Aktivnost I: Poticanje povećavanja konkurentnosti destinacije
Korisnici: pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje djelatnosti, turističke agencije, turističke zajednice, javne ustanove, znanstveno-obrazovne ustanove, klubovi, sportske organizacije, umjetničke organizacije, jedinice regionalne i lokalne samouprave.
Namjena sredstava:
a) poticanje izgradnje dodatnih sadržaja i unapređenja dodatne ponude
hotelsko-turističkih objekata
b) poticanje izgradnje sadržaja i unapređenja ponude destinacije s ciljem
produženja turističke sezone i povećanja ukupnog turističkog prometa
c) poticanje obnove i opremanje plovnih i plutajućih objekata te izgradnju,
obnovu i opremanje sadržaja na/uz vodu namijenjenih turističkoj ponudi
d) poticanje proizvodnje u funkciji turizma – proizvodnja izvornih suvenira;
proizvodnja autohtonih eno-gastronomskih proizvoda
e) prilagođavanje korištenja javnih površina i prostora turističke namjene
osobama s invaliditetom i smanjene pokretljivosti
f) poticanje značajnih događanja koji pridonose povećanju turističke
potrošnje
g) izrada studija, elaborata, projektne i druge dokumentacije za realizaciju
greenfield i brownfield projekata
Iznos sredstva: Ministarstvo financira do 50% prihvatljivih troškova, a najviše do 300.000,00 kn po korisniku, odnosno projektu.
Aktivnost II: Izjednačavanje konkurentnosti na otocima
Korisnici: Pravne i fizičke osobe koji se bave pružanjem usluga smještaja u hotelima na otocima, a opskrbljuju se vodom putem vodonosaca.
Namjena sredstava: subvencija razlike cijene vode trgovačkim društvima i obrtima koji se bave hotelskom industrijom
Iznos sredstva: Ministarstvo financira do 100% troškova razlike cijene vode.
Rok za dostavu projektnih prijedloga je 1.listopada 2012.godine.
Cjeloviti tekst Programa i obrasce možete pronaći na službenim stranicama Ministarstva: link.
Razvojna agencija Grada Dubrovnika DURA stoji na raspolaganju svim zainteresiranim strankama za pomoć pri prijavi na natječaj. Kontaktirajte nas na telefon: 020 638 236 ili e-mail: dura@dubrovnik.hr.