Dura
Edukacije

KAKO NAPISATI SADRŽAJ ZA USLUŽNU WEB STRANICU

Ako se bavite uslugama, izuzetno je bitno upoznati potencijalne klijente s djelatnošću kojom se bavimo, kao i uslugama koje im nudimo. Kako naučili kako svoje usluge adekvatno predstaviti na vlastitoj web stranici, Dubrovačka razvojna agencija za vas organizira radionicu “Kako napisati sadržaja za uslužne web stranicu” koja  će se održati u subotu, 09. travnja 2022. g. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 09:00 sati.

Prije nego što nas upoznaju, potencijalni klijenti će nas prethodno dobro proučiti na našim web stranicama. Iz tog razloga izuzetno je bitno razmisliti kako ćemo se predstaviti na vlastitim web stranicama.

Tijekom ove radionice polaznici će usvojiti praktičan konkretan teoretski 3P okvir (framework) za Pisanje, Prioritiziranje i Pojačavanje prodajnog sadržaja weba. Koristeći 3P okvir, polaznici će tijekom radionice uz stručno vodstvo napisati i oblikovati prvi prototip prodajnog sadržaja stranice ‘Usluga’.

Radionica pomaže poduzetnicima koji do sada nisu imali iskustva s pisanjem prodajnog sadržaja. Teško je započeti pisati sadržaj o vlastitoj usluzi kad se kreće od praznog papira, i zato će ova radionica poduzetnicima dati konkretne alate u vidu radnih listova, uputa i smjernica za kreiranje prve grube verzije prodajnog sadržaja stranice weba ‘Usluga’.

Cilj edukacije jest da svaki polaznik kroz praktičan samostalni i grupni rad kreira upotrebljiv prototip svog vlastitog prodajnog sadržaja na webuza jednu stranicu ‘Usluga’. Na kraju radionice, svaki će polaznik imati radnu verziju jedne stranice svog weba koja opisuje uslugu koju polaznik pruža, za koju će tijekom radionice primiti vrijedne povratne informacije drugih polaznika.

Radionica je idealna za poduzetnike koji pružaju B2B usluge, ali je primjenjiva i na pružatelje B2C usluga.

Sadržaj radionice

1. Uvod: praktičan 3P okvir za pisanje prodajnog sadržaja
2. Kviz
3. Pisanje sadržaja: popunjavanje radnih listova prvom verzijom sadržaja

4. Uređivanje sadržaja: razmjena popunjenih radnih listova među polaznicima

○ polaznici koriste naučeno znanje da bi dali konkretne povratne informacije i komentare na tekstove                   svojih kolega
○ voditeljica demonstrira uređivanje sadržaja na jednom odabranom tekstu
○ polaznici ugrađuju primljene povratne informacije u svoje tekstove

5. Oblikovanje prodajnog sadržaja u prvi web prototip
○ Uvod u korištenje Google Sites, besplatnog alata za prototipiranje web stranica
○ Polaznici od nastalog prodajnog sadržaja kreiraju prvi prototip na Google Sites

6. Recenzije prototipova
○ voditeljica bira 3 prototipa uslužnih stranica i recenzira ih, primjenjujući novo stečeno znanje
7. Kviz i diskusija o naučenom

Nakon radionice: Individualno praćenje polaznika (na zahtjev, do 30 min po polazniku). Voditeljica radionice svim polaznicima otvara mogućnost individualnih povratnih informacija na   dovršeni prototip i prodajni sadržaj. Uvjet: polaznici se s gotovim prodajnim sadržajem trebaju javiti voditeljici u roku od 14 dana od dana održavanja radionice.

PREDAVAČICA: Višnja Željeznjak specijalistica je za projektiranje, razvoj i sadržaj poslovnih web stranica i dolazi iz tvrtke Logit internet usluge d.o.o. u kojoj je skupila 20 godina iskustva na području digitalnog marketinga. Višnja najčešće surađuje s konzultantima i vlasnicima IT i tehnoloških tvrtki koji žele unaprijediti svoje prosječne webove i pretvoriti ih u prave prodajno-marketinške alate. Višnjine besplatne edukacije o B2B digitalnom marketingu i prodaji možete gledati uživo putem njenog Youtube video podcasta LOGIT LIVE.

Višnja je i pokretačica projekta Eduza.hr, platforme za pronalaženje i plasiranje poslovnih edukacija. Eduza edukatorima omogućuje da žive od svog znanja, a polaznicima edukacija znanje čini dostupnim. U okviru Eduze Višnja snima Eduza Show, live video podcast namijenjen edukatorima koji žele naučiti kako kreirati, promovirati i prodavati edukacije. Linkedin

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE

Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19).

Više informcija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

BESPLATNA RADIONICA “KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS“

Dura_user

Facebook i Instagram uvijek popularni alati u digitalnom marketingu

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO USPJEŠNO PREZENTIRATI PROIZVOD/USLUGU“

Dura_user

KRENULI SMO S JESENSKIM CILUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

ODRŽANA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

Kako razviti ideju i organizirati poslovanje

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

BESPLATNA RADIONICA „KAKO UPRAVLJATI STRESOM I VREMENOM U NIKAD IZAZOVNIJE DOBA?“

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

DURA započinje sa novim ciklusom Startup akademije

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

Pokreni svoj posao

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

KAKO RAZVITI IDEJU I ORGANIZIRATI POSLOVANJE

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

BESPLATNA RADIONICA „KAKO ODREDITI CIJENU PROIZVODA I VODITI PROFITABILNO POSLOVANJE“

Dura_user

KAKO OD PROIZVODA NAPRAVITI BRAND

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

Održana radionica “Pokreni svoj posao”

Dura_user

KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I POKRENUTI WEB SHOP

Dura_user

KAKO ISKORISTITI NEVERBALNU KOMUNIKACIJU ZA PROFESIONALNI USPJEH?

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

BESPLATNA RADIONICA „MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA“

Dura_user

BESPLATNA RADIONICA „KAKO SAMOSTALNO VODITI PAUŠALNI OBRT“

Dura_user

UVOD U SEO OPTIMIZACIJU

Dura_user

Kako samostalno voditi “paušalni” obrt

Dura_user

DURA PONOVNO KREĆE S BESPLATNIM RADIONICAMA ZA PODUZETNIKE

Dura

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA

Dura_user

Stres i upravljanje vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO ODREDITI CIJENU PROIZVODA/USLUGE

Dura_user

DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

DURA NASTAVLJA SA NOVIM CIKLUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

KAKO PRODAVATI RAZLIČITIM TIPOVIMA LJUDI

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN

Dura_user

Danas smo obradili temu digitalnog poslovanja

Dura_user

OSNOVE FINACIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X