovniku te poslijediplomski studij softverskog inženjerstva na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Prijave za ovu radionicu zaprimaju se od 14. studenoga u 8:00 sati putem sljedeće poveznice: PRIJAVNICA

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.

more

Vrijeme

Utorak 9 Prosinac 10:00 - Utorak 9 Prosinac 13:00

Lokacija

Prostorije Dura

Branitelja Dubrovnika 15

Organizer

Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X