Cilj ove radionice jest upoznati poduzetnike s obavezama i pravima koje preuzimaju kada postaju poslodavci, te im informacijama i praktičnim primjerima olakšati proces zapošljavanja djelatnika, kao bi izbjegli nepotrebne nesporazume i pogreške te osigurali uspješan proces i pripremljenost na širenje poslovanja.
U prvom dijelu radionice bavili smo se temom pripreme poslovanja na zapošljavanje djelatnika:
- Zakoni i propisi koje poslodavci moraju poštivati;
- Važnost procesa i postupaka, za što ih pripremiti i na koji način;
- Priprema radnog mjesta;
- Organizacija radnih zadataka;
- Kriteriji poslovne komunikacije prema zaposlenima.
U drugom dijelu radionice bavli smo se temom izbora zaposlenika i uvođenjem zaposlenika u posao. Polaznici su dobili odgovore na sljedeća pitanja:
- Kako definirati profil idealnog kandidata za radno mjesto;
- kako napisati oglas koji će privući kandidate vaše ciljane skupine;
- koja pitanja kao poslodavac (zakonski) smijete i/ili ne smijete postaviti na razgovoru za posao?
- Kako komunicirati očekivanja te dati informacije o uvjetima na radnom mjestu?
Također su se upoznali s hodogram aktivnosti kod zapošljavanjadjelatnika i elementima procesa uvođenja djelatnika u posao.
Radionicu je vodila Maja Darija Škrljak vlasnica tvtke SYNCHRO LOGOS d.o.o. za savjetovanje, edukaciju i podršku tvrtkama u upravljanju ljudskim resursima.