Dura
Edukacije

BESPLATNA RADIONICA „IZAZOVI PLANIRANJA PRIJENOSA POSLOVANJA“

„Prijenos poslovanja  jedno je od najvažnijih područja kojem svaki poduzetnik u svom poslu treba posvetiti maksimalnu pažnju. Posebno je to važno u obiteljskim tvrtkama kada se poslovanje prenosi sa jedne na drugu generaciju. U našoj tvrtki taj smo postupak otvorili prije nekoliko godina i još ga nismo završili. Iznenadili smo se koliko je to osjetljivo pitanje sa puno upitnika kojih do tada nismo bili svjesni.“ – Ivan Topčić, osnivač, vlasnik i direktor obiteljskog poduzeća – Tim kabel d.o.o.

Kako bi naučili što je sve potrebno za prijenos poslovanja za Vas smo organizirali radionicu „Što s tvrtkom/obrtom nakon povlačenja vlasnika iz biznisa? – Izazovi planiranja prijenosa poslovanja“. Radionica će se održati u utoprak, 28. veljače 2023. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15), s početkom u 10:00 sati. Trajanje radionice je do 16 sati.

Cilj radionice o IZAZOVIMA PLANIRANJA PRIJENOSA POSLOVANJA je pomoći vlasnicima malih i srednjih tvrtki i obrta u planiranju budućnosti poduzeća nakon njihovog umirovljenja. Tijekom radionice govorit će se o mogućim rješenjima prijenosa poslovanja, te kako odabrati najbolje rješenje – za vlasnika, obitelj, poduzeće i zaposlenike.

Radionica je namijenjena vlasnicima i nasljednicima malih i srednjih tvrtki i obrta bez obzira planiraju li prenijeti tvrtku/obrt na obiteljske nasljednike, prodaju ili neko drugo rješenje.

Sadržaj radionice:

  • Što je „prijenos poslovanja“ (business transfer)?
  • Zašto je prijenos poslovanja kritična faza razvoja tvrtki i obrta?
  • Nasljeđivanje, prodaja i druge opcije prijenosa poslovanja tvrtki i obrta
  • Zašto je važno unaprijed planirati prijenos poslovanja?
  • Praktični primjeri prijenosa poslovanja obiteljskih tvrtki i obrta

Prijenos poslovanja (upravljanja i vlasništva) kritična je faza u razvoju obiteljskih, ali i drugih malih i srednjih poduzetnika. Priprema za prijenos poslovanja iziskuje vrijeme i posvećenost poduzetnika. Planiranju prijenosa poslovanja potrebno je pristupiti na vrijeme, kako bi se izbjeglo donošenje odluka o budućnosti poduzeća pod pritiskom iznenadnih i nepredvidivih okolnosti (bolesti, smrtnog slučaja i sl).

U Europskoj uniji velika pažnja i poduzetnika i poduzetničkih potpornih institucija usmjerena je na proces prijenosa poslovanja. Statistike ukazuju na 450.000 poduzeća s oko 2 milijuna zaposlenih koja svake godine u Europskoj uniji prolaze proces prijenosa poslovanja, te oko 150.000 tvrtki/obrta koja problemu prijenosa poslovanja ne pristupaju na adekvatan način čime se u pitanje dovodi oko 600.000 radnih mjesta.

Business Transfer Barometar istraživanje u Hrvatskoj, koje je u 2015. godini proveo CEPOR, ukazalo je na 16.590 tvrtki/obrta (s oko 179.000 zaposlenih) u Hrvatskoj čiji vlasnici bi trebali započeti planirati proces prijenosa poslovanja. Rizičnu skupinu predstavlja oko 5.300 tvrtki/obrta gdje je budućnost 57.000 radnih mjesta neizvjesna jer vlasnici potcjenjuju složenost i trajanje procesa prijenosa poslovanja.

Radionicu organiziramo s našim kolegama iz CEPOR-a – Centra za politiku razvoja malih i srednjih poduzeća i poduzetništva, koji od 2009. godine aktivno prati i aktualizira problematiku obiteljskih poduzeća i prijenosa poslovanja u Hrvatskoj.  Predavačica je dr.sc. Mirela Alpeza, direktorica je CEPORa. Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku nositeljica je kolegija „Obiteljsko poduzetništvo“ i „Transfer poslovanja u malim i srednjim poduzećima“, te autorica minivodiča za poduzetnike pod nazivom „Prijenos poslovanja“, publiciranom u sklopu EU projekta „BizImpact II“. Zajedno s timom iz CEPORa Mirela Alpeza pokrenula je niz inicijativa čiji je cilj pružanje podrške u razvoju obiteljskih poduzeća, s posebnim naglaskom na izazove prijenosa poslovanja: Centar za obiteljska poduzeća i prijenos poslovanja (CEPRA), istraživanje Business Transfer Barometar – Hrvatska, Forum obiteljskih poduzeća i dr.

 

Prijave za ovu radionicu se zaprimaju putem:

Online: PRIJAVNICE

Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili na telefon 020/640-271

Požurite, jer broj polaznika je ograničen!

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

BESPLATNA RADIONICA „CONTENT MARKETING“

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

Na Startup akademiji predstavljanje mjera HZZ-a

Dura_user

PRAVNI KONTROLING – USKLAĐENOST POSLOVANJA S PRAVNIM PROPISIMA

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „ALATI, TEHNIKE I VJEŠTINE PREZENTIRANJA“

Dura_user

Danas smo obradili temu digitalnog poslovanja

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

OSNOVE FINACIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KONSTRUKTIVNA KOMUNIKACIJA: KAKO GRADITI ODNOSE, SLUŠATI I RAZGOVARATI”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU”

Dura_user

ODRŽANA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

Održana radionica “Kako odrediti cijenu svog proizvoda”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KONSTRUKTIVNA KOMUNIKACIJA: KAKO GRADITI ODNOSE, SLUŠATI I RAZGOVARATI”

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I WEB SHOP”

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „GOOGLE ADS“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

Pravni kontroling na Startup akademiji

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO UNAPRIJEDITI POSLOVANJE KORIŠTENJEM ONLINE ALATA?”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „TIK TOK MARKETING – KAKO ISKORISTITI PUNI POTENCIJAL“

Dura_user

DURA NASTAVLJA SA NOVIM CIKLUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „UVOD U SEO OPTIMIZACIJU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KOMUNIKACIJOM DO USPJEŠNE PRODAJE”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „INTERNACIONALIZACIJA POSLOVANJA I IZLAZAK NA NOVA TRŽIŠTA“

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „TIK TOK MARKETING – KAKO ISKORISTITI PUNI POTENCIJAL“

Dura_user

Upravljanje stresom i vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

KAKO RAZVITI IDEJU I ORGANIZIRATI POSLOVANJE

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE EXCELA U SVAKODNEVNOM POSLOVANJU“

Dura_user

DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA

Dura_user

POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „DIZAJNIRAJTE SVOJ PUT DO PUBLIKE: POČETNIČKA RADIONICA DIZAJNA ZA DRUŠTVENE MREŽE”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „OSNOVE FINANCIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

Nastavljamo sa Startup akademijom

Dura_user

KAKO NAPISATI SADRŽAJ ZA USLUŽNU WEB STRANICU

Dura_user

KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I POKRENUTI WEB SHOP

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KOMUNIKACIJOM DO USPJEŠNE PRODAJE”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “KAKO POVEĆATI BROJ KUPACA/KLIJENATA PUTEM LINKEDINA?”

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X