Ovu subotu smo se bavili jednom vrlo važnom temom za mlade poduzetnike. „Kako dobro procijeniti cijenu svog prozvoda/usluge“ naslov je radionice u sklopu naše Startup akademije koju se održala Dubravka Lacić koja otvorene edukativne radionice trenerskog tipa drži od 2017. godine, a in house edukacije i različite tipove predavanja još od 2012. godine.
Neprestano mijenja i prilagođava radionice i materijale, a njen pristup se temelji se od početka na maksimalnoj prilagođenosti svakom klijentu (cilju pojedine radionice, djelatnosti naručitelja i namjeni radionice, tipu, vrsti i obrazovnoj strukturi polaznika, a poglavito novim trendovima i pristupima u području iz kojeg se održava edukacijska radionica ili drugim specifičnostima prema zahtjevu naručitelja).
Naša predavačica za sebe kaže: „Veseli me što mogu koristiti stečena znanja i iskustvo i pomoći drugima. Izuzetno sam organizirana i poštujem svoje i tuđe vrijeme. Ljudima pristupam bez predrasuda. Volim prirodu i sve aktivnosti u prirodi.
Jako volim putovati i istraživati skrivene ljepote, posebno ove naše lijepe zemlje.“
Uz ugodan razgovor pojasnila nam je svoju radionicu i što su polaznici sve naučili:
„Teme svih mojih radionica obrađene su sveobuhvatno s različitih aspekata kako bi polaznici imali što detaljniji uvid u tematiku i pravilno usvojili potrebna znanja.
Radionica sadrži primjere i situacije iz vlastite realne poslovne prakse kao i zadatke za polaznike koji se izrađuju na radionici.
Metodologija rada podrazumijeva aktivno uključivanje sudionika tokom predavanja kroz rješavanje problemskih zadataka, postavljanje pitanja i konkretnih problema te davanje odgovora i rješenja za njih kao i razmjenu mišljenja između predavača i polaznika i polaznika međusobno.
Time se direktno pomaže u rješavanju stvarnih problema polaznika i potiče povezivanje poduzetnika koje vrlo često rezultira nekim oblicima zajedničke suradnje.
Polaznici su na radionici saznali:
a) kvalitetan, koristan i primjenjiv sadržaj za svakog poduzetnika uz dodatne poveznice na financijske pokazatelje izuzetno važne za praćenje i upravljanje poslovanjem
b) konkretni primjeri i predlošci iz prakse
c) mogućnost rješavanja stvarnog primjera nekog polaznika ukoliko ga želi podijeliti s ostalima
d) poticano umrežavanje i benefiti koje mogu dobiti iz njega
Pozornost polaznika pokušavam održati direktnim uključivanjem polaznika i interakcijom s njima, iznošenjem vlastitih primjera iz dugogodišnje prakse koje svi uvijek prihvaćaju izuzetno pozitivno jer iz njih najlakše uče.
Uvijek me vesele komentari polaznika da im je na radionici bilo lijepo i korisno, a za kraj bih podijelila nekoliko misli koji su i moja nit vodilja:
Za sve što ste naumili imajte jasno definiran cilj, dobar i realan plan, uložite u dodatna znanja koja su vam potrebna i intenzivno stvarajte svoju poslovnu mrežu. Uz te stvari, vlastita samodisciplina bit će ključ vašeg uspjeha. Ne budite tašti !- ili kao što Warren Buffett, jedan od najbogatijih ljudi svijeta kaže:
Svaki poduzetnik, ma koliko bio “zelen” (neiskusan) kao i oni iskusni na tržištu, uvijek imaju nešto za naučiti i na nekoga se ugledati.
Naravno, moraju to biti voljni raditi, a ne biti “najpametniji na svijetu”.
„Tražite uzor u uspješnijima od sebe i priznajte im taj uspjeh iz kojega učite i kojemu se divite. To predstavlja veliku pobjedu vlastitog ega i karaktera, nad niskim strastima i veliki je korak naprijed u bildanju vlastitog samopouzdanja.“