Naglasak prezentacije je bio na prometu i poboljšanju prometne povezanosti. Do 2020. godine za ulaganja u prometnu infrastrukturu predviđeno je 1,3 milijarde EURA, od toga 400 milijuna EURA predviđeno je iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a 910 milijuna EURA iz Kohezijskog fonda.
Ulaganja u ovom razdoblju bit će usmjerena na prometnu infrastrukturu potrebnu za suvremenu, konkurentnu i međusobno povezanu europsku ekonomiju, koja će olakšati kretanje ljudi i roba, ne samo diljem i unutar Hrvatske već i prema ostalim dijelovima Europe.
Također bit će usmjerena na poboljšanje dostupnosti gradova i izoliranih područja funkcionalnim regionalnim centrima te na jačanje teritorijalne kohezije.
Navedenih 400 milijuna EURA iz Europskog fonda za regionalni razvoj osigurano je za financiranje projekata u cestovnom sektoru, i to 330 milijuna za povezivanje TEN-T cestovne mreže i pristupa TEN-T mreži i 70 milijuna za sigurnost u prometu.
Projekti koji će se moći financirati iz ovih sredstava su primjerice, Cestovna povezanost s južnom Dalmacijom, Rijeka D403, Omiška zaobilaznica: Stobreč – Dugi Rat – Omiš.
Za poboljšanje dostupnosti naseljenih otoka stanovnicima i povezivanje otoka s kopnom osigurano je 80 milijuna EURA, dok je za razvoj unutarnje plovidbe i povećanje količine teretnog prometa na unutarnjim plovnim putovima predviđeno 60 milijuna EURA.
Kroz program za 2007.-2013. financirala se i izrada strateških dokumenata poput Strategije prometnog razvoja RH za 2014.-2030. te Prometnog modela koji se po prvi put izrađuje u RH, a koji će dati pregled postojeće situacije kretanja putnika i roba u svim vidovima prometa te znanstvenu potvrdu strateških promišljanja razvoja prometnog sustava Republike Hrvatske u budućnosti, kao i prometnih događanja u tom sustavu.