Dura
Novosti

OPET DVIJE RADIONICE DIGITALNOG MARKETINGA

OPET DVIJE RADIONICE DIGITALNOG MARKETINGA
OPET DVIJE RADIONICE DIGITALNOG MARKETINGA

23. i 24. veljače 2019. u prostorijama DURA-e, zbog velikog interesa, su održane dvije radionice pod nazivom  “Digitalni marketing” koje je u više navrata već održao Dino Joldić iz Mostara. Dino je uspješan mladi poduzetnik, a uspjehe je počeo nizati od kraja 2012.g. kada se prijavljuje  na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade. U finalu osvaja nagradu od 4000$ te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. G. Joldić je stalni predavač iz oblasti IT-a u Kulturnom centru „Kralj Fahd“ u Mostaru. Također sa svojim startupom osvaja natjecanje „BizIdea“ pod pokroviteljstvom Norveške ambasade gdje postaje prvi stanar Poslovnog inkubatora u Intera tehnološkom parku. 2014. pretvara hobi u posao te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 5 zaposlenih blink photography. 2016. g. kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Googla i osvaja 7000KM (3,500 €) pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom  ScreenAds. Dino je svakako predavač po mjeri poduzetnika početnika!

Uz nezaobilazne šale, s kojima zabavlja sebe i publiku, kazao nam je svoja iskustva s radionica: “Svijet je postao jako brz, brza hrana, brza pošta, brzi telefoni, brzo ovo brzo ono, pa tako i digitalni marketing nije ništa drugačiji, svakim danom je sve brži te konstantno se mijenja. Tako da je on sam po sebi izazovan.  Mislim da je uvijek izazov izaći pred veliki broj ljudi, koji se bave određenim poslom i koji su došli tu da nauče nešto novo.

Uvijek težim da kroz digitalni marketing pronađem neki model ili način koji bi im pomogao u poboljšanju njihove prodaje proizvoda ili usluga. Ja sam osoba koja voli upravo takve izazove jer na taj način testiram sebe,to jest testiram svoje znanje i sposobnost koliko nekome zaista mogu pomoći.- priča nam Dino, pa nastavlja: Ipak, moramo biti svjesni da za jedan dan ne može naučiti baš sve i da niko ne može postati stručnjak iz određene oblasti za nekoliko sati. Radionice su tu da ljudima pokažu u kojem smjeru trebaju da idu, šta to sve postoji u digitalnom svijetu i na koji način se to sve može upotrijebiti da bi poboljšali svoje poslovanje.

Moram priznati da kada je digitalni marketing u pitanju ne možete sjesti dan prije i reći: eh idem spremiti predavanje koje ću držati tad i tad. Digitalni marketing nema svoj kraj, svaki dan se nešto mijenja, proširuje i updatuje, tako da morate redovno pratiti šta se dešava i šta se to novo pojavilo. Baš tako se i ja spremam za predavanje – pratim “sve” što se dešava u digitalnom svijetu: koji su to trendovi, novine i trikovi kako bih na pravi način polaznicima ukazao na one najbitnije stvari koje će im sigurno koristiti.

Težim tome da radionica bude opuštena jer smatram da se u takvom radnom okruženju stvari mnogo lakše uče i pamte. Nije lahko držati pažnju polaznika 4-5 sati u nizu, ali na ovaj način sam uspjevao da je održim i 8 sati. (Ne) pričam samo viceve i šale.

Moram skrenuti pažnju na samog organizatora radionice. Čestitke njima na tome kako uvijek uspjevaju napuniti salu novim i svježim ljudima koji žele da čuju nešto novo, a pogotovo na organzaciji i praćenju svjetskih trendova kako bi poslodavci bili spremni da se na pravi način nose sa novim iskušenjima.”– pohvalio nas je Dino na kraju

Da razumije današnji tempo poslovanja te izazove s kojima se mladi poduzetnici susreću kazuju nam polaznici nakon Dinove radionice. “Teško  je danas sve u tako malo vremena savladati, a nudi se na svakom koraku nešto. Digitalni svijet, pa i marketing, su poput oceana, dubok i neistražen te je lako upasti u zamku i utopiti se u masi. Radionica je konkretna, zanimljiva, sažeta i korisna te zahaljujem se g. Joldiću na prenesenom znanju i otkrivenim alatima s kojima nam je učinio poslovanje efikasnije i brže.”

Datum:
24.02.2019
Print Friendly, PDF & Email

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X