Zbog velikog interesa Dura je ovaj vikend organizirala dvije radionice pod nazivom “Digitalni marketing” koja je polaznicima približila najnovija saznanja u području internet marketinga na razumljiv, upotrebljiv i zabavan način. Radionice su se održala u subotu, 04. studenog i nedjelju 05. studenog 2017. godine te je istim prisustvovalo 40 polaznika.
Program radionice je koncipiran tako da se radilo na upoznavanju načina rada digitalnog marketing uz teoretske zadatke i praktične primjere, s tim da je naglasak bio na praktičnim primjerima.
Teme koje su se obrađivale na radionici su:
- Marketing vs digitalni maketing
- Prednosti digitalnog marketinga
- Trendovi u digitalnom marketingu
- Konverzija
- Online plaćanje
- Google alati
- Google oglašavanje (Adwords)
- Case study (praktični primjer 1)
- Facebook oglašavanje
- Instagram oglašavanje
- Ostale sociajlne mreže
- Kreiranje statregije
- Case study (praktični primjer 2)
Predavač na radionici je bio g. Dino Joldić