Dura
Edukacije

“TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA”

“TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA”

Kako uspješno pregovarati. Što može biti predmet pregovaranja? Koji su važni elementi za uspjeh pregovora? Odgovore na ta pitanja i mnoga druga doznati će te na dvodnevnoj radionici „Taktike i strategije poslovnog pregovaranja“ koju smo za Vas organizirali 11. i 12. studenog 2017. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10:00 sati.

Na ovom praktičnom treningu polaznici će naučiti kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smijete činiti. Kako pregovarati iz jače/slabe početne pozicije? Kako upravljati ustupcima, kada ih dati, a kada primiti? Što možete učiniti da pregovore pomaknete s mrtve točke? Kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos? Upoznat ćete načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo teškim i agresivnim klijentima. Naučit ćete analizirati motive druge strane, pregovarati, a ne pogađati se. Upoznat ćete zamke i trikove u pregovorima, ali i kako skršiti otpor.

Taktike su tihe sluge strategiji pregovaranja i nužan dio pregovaračkog posla. To su isplanirani postupci kojima provodimo strateške namjere. Koja je količina taktiziranja preporučljiva u pregovaranju? Kako se obraniti od „prljavih“ taktika?

  • 54% šefova radi više od deset sati na dan;
  • 71% zaposlenih obično rade i kod kuće;
  • 74 % šefova imaju osjećaj da nemaju vremena za obitelj, pregovori s dobavljačima im traju i po nekoliko mjeseci, a svaki pregovor i po nekoliko sati.

Da li se vi prepoznajete u ovim brojevima? Izađite iz njih! Imamo sve manje vremena, pa pregovaranje e-mailom i telefonom zauzima sve više maha. No, vrlo malo pregovarača i poznaje i pravila tog virtualnog načina pregovaranja kojeg strani pregovarači »bruse« redovito kroz radionice i edukacije. Koja su pregovaranja specifična? Kako izbjeći stupice?

Kako izabrati pregovaračku taktiku kojom se postiže uspješan ishod? Na ovom seminaru saznat ćete puno dokazanih rješenja za posao, iskoristivih već naredni radni dan.


Predavačica:

Davorka Biondić Vince, dipl.oec., vlasnica je i direktorica „Biondi” d.o.o. Završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu.  Za područje pregovaranja, komuniciranja, uvjeravanja i vještina prezentiranja dodatno se usavršavala na poslovnima školama u Njemačkoj za područja pregovaranja, komuniciranja, uvjeravanja i vještina prezentiranja: „MMCT“ Hannover, „HAUFE Akademie“ Bitzfeld, „COMMAX Consulting AG“ München, „GABLER Management Institut“ Wiesbaden.Prethodni poslovi: 10 godina članica Uprave za nabavu i prokuristica u njemačkom Kauflandu, te glavni pregovarač, a do ožujka 2012. god. u austrijskom Sparu; 10 godina vodila internu akademiju znanja u odjelu nabave.

U svojoj uspješnoj karijeri samostalno je vodila i zaključila preko 4.000 pregovora s domaćim i internacionalnim kompanijama i bila odgovorna za godišnju nabavnu vrijednost od preko 2 milijarde kuna.

Vještine: pregovaračka retorika, psihologija i taktike, tehnike uvjeravanja, procjena zaposlenika-pregovarača, prezentacijski trener, supply chain management, category management

Redovita je kolumnistica poslovnog magazina – „InStore“, „Poslovni magazin“  i autorica knjige „Kako uspješno pregovarati”.


Prijave se zaprimaju putem:

Požurite, broj polaznika je ograničen!

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X