Dura
Novosti

POKRENUTA AKCIJA – ZA ŠTO DU?BROVNIK

POKRENUTA AKCIJA – ZA ŠTO DU?BROVNIK
POKRENUTA AKCIJA - ZA ŠTO DU?BROVNIK
U sklopu pripreme kandidature grada Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture 2020. godine pokrenuta je akcija ZA ŠTO DUBROVNIK?

Cilj projektne kandidature je svu zainteresiranu javnost povezati i uključiti u zajedničko promišljanje budućnosti Dubrovnika.

Može li Dubrovnik kao predstavnik Hrvatske ponijeti naslov Europske prijestolnice kulture 2020. te što na tom putu treba ojačati, promijeniti ili razviti – pitanje je upućeno građanima Dubrovnika.

Odgovore na to pitanje ZA ŠTO DUBROVNIK? možete dati pomoću razglednica koje se nalaze na brojnim lokacijama – u školama, vrtićima, knjižnicama, kafićima…

Jedna od lokacija među brojnima je Dubrovačka razvojna agencija DURA, na adresi Branitelja Dubrovnika 15. (preko puta hotela Hilton) gdje možete ostaviti Vaše poruke.

Građani se pozivaju da na njima pišu, crtaju, slikaju i tako prikažu svoju viziju europskoga Dubrovnika budućnosti i zatim ih ubace u za to predviđene kutije.

Grad Dubrovnik je odluku o kandidaturi donio u studenom 2013. kad je na sjednici Gradskog vijeća usvojen Zaključak o prihvaćanju kandidature Grada Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture za 2020. godinu, a potporu su dali različiti dijelovi kulturnoga sektora.

Nositelj kandidature je Grad Dubrovnik, ali će projekt uključiti šire područje Dubrovačko-neretvanske županije.

Rok za predaju kandidacijske knjige jest 17. travnja 2015., nakon čega će međunarodno povjerenstvo od 12 članova odabrati dva ili tri hrvatska grada koji ulaze u drugi krug natječaja.

U 2016. godini bit će odabran jedan hrvatski grad koji će 2020. godine nositi titulu Europske prijestolnice kulture.

Grad koji ponese titulu Europske prijestolnice kulture, tijekom cijele te godine, ali i u razdoblju prije i nakon dobivanja naslova, pokreće i održava niz različitih kulturnih manifestacija i umjetničkih priredbi. Uz kulturni program, fokus je projekta na transformaciji gradova, traženju novih perspektiva razvoja i rješavanju postojećih problema. Iskustvo pokazuje da je to izuzetna prilika za urbanu obnovu, povećanje međunarodnoga profila grada i turističkih rezultata te za otvaranje perspektive razvoja koji se temelji na kulturi, kreativnosti i razvoju kreativnih industrija.

Datum:
01.12.2014

Ovo web-mjesto koristi kolačiće radi boljeg pregledavanja sadržaja. Saznajte više o tome kako se koristimo kolačićima i kako možete promijeniti vaše postavke. Prihvati Pročitaj više

X
X