U posljednje vrijeme komunikacije unutar poslovnih procesa se odvija sve više i više virtualno što podrazumijeva prilagodbu drugačijem načinu rada i ophođenja u javnom i poslovnom okružju. Takav rad iziskuje nove vještine, posebice one u sferi komunikacije sa suradnicima i poslovnim partnerima kako bi se povećala produktivnost, zadržao imidž tvrtke i smanjio osjećaj izoliranosti.
Kako bi savladali te nove vještine za Vas smo organizirali radionicu „Izazovi virtualne komunikacije“ koja će se održati 27. veljače 2021. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15) s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je 8 sati.
Polaznici će naučiti kako učinkovito komunicirati u virtualnim timovima, prilagoditi komunikacijske mreže, omogućiti neometan informacijski tijek te komunikacijom upravljati transparentno i na autentičan način. Također ćemo se osvrnuti na osobnu pripremu za govor pred kamerom i online prezentiranje te izvježbati jasnoću, konciznost i nedvosmislenost kako pozitivne tako i negativne poruke kroz različite komunikacijske mehanizme.
Jedna od metoda koja će se podrobnije objasniti i vježbati jest metoda storytellinga koja se pokazala ključnom za učinkovito povezivanje s publikom (bilo da se radi o suradnicima, klijentima, potrošačima) u brendiranju, vođenju i upravljanju tvrtkama.
Cilj
- Usvojiti vještine virtualne – nove komunikacije
- Unaprijediti prezentacijske vještine u virtualnom okružju
- Prilagoditi pisanu poslovnu komunikaciju novoj normalnosti
- Naučiti prenijeti negativnu poruku na konstruktivan način
- Osvijestiti važnost paraverbalne i neverbalne poruke u virtualnom okružju
- 6. Usvojiti metodu storytellinga
Metode
– Uvodni predavački pristup
– Case study metoda
– Vježbe (pisane i usmene)
– Korekcija i smjernice
Ciljna skupina
Poduzetnici, a i svi oni koji žele nadograđivati svoja znanja a priroda posla nalaže svakodnevnu pisanu i usmenu poslovnu komunikaciju u virtualnom okružju.
PREDAVAČICA:
Jagoda Poropat Darrer, mag. edu. phon. et ital. philol. dugogodišnji je predavač na domaćim i inozemnim visokoškolskim ustanovama i voditeljica je radionica iz područja komunikacija i javnog nastupa s dodatnim iskustvom petogodišnjeg rada u odnosima s javnošću kao glasnogovornica.
Predavala je na inozemnim sveučilištima od kojih ističe Sveučilištu ISCTE u Lisabonu, Sveučilište Sapienza u Rimu te St. Ambrose University u SAD-u na kolegijima Business Communication, Public Speaking i Leadership Communication te na Prirodoslovno matematičkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu i Zagrebačkoj školi ekonomije i managemanta kolegije iz područja komunikacija: Poslovne komunikacije, Menadžerske tehnike, Govorništvo, Svečani, poslovni i protokolarni govori.
Posebno ističe poslovne edukacije za Amazon Web Service („Advanced Public Speaking“), za predsjednicu uprave Zagrebačke burze (Govorništvo 1), za developere iz tvrtke Amodo iz Zagreba, za članove Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore („Trening medijskog nastupa“, „Pisana poslovna komunikacija“) za voditelje odjela u tvrtki HŽ Cargo („Tehnike pregovaračkih vještina“), za sudionike natječaja „Moja prilika“ u organizaciji Zagrebačke banke („Prezentacija poslovne ideje“), HŽ Infrastruktura i Croatia banke („Poslovno prezentiranje“), Hrvatske banke za obnovu i razvitak („Komunikacija u timu i javni nastup“), za vodeće menadžere u Beogradu („Moć suvremene poslovne komunikacije“), za studente diplomskih studija odnosa s javnošću na konferenciji PR Arene u Sarajevu („Javni govor“) te seminar za poslovnu zajednicu u Hrvatskoj „Vještine uspješnog javnog nastupa“.
Usavršavala se na Govorničkim školama Hrvatskog filološkog društva, na verbotonalnim tečajevima poliklinike SUVAG kao i na američkom sveučilištu John Carroll (Boler School of Business) u SAD-u, gdje se dodatno educirala u području poslovnih komunikacija, komunikologije i teorijske retorike.
Kolumnistica je časopisa Diplomacy and Commerce.
Prijaviti još nisu otvorene.
Za više informacija možete nas kontaktirati putem:
E-mail: mpuljas@dura.hr
Telefon: 099 536 1271