Dura
Novosti

Održana radionica “Kako odrediti cijenu svog proizvoda”

Poduzetnici se kroz svoje putovanje susreću s mnogo izazova. Jedan od njih je formiranje cijena za vlastite proizvode ili usluge, na samom početku njihovog poduzetničkog pothvata. Bojazan od neprihvaćanja na tržištu zbog visoke cijene uvijek postoji, isto kao i strah od podcjenjivanja vlastitih proizvoda ili sposobnosti.

Zbog toga smo ovaj vikend za vas organizirali radionicu “Kako odrediti vijenu svog proizvoda/usluge”. Radionicu je vodila Dubravka Lacić, koja nas je naučila ispravnoj kalkulaciji cijena proizvoda i usluga, kako bi bili konkurentni, pokrili sve troškove i ostvarili profit. Što je sve potrebno uzeti u obzir kod kalkulacije i kako se ona provodi, svladali smo uz praktične vježbe i savjete iz Dubravkinog dugogodišnjeg profesionalnog iskustva.

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

GOOGLE ADWORDS

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

DURA PONOVNO KREĆE S BESPLATNIM RADIONICAMA ZA PODUZETNIKE

Dura

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

ZAVRŠILA OVOGODIŠNJA STARTUP AKADEMIJA

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Stres i upravljanje vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X