Kako uspješno pregovarati. Što može biti predmet pregovaranja? Koji su važni elementi za uspjeh pregovora? Odgovore na ta pitanja i mnoga druga 20 polaznika je doznalo ovaj vikend na dvodnevnoj radionici „Taktike i strategije poslovnog pregovaranja“.
Na ovom praktičnom treningu polaznici su naučili kako primijeniti određena pravila igre – ono što trebate činiti i ono što ne smiju činiti. Kako pregovarati iz jače/slabe početne pozicije? Kako upravljati ustupcima, kada ih dati, a kada primiti? Što mogu učiniti da pregovore pomaknu s mrtve točke? Kako iskazati svoje neslaganje, a zadržati dobar odnos? Upoznali su se sa načinima argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo teškim i agresivnim klijentima. Naučili su analizirati motive druge strane, pregovarati, a ne pogađati se. Upoznali su zamke i trikove u pregovorima, ali i kako skršiti otpor.
Kroz sve to polaznike je vodila vrhunska predavačica i stručnjakinja na ovu temu gđa. Davorka Biondić Vince vlasnica i direktorica tvrtke „Biondi” d.o.o. Prije pokretanja vlastite tvrtke,10 godina je bila članica Uprave za nabavu i prokuristica u njemačkom Kauflandu, te glavni pregovarač, a do ožujka 2012. god. u austrijskom Sparu; 10 godina vodila internu akademiju znanja u odjelu nabave.
U svojoj uspješnoj karijeri samostalno je vodila i zaključila preko 4.000 pregovora s domaćim i internacionalnim kompanijama i bila odgovorna za godišnju nabavnu vrijednost od preko 2 milijarde kuna.