Dura

Ožujak, 2025

25Ožu(Ožu 25)16:0027(Ožu 27)20:00BESPLATNA RADIONICA „KAKO RAZUMJETI RAČUNOVODSTVO I UPRAVLJATI SVOJIM POSLOVANJEM“

Event Details

Vlasnik ste tvrtke ili obrta, a ne snalazite se u svim računovodstvenim i poreznim stavkama vašeg poslovanja? Za vas smo u okviru Startup akademije organizirali trodnevnu radionicu pod nazivom „Kako razumjeti računovodstvo i upravljati svojim poslovanjem“ koja će se održati od 25. do 27. ožujka 2025. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) od 16.00 sati. Trajanje je radionice tri dana po 4 sata.

Radionica je namijenjena poduzetnicima početnicima i svima koji žele steći čvrste temelje za uspješno vođenje poslovanja.

Što možete očekivati?

Kroz interaktivnu radionicu naučit ćete:

  • Ključne računovodstvene i porezne pojmove koje svaki poduzetnik treba znati.
  • Kako čitati financijske izvještaje i donositi informirane poslovne odluke.
  • Sve o prijavi poreza, obračunu plaća, PDV-u i izdavanju računa.
  • Kako pravilno voditi poslovnu dokumentaciju i optimizirati odnos s računovodstvom.
  • Kako se prijaviti kroz NIAS sustav za lakše poslovanje s državnim institucijama.

Program  edukacije: 

DAN 1: Računovodstveni temelji i digitalni alati za poduzetnike

  1. Osnove računovodstva i poreza: Ključni pojmovi za bolje razumijevanje poslovanja
  2. Kako razumjeti financijske izvještaje: Od brojeva do odluka
  3. NIAS sustav: Digitalna vrata prema institucijama i e-uslugama
  4. Prijava poreza na dobit i dohodak: Što svaki poduzetnik treba znati

DAN 2: Radni odnosi, plaće i doprinosi

  1. Izračun plaće korak po korak: Razumijevanje troškova zaposlenika
  2. Doprinosi obrtnika: Zakonske obveze i kako ih ispuniti
  3. Neoporezivi primici: Kako nagraditi zaposlenike bez dodatnih poreza
  4. Sklapanje ugovora o radu: Obveze poslodavca

DAN 3: PDV, računi i poslovni odnosi

  1. Što je PDV i kako utječe na vaše poslovanje
  2. Obračun PDV-a i posebni slučajevi: PPO i reverse charge, mali obveznici
  3. Računi bez greške: Ključni elementi i pravilno izdavanje
  4. Razumijevanje poslovnih dokumenata: Ponuda, predračun, predujam i račun
  5. Naplata potraživanja: Usklade, IOS, ovrhe i otpisi
  6. Obvezni obrasci: OPZ-STAT-1 i PD-IPO – kako i zašto ih podnosimo
  7. Odnos poduzetnika i računovođe: Zajednička odgovornost za uspjeh poslovanja

Što vam je potrebno za sudjelovanje?

Za sudjelovanje na edukaciji potrebni su:

  • Blok i olovka za bilješke i zadatke.
  • Digitalni uređaj sa vezom na internet – laptop, tablet ili mobitel.

Zašto sudjelovati?

  • Praktične informacije prilagođene stvarnim potrebama poduzetnika.
  • Razumljiv i primjenjiv sadržaj.
  • Prilika za razmjenu iskustava i odgovore na vaša pitanja.

PREDAVAČICA: Edukaciju vodi Danijela Dellavia, vlasnica računovodstvenog ureda Fedra d.o.o. s više od 15 godina iskustva u računovodstvu i suradnji s poduzetnicima, kao i državnim i poreznim institucijama. Kroz godine rada, Danijela je pomogla brojnim poduzetnicima da izgrade stabilne temelje za svoje poslovanje i razumiju računovodstvene i porezne obveze.

Prijave se zaprimaju od 20. ožujka 2025. godine u 8h putem:

Online:  PRIJAVNICA

Za više informacija obratite se na e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefon: 020/640-271

Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!

*Projekt “Startup akademija” financiran je od strane Grada Dubrovnika.

more

Vrijeme

Utorak 25 Ožujak 16:00 - Četvrtak 27 Ožujak 20:00

Lokacija

Prostorije Dura

Branitelja Dubrovnika 15

Organizer

Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X