ODRŽALI SMO JOŠ JEDNU RADIONICU U OKVIRU STARTUP AKADEMIJE
U okviru Startup akademije ovaj vikend organizirali smo radionicu “Kako upravljati prigovorim i pritužbama” gdje nam je Snježana Kupres pojasnila da je ključ uspješnog upravljanja prigovorima i pritužbama kupaca prilagodba komunikacije različitim tipovima kupaca kako bi uz minimalan napor dobili maksimalan učinak, bez ulaženja u konflikt s nezadovoljnim kupcima.
Teme koje su se obrađivale na radionici su:
- Faze rješavanja prigovora/ pritužbi. Tri faze rješavanja prigovora i pritužbi
- Kako spriječiti pritužbe / prigovore. Možete li i kako smanjiti broj prigovora – 3P iznalaženje uzroka
- Kako rješavati pritužbe / prigovore. Pet koraka za uspješno rješavanje
- Kako komunicirati na primjeren način sa zahtjevnim klijentima. Samokontrola, primjereno ophođenje s podnositeljima prigovora
- Kako pritužbe i prigovore koristiti za unapređenje poslovanja. Detektiranje grešaka u poslovanju, procesu, načinu komunikacije. Procedure i protokoli koje ubrzavaju i olakšavaju rješavanje pritužbi
Datum:
24.11.2018