Nacionalna zaklada raspisala pet natječaja (Zagreb, 16. kolovoza 2023.)
Nacionalna zaklada za razvoj civilnoga društva raspisala je danas pet
natječaja za dodjelu institucionalnih podrški udrugama koje svojim djelovanjem doprinose
demokratizaciji i društvenom razvoju u Republici Hrvatskoj, udrugama koje u prethodnim
razdobljima nisu koristile institucionalnu podršku Nacionalne zaklade, udrugama iz Domovinskoga
rata u Republici Hrvatskoj, udrugama osoba s invaliditetom koje djeluju na lokalnoj razini i
udrugama umirovljenika.
Institucionalne podrške su specifičan oblik ulaganja Nacionalne zaklade u stabilizaciju i
razvoj isključivo udruga registriranih u Republici Hrvatskoj, a ostvaruju se na rok od 3
godine prema sljedećim uvjetima:
- INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA U
PODRUČJU DEMOKRATIZACIJE I DRUŠTVENOG RAZVOJA U REPUBLICI
HRVATSKOJ
- INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA KOJE U
PRETHODNIM RAZDOBLJIMA NISU KORISTILE INSTITUCIONALNU PODRŠKU
NACIONALNE ZAKLADE
- INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA OSOBA S
INVALIDITETOM KOJE DJELUJU NA LOKALNOJ RAZINI
- INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA IZ
DOMOVINSKOGA RATA
- INSTITUCIONALNA PODRŠKA STABILIZACIJI I/ILI RAZVOJU UDRUGA
UMIROVLJENIKA
Način dostave prijava: u elektroničkom obliku (internetska prijava) putem sustava
www.financijskepodrske.hr s tim da se poštom i u papirnatom obliku dostavlja samo potvrda o
verifikaciji postavljene dokumentacije u sustav (koja sadrži jedinstveni broj prijave), ovjerena i
potpisana od strane osobe ovlaštenje za zastupanje udruge.
Rok za prijavu: do 12:00 sati (podne) 14. rujna 2023. godine za internetske prijave postavljanjem
dokumentacije u sustav www.financijskepodrske.hr , dok je potvrdu o verifikaciji postavljene
dokumentacije potrebno dostaviti isključivo e-poštom do 14. rujna 2023. godine do 15:00 sati na
e-adresu kodoviprijava@zaklada.civilnodrustvo.hr .
Cjelokupna natječajna dokumentacija dostupna je na: https://zaklada.civilnodrustvo.hr