Dura
Edukacije

KAKO OD PROIZVODA NAPRAVITI BRAND

Živimo u vrijeme hiperprodukcije. Nikad veći broj proizvoda i usluga nije sudjelovao u utrci za svoje mjesto pod suncem, a ta utrka nikad nije bila zahtjevnija. Ono sto uspješne proizvode i usluge razlikuje od neuspješnih je prepoznatljivost, a biti prepoznatljiv znaci diferencirati se od ostalih istih ili sličnih. Biti i ostati prepoznatljiv na tržištu je imperativ jer krajnji se potrošači ne identificiraju s proizvodima – oni se identificiraju s brandovima.

Kako bi naučili kako svoj proizvod/uslugu učiniti prepoznatljivim za vas smo organizirali radionicu  Kako od proizvoda napraviti brand. Radionica će se održati u subotu, 19. ožujka 2022. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.

Cilj ove radionice je naučiti polaznike kako svoj proizvod učiniti prepoznatljivim – kako ostati u sjećanju upravo po onom po čemu želimo. Njen cilj je objasniti kako se kreira slika koju će tržište imati 0 našem proizvodu i po kojoj će ga pamtiti tj. na koji se način utječe na percepciju tržišta i onih kojima smo proizvod namijenili.

Polaznici će naučiti:

  • ključne korake u procesu pretvaranja proizvoda u brend,
  • zašto se i kako vrši segmentiranje tržišta i targetiranje ciljnih skupina,
  • kako se brend pozicionira i zašto je to važno,
  • na koji se način kreira i održava željena percepcija brenda.

Ovaj trening namijenjen je poduzetnicima i svima onima koji žele unaprijediti svoje proizvode i usluge, svoju komunikaciju s tržištem i u konačnici svoje poslovne rezultate.

Predavač Željko Popović je svoje iskustvo s područja marketinga stjecao u raznim tvrtkama i na različitim pozicijama. Započeo je kao akviziter, a narednih nekoliko godina kao asistent u marketingu Globus holdinga i njegovih tadašnjih članica – TV Mreže i Obiteljskog radija. Tijekom svoje karijere bio je na funkcijama account managera internacionalne marketinške agencije McCann Erickson, Senior Brand Managera Ožujskog piva (Zagrebačka pivovara/lnterbrew), izvršnog direktora agencija Bruketa&Zinic, EP’64 i tako dalje.

Tijekom svoje karijere radio je s velikim brojem klijenata raznih vrsta djelatnosti te nizom raznih brendova. Poslovi kojima se bavio obuhvaćali su razne vrste aktivnosti: od istraživanja tržišta, izrade marketinških planova i budžetiranja do njihove kompletne operativno-tehničke realizacije. Razne marketinške kampanje obuhvaćale su kreiranje i lansiranje novih brendova i novih pakiranja, osmišljavanje i realizaciju promotivnih i prodajnih akcija, raznih evenata, PR kampanja, sponzorstava, poslova na produkciji audio/video/print materijala i slično.

Danas radi kao samostalni poduzetnik u svojoj konzultantskoj tvrtki Consulting mix usko surađujući s centrom za razvoj ljudskih potencijala Educamix.

Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE, a otvoraju se 14. ožujka u 8:00 sati.

Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19).

Za više informacija možete nas kontaktirati putem:

E-mail: mpuljas@dura.hr

Telefon: 020/640-271

Print Friendly, PDF & Email

Vezani članci

GOOGLE ADS

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

TAKTIKE I STRATEGIJE POSLOVNOG PREGOVARANJA

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

KAKO USPJEŠNO VODITI E-TRGOVINU I POKRENUTI WEB SHOP

Dura_user

KAKO IZRADITI DOBAR POSLOVNI PLAN

Dura_user

UPRAVLJANJE BUDŽETOM ZA PODUZETNIKE POČETNIKE

Dura_user

DIGITALNO POSLOVANJE I SIGURNOST PODATAKA

Dura_user

Stres i upravljanje vremenom na Startup Akademiji

Dura_user

DURA NASTAVLJA SA NOVIM CIKLUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

KAKO ISKORISTITI NEVERBALNU KOMUNIKACIJU ZA PROFESIONALNI USPJEH?

Dura_user

POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA ENGLESKOM JEZIKU

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

KAKO PRODAVATI RAZLIČITIM TIPOVIMA LJUDI

Dura_user

Kako razviti ideju i organizirati poslovanje

Dura_user

KAKO RAZVITI IDEJU I ORGANIZIRATI POSLOVANJE

Dura_user

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

UČINKOVITA NAPLATA POTRAŽIVANJA

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

PRAVNI KONTROLING – USKLAĐENOST POSLOVANJA S PRAVNIM PROPISIMA

Dura_user

Facebook i Instagram uvijek popularni alati u digitalnom marketingu

Dura_user

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

Održana radionica “Pokreni svoj posao”

Dura_user

KAKO SAMOSTALNO VODITI „PAUŠALNI“ OBRT

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Održana radionica za obrtnike s paušalnim oporezivanjem

Dura_user

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Dura_user

Održana radionica “Kako odrediti cijenu svog proizvoda”

Dura_user

KAKO NAPISATI SADRŽAJ ZA USLUŽNU WEB STRANICU

Dura_user

KAKO ODREDITI CIJENU PROIZVODA/USLUGE

Dura_user

ZAPOČELA STARTUP AKADEMIJA

Dura

POKRENI SVOJ POSAO

Dura_user

DURA PONOVNO KREĆE S BESPLATNIM RADIONICAMA ZA PODUZETNIKE

Dura

MARKETING NA DRUŠTVENIM MREŽAMA – FACEBOOK & INSTAGRAM OD 0 DO 100!

Dura

Pravni kontroling na Startup akademiji

Dura_user

Danas smo obradili temu digitalnog poslovanja

Dura_user

STARTUP AKADEMIJA SE NASTAVLJA

Dura

GOOGLE ADWORDS

Dura

KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS

Dura_user

ODRŽANA RADIONICA “POKRENI SVOJ POSAO”

Dura_user

NAUČILI SMO KAKO NAPRAVITI POSLOVNI PLAN

Dura_user

OSNOVE FINACIJA I RAČUNOVODSTVA ZA MALE PODUZETNIKE

Dura_user

KRENULI SMO S JESENSKIM CILUSOM STARTUP AKADEMIJE

Dura_user

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X