Protekli vikend nam je Dino Joldić održao radionicu na temu pripreme Facebook i Instagram oglasa. I to ne jednu, nego dvije radionice koliki je interes naših polaznika bio. Radionice digitalnog marketinga drži već par godina u različitim oblicima i vremenskim formatima. Formati njegovih radionica, u kvalitativnom i vremenskom smislu se često mijenjaju, a uvjetovani su potrebama korisnika kao i trendovima i novitetima u digitalnom marketingu te je tako uvijek aktualan i zanimljiv.
Pobornik je ne pričanja već ispričane priče iz knjiga, uz dužno poštovanje prema knjizi – kako sam kaže, nego radije opisuje svoje životno i profesionalno iskustvo, a najviše voli čuti da su polaznici poslije radionice zadovoljni njegovim pristupom i načinom rada, komunikacijom, te dinamičnošću same radionice.
S Dinom smo popričali kratko i slatko, a on je kao i uvijek bio spontan, iskren i zabavan.
„Nisam baš siguran da znam po čemu su moje radionice drukčije od ostalih, ali jako se trudim da radionice u kojima ja sudjelujem budu aktualne s mnoštvom dobrih i loših primjera iz prakse. Isto tako, ne zadovoljavam se starim tradicionalnim praksama jednosmjernog prenošenja znanja i vještina, nego tražim dvosmjernu komunikaciju. Inzistiram na razgovoru i debatama, na izražavanju vlastitog mišljenja kod polaznika. Ne zadovoljavam se radionicama u kojima se čuje samo moj glas.
Generalno, digitalni marketing je prilično dinamična djelatnost, što meni prilično odgovara, kao osobi koja ne stoji na jednom mjestu. Dinamična sam osoba koja voli izazove. Volim puno pričati, uživam u komunikaciji i druženju s različitim profilima ljudi. Sa svakim imam neku zajedničku temu, ali isto tako volim da prvu jutarnju kafu popijem sam, da prikupim energije za novi dan i nove životne situacije.
Izuzetno mi je drago i ispunja me da mogu pomoći svim mladim poduzetnicima ili onima koji to tek namjeravaju postati. Želim im iz vlastitog iskustva poručiti da je sve to vrlo jednostavno, ali da sito tako to shvate ozbiljno i danonoćno rade na sebi te da se prema svom poslu odnose kao nečemu od životne važnosti, a ne kao jednom od načina da dođu do novca i sigurne životne egzistencije.“
Zahvaljujemo svim polaznicima na dolasku, pažnji, dobroj energiji i ugodnoj atmosferi i smijehu, te se veselimo nastavku naše Startup akademije i naravno željno iščekujemo Dina da nam opet dođe u Dubrovnik!