LinkedIn je najpopularnija poslovna društvena mreža koju koristi više od 600 milijuna korisnika diljem svijeta. Služi za traženje posla, povezivanje s poslovnom zajednicom, ali i puno više od toga.
Kako bi privukli što više klijenata putem LinkeIna na za Vas ovaj put organiziramo besplatnu radionicu „Kako povećati broj kupaca putem LinkedIna?”- koji će se održati u subotu 02. ožujka 2024. u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 9h.
LinkedIn u Hrvatskoj postaje sve popularniji. Dok je nekada služio samo kao online CV, danas je to društvena mreža koja se kod nas počela brzo razvijati. Uz rastući broj korisnika i direktan pristup osobama na upravljačkim pozicijama, LinkedIn krije ogroman potencijal za ostvarivanje poslovnog rasta kroz povezivanje s potencijalnim klijentima, poslovnim suradnicima i partnerima.
Teme koje ćemo obraditi na radionicu su:
- Izgradnja profesionalnog profila na LinkedInu: Kako stvoriti efektan i privlačan profil koji će privući potencijalne klijente i poslovne partnere.
- Networking na LinkedInu za rast poslovanja: Strategije za izgradnju i održavanje profesionalne mreže, s fokusom na pronalaženje i povezivanje s relevantnim kontaktnim osobama u industriji.
- LinkedInkao alat za marketing i prodaju: Kako koristiti LinkedIn za promociju proizvoda ili usluga, uključujući stvaranje i dijeljenje sadržaja, LinkedIn oglašavanje za povećanje vidljivosti.
- Analiza i praćenje učinkovitosti na LinkedInu: Naučiti kako koristiti LinkedInanalitiku za praćenje učinka objava, angažmana na profilu, i kako te podatke koristiti za poboljšanje strategije na LinkedIn
- LinkedInza regrutiranje i izgradnju tima: Kako koristiti LinkedIn za privlačenje talentiranih pojedinaca i izgradnju snažnog tima, uključujući tehnike za ciljanje i privlačenje pravih kandidata.
PREDAVAČ: MARKO KRČMAR – mladi poduzetnik koji je započeo svoju poduzetničku karijeru 2019. godine pokretanjem tvrtke LIVMARK d.o.o. zajedno s bratom Lukom. Zadnje 4 godine primjenjuje iskustvo iz digitalnog marketinga na vlastitim projektima poput pametnebrave.hr i termostati.hr te sa domaćim brendovima poput Croate, Eventima, My Croatia Cruise, HDL Automation ADRIA i još mnogih drugih.
Trogodišnja aktivnost na Linkedinu omogućila mu je izgradnju osobnog brenda i proširenje kvalitetnog networka što je rezultirao brojnim suradnjama i javnim nastupima na poslovnim eventima.
Marko nerijetko voli testirati nove marketing metode i online trendove kako bi dodatno istaknuo brendove s kojima surađuje.
Prijave se zaprimaju putem:
Online: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem e-mail: mpuljas@dura.hr ili telefona: 020/640-271
Broj polaznika ograničen je, stoga požurite!
*Projekt “Startup akademija” je financiran od strane Grada Dubrovnika.