Dura
Edukacije

KAKO RAZVITI IDEJU I ORGANIZIRATI POSLOVANJE

Mnogi se poduzetnici često upuštaju u poslovni pothvat bez objektivne ideje o svojim kupcima, već na temelju svojih pretpostavki koje ne moraju uvijek biti točne. Da bi se smanjili takvi rizici, potrebno je prvo otkriti tko su nam kupci, napraviti analizu njihovih potreba i na osnovu toga napraviti odgovarajući poslovni model. Upravo te teme će polaznici obrađivati na radionici „Kako razviti ideju i organizirati poslovanje“ koja će se održati u subotu, 30. travnja 2022. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9:00 sati.

Na radionici ćemo koristiti Business Model Canvas upravljački i poduzetnički alat koji na odličan i jednostavan način pomaže ispitati svaku poslovnu ideju. On nam na najbolji način pomaže da shvatimo što naši kupci žele i kako da zadovoljimo njihove potrebe. Poslovni model treba pokazati kako stvoriti vrijednost i kako zaraditi novac od te vrijednosti, a njegov koncept je istovremeno takav da u raspravi mogu sudjelovati svi članovi tima.

Dijelovi Platna poslovnog modela i pitanja vezana uz svaki od dijelova koje ćemo na radionici obrađivati su:

  • Ciljna skupina – tko su vaši najvažniji korisnici, kupci, klijenti?
  • Ponuda vrijednosti – kako konkretno stvarate profitabilne vrijednosti za svoju ciljnu skupinu?
  • Kanali – kako je vaša tvrtka povezana sa ciljnom skupinom, kojim kanalima komunicirate i isporučujte ponudu vrijednosti ciljnoj skupini?
  • Odnos s kupcima – koja je priroda odnosa koju vaša tvrtka uspostavlja s određenom ciljnom skupinom?
  • Prihodi – kako stvarate prihode (zarađujete) od pojedine ciljne skupine – koju vrijednost vaša ciljna skupina plaća?
  • Ključni resursi – koji resursi su ključni za vaš poslovni model?
  • Ključne aktivnosti – koje ključne aktivnosti su potrebne da bi vaš poslovni model bio uspješan?
  • Ključna partnerstva – tko su vaši ključni partneri, koje ključne aktivnosti provode, koje ključne resurse dobivate od svojih partnera?
  • Struktura troškova  – koji su najvažniji troškovi posljedica vašeg poslovnog modela i koje su ključne aktivnosti najskuplje? Koji su ključni resursi najskuplji?

 

Korištenjem ovoga praktičnog alata polaznici će:

  1. Provjeriti ima li vaš poslovni model financijsku logiku i isplativost.
  2. Utvrditi pretpostavke, hipoteze, rizike, iznalaziti načine za dodavanje novih dodatnih vrijednosti za klijente.
  3. Dobiti odgovore na pitanja:
    1. Što biste mogli učiniti kako bi generirali više prihoda ili da smanjili troškove?
    2. Razumijete li povezanost i međusobno djelovanje svih elemenata svog poslovnog modela?
    3. Imate li točnu predodžbu o tome tko su vaši klijenti, kupci, korisnici?
    4. Jeste li prilagodili vrijednosti vaših proizvoda i usluga svojim korisnicima?

Ova radionica je namijenjena potencijalnim poduzetnicima (koji imaju poslovnu ideju), poduzetnicima početnicima (koji razvijaju svoj proizvod/uslugu), postojećim poduzetnicima i menadžerima koji žele naučiti nove tehnike za unapređenje postojećeg poslovnog modela.

PREDAVAČICA:

Snježana  Kupres –   NLP trener & coach,  Prodajni Trener  Expert Ing. zračnog prometa  sa više od 23 godine  iskustva u prodaji, od čega 19  godina na izvršnim pozicijama u međunarodnim zrakoplovnim kompanijama.  Najduže radno iskustvu na izvršnoj poziciji  u zrakoplovnoj kompaniji  Malaysia Airlines. Danas, konzultant za tvrtku Tal Aviation Group zastupa i vodi prodaju za zrakoplovne kompanije  (Qantas, El Al, Catahy Pacific, Ethipoian Ailrines, Jet Airways na tržištima Hrvatske i Slovenije. Poslovni put  u području edukacija započinje 2007. godine, u Kuala Lumpuru kao Sales Trainer Expert. Od  tada se kontinuirano usavršava u području, prodaje, pregovaranja, socijalnih kompetencija, Neuro Lingvističkog Programiranja, Coachinga. Edukacije  polazi u Zagrebu, Singapuru, Ženevi, Kuala Lumpuru, Londonu. 2013. stječe licencu certificiranog trenera Neuro Lingvističkog Programiranja. 2016 godine kreće u vlastitu poduzetničku inicijativu: savjetovanje u poslovanju Metanoia – centar svjesnog poslovanja. 2017. g. zajedno sa partnerima pokreće Svjesno poslovanje  sa ciljem osvještavanja  nove razine poslovanja – usmjerenost na ljude i njihove potencijale  kao poluge uspjeha organizacija. Kao predavač i trener iz područja prodaje, pregovaranja, socijalnih i društvenih kompetencija drži edukacije  i surađuje sa brojnim tvrtkama u Hrvatskoj i inozemstvu. Neke od njih: ABC  Accelerator – Ljubljana,  Tal Aviation group -Izrael,  Korean Air, Seoul,Poslovni Dnevnik, Hub Impact, Centar za Mirovne Studije RH.

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE.

Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

UČINKOVITA NAPLATA POTRAŽIVANJA

Dura_user

GOOGLE ADWORDS

Dura

Kako razviti ideju i organizirati poslovanje

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

NAUČILI SMO KAKO NAPRAVITI POSLOVNI PLAN

Dura_user

KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN

Dura_user

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

KAKO PRODAVATI RAZLIČITIM TIPOVIMA LJUDI

Dura_user

Održana radionica “Kako odrediti cijenu svog proizvoda”

Dura_user

Facebook i Instagram uvijek popularni alati u digitalnom marketingu

Dura_user

DURA NASTAVLJA SA NOVIM CIKLUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

UPRAVLJANJE BUDŽETOM ZA PODUZETNIKE POČETNIKE

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

ZAVRŠILA OVOGODIŠNJA STARTUP AKADEMIJA

Dura

KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I POKRENUTI WEB SHOP

Dura_user

POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU

Dura_user

DURA PONOVNO KREĆE S BESPLATNIM RADIONICAMA ZA PODUZETNIKE

Dura

Pravni kontroling na Startup akademiji

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Održana radionica za obrtnike s paušalnim oporezivanjem

Dura_user

TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

GOOGLE ADS

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

KAKO NAPISATI SADRŽAJ ZA USLUŽNU WEB STRANICU

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

OSNOVE FINACIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE

Dura_user

UVOD U SEO OPTIMIZACIJU

Dura_user

KRENULI SMO S JESENSKIM CILUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

KAKO ODREDITI CIJENU PROIZVODA/USLUGE

Dura_user

DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

ODRŽANA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

Danas smo obradili temu digitalnog poslovanja

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Održana radionica “Pokreni svoj posao”

Dura_user

PRAVNI KONTROLING – USKLAĐENOST POSLOVANJA S PRAVNIM PROPISIMA

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO ISKORISTITI NEVERBALNU KOMUNIKACIJU ZA PROFESIONALNI USPJEH?

Dura_user

KAKO OD PROIZVODA NAPRAVITI BRAND

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X