Dura
Edukacije Edukacije za naslovnu

GOOGLE ADS

Sa sigurnošću možemo ustvrditi da je Google Ads jedan od najzastupljenijih i najefikasnijih oblika online oglašavanja. Iz tog razloga Dubrovačka razvojna agencija za Vas organizira još jednu u nizu radionica baš na tu temu. Radionica će se održati u subotu, 11. prosinca 2021. godine u DURA-i (Branitelja Dubrovnika 15), s početkom u 9 sati.

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora:

  1. Prvi i glavni razlog je što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju.
  2. Drugi je razlog što je moguće jako puno toga u relativno kratkom vremenu izmjeriti i dobiti podatke o efikasnosti svojih ulaganja.
  3. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja kada se uspostavi da zamišljeni smjer nije efikasan ili se ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom – PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi rješiti. Upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda i to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom urađaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovoj radionici polaznici će naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na Youtubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja. Po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki tekako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne.

Najkraće – razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

NAMJENA

Radionica je namijenjena onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete bolje povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.

NAČIN REALIZACIJE

PPT prezentacija, grupni rad u Google Ads sučelju i pokretanje jednog oglasnog projekta prema odabiru polaznika.

IZ PROGRAMA RADIONICE:

  1. Uvod u Google Ads
  • Google Ads hijerarhija
  • Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
  • Upoznavanje s Google Ads metodom oglašavanja
  1. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike
  • Search advertising
  • Display advertising
  • (Gmail, Video advertising, Shopping advertising, Mobile advertising ćemo spomenuti, ali nećemo obrađivati)

III. Oglasi i ključne riječi

  • Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
  • Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
  • Kako plasirati pravi oglas – oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?
  1. Izrada izvješća
  • Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
  • Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
  • Na koje brojke trebate obratiti pozornost?
  1. Radionica – izrada prve kampanje(ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

Predviđeno trajanje radionice je 8h.

Predavač: David Peranić

David Peranić radi u digitalnoj marketinškoj agenciji Kontra kao strateg za performance marketing, savjetuje o upravljanju digitalnim marketingom, upravlja Google oglašavanjem, optimizacijom za tražilice i Facebook oglašavanjem.

Certificirani je stručnjak za Google Ads i Google Analytics, s više od 5 godina iskustva. Kao vanjski suradnik razvijao je i upravljao digitalnim marketingom i ecommerce poslovanjem u nekoliko startup-ova i SME poduzeća. Ima iskustvo rada u raznim industrijama, a ponajviše u turizmu, FMCG-u i fintechu.

Sedam godina vodio je full-service turističku agenciju, gdje je upravljao s preko 50 smještajnih jedinica. U tom periodu prodao je preko 50.000 noćenja i imao nekoliko tisuća klijenata. Turističko iskustvo danas prenosi kroz Dantes, savjetovalište za iznajmljivače.

Prijave za ovu radionicu još nisu otvorene.

Za više informacija možete nas kontaktirati putem:

E-mail: mpuljas@dura.hr

Telefon: 020/640-271

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

DURA PONOVNO KREĆE S BESPLATNIM RADIONICAMA ZA PODUZETNIKE

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

GOOGLE ADWORDS

Dura

KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN

Dura_user

KAKO PRODAVATI RAZLIČITIM TIPOVIMA LJUDI

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

ZAVRŠILA OVOGODIŠNJA STARTUP AKADEMIJA

Dura

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

KAKO PREGOVARATI S TEŠKIM KUPCIMA

Dura_user

KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I POKRENUTI WEB SHOP

Dura_user

KAKO DOBRO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU

Dura_user

Stres i upravljanje vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

Održana radionica “Kako odrediti cijenu svog proizvoda”

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X