Teme koje su se na radionici obrađivale su slijedeće:
I. Uvod u Google Ads
- Google Ads hijerarhija
- Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
- Upoznavanje s Google Ads metodom oglašavanja
II. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike
- Search advertising
- Display advertising
- (Gmail, Video advertising, Shopping advertising, Mobile advertising ćemo spomenuti, ali nećemo obrađivati)
III. Oglasi i ključne riječi
- Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
- Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
- Kako plasirati pravi oglas – oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?
IV. Izrada izvješća
- Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
- Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
- Na koje brojke trebate obratiti pozornost?
V. Radionica – izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)
Radionicu je vodio Adam Vovra iz tvrtke ESCAPE d.o.o.. Adam je završio Ekonomski fakultet u Osijeku i još za fakultetskih dana se počeo aktivno baviti Google Adsom (AdWords). Za vrijeme studiranja sudjelovao je na Google online marketing challange-u gdje sudjeluju studenti iz cijelog svijeta i pri čemu je bio među 5% najboljih. 2015. godine iz fakultetske klupe prelazi za radni stol u Escape gdje je i dan danas. U međuvremenu je stekao veliko iskustvo vođenja digitalnih kampanja za veliki broj klijenata iz raznih industrija od web trgovina, turizma, zdravstva, usluga prijevoza putnika i b2b. Neki od klijenata koji se nalaze u portfoliju su: Plava Laguna, Cammeo, HGSPOT, Poliklinika Bagatin, Mozzart Bet, Mobis, eKupi, kurir.rs. Adam je sudjelovao na raznim konferencijama kao predavač na temu Google Ads-a i Online marketinga u regiji u Hrvatskoj. Neke od poznatijih konferencija na kojima je sudjelovao kao predavač su: HitIT Digital, Meet Magento Osijek, e-Trgovina (Palić), Techcruise. Također, održavanje edukacija na temu Google Ads i Google Analytics na Pučkom Otvorenom učilištu Zrinski i na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.”