Drugi partnerski sastanak projekta ”Preko hercegovačkih staza do Elafita”
![Drugi partnerski sastanak projekta ''Preko hercegovačkih staza do Elafita''](https://dura.hr/wp-content/uploads/2021/04/img_20150929_143711_1_4.jpg)
![Drugi partnerski sastanak projekta ''Preko hercegovačkih staza do Elafita''](https://dura.hr/wp-content/uploads/2021/04/img_20150929_143711_1_4.jpg)
Drugi partnerski sastanak Upravnog odbora „Održivi razvoj turizma – Preko hercegovačkih staza do dubrovačkih Elafita“ održan je u Ravnom, 29.rujna 2015., na kojem je sudjelovala projektna koordinatorica iz DURA-e Nataša Mirić .
Nakon uvodne riječi, predstavio se detaljno revidirani i odobreni Akcijski plan, te sve aktivnosti sa navođenjem vremenskog okvira i detaljnog načina implementacije. Partneri su izmjenili iskustva sa aktivnostima provođenima na oba projektna teritorija, i zaključili da provedba teče kao što je bilo planirano te u najboljem redu.
Pred sami kraj sastanka razgovaralo se o budućim aktivnostima, a predstavnici Koordinatora 1 i Koordinatora 2 su naveli koje buduće aktivnosti su u planu do novog sastanka Upravnog odbora Projekta.
Svi su još jednom istaknuli kako je promocija od velike važnosti kako za Projekt, tako i lokalne zajednice na cijelom projektnom području, te da će nastojati realizirati predviđene promotivne aktivnosti na najbolji način.
Nakon uvodne riječi, predstavio se detaljno revidirani i odobreni Akcijski plan, te sve aktivnosti sa navođenjem vremenskog okvira i detaljnog načina implementacije. Partneri su izmjenili iskustva sa aktivnostima provođenima na oba projektna teritorija, i zaključili da provedba teče kao što je bilo planirano te u najboljem redu.
Pred sami kraj sastanka razgovaralo se o budućim aktivnostima, a predstavnici Koordinatora 1 i Koordinatora 2 su naveli koje buduće aktivnosti su u planu do novog sastanka Upravnog odbora Projekta.
Svi su još jednom istaknuli kako je promocija od velike važnosti kako za Projekt, tako i lokalne zajednice na cijelom projektnom području, te da će nastojati realizirati predviđene promotivne aktivnosti na najbolji način.
Datum:
30.09.2015