Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale su dio naših života. Facebook i Instagram već odavno nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih korisnika i kupaca.
Kako bi naučili kako pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 7. studenoga 2020. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 10 sati.
Kada se koristi pametno i ispravno, Facebook pruža ogroman potencijal za rast poslovanje. Međutim, sam proces osmišljavanja i pokretanja marketing kampanja može biti kompliciran. Na radionici ćete naučiti sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će raditi na praktičnim primjerima, saznati različite taktike za oglašavanje, tipove kampanja, planiranje budžeta i kreiranja oglasa.Uvjet za sudjelovanje na radionici da imate facenook page.
Polaznici će na kraju ove radionice savladati tehnike:
- Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
- Definiranje ciljeva, načine plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
- Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
- Priprema oglasa i kreiranje sadržaja,
- Povezivanje Facebook stranice sa Instagram stranicom,
- Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
- Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
- Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
- Greške koje previmo prilikom oglašavanja.
Metode rada
- Interaktivna radionica
- Praktični primjeri i vježbe
Možete imati najbolju uslugu ili prozivod na svijetu, ali ukoliko to niko ne vidi onda ćete vjerovatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji. A možda ni njima. Da bi bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi – u protivnom ćemo ostati iza konkurencije.
Predviđeno trajanje radionice je 8h.
PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ
Živi i radi u Mostaru. 2006. g. upisuje Fakultet informacijskih tehnologija u Mostaru, gdje se zapošljava tokom studiranja i završava 3 godine fakulteta. Krajem 2012.g. prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade. U finalu osvaja nagradu od 4000$ te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. G. Joldić je stalni predavač iz oblasti IT-a u Kulturnom centru „Kralj Fahd“ u Mostaru. www.kckfmostar.com. Također sa svojim startupom osvaja natjecanje „BizIdea“ pod pokroviteljstvom Norveške ambasade gdje postaje prvi stanar Poslovnog inkubatora u Intera tehnološkom parku. 2014. pretvara hobi u posao te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 5 zaposlenih.
2016. g. kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Googla i osvaja 7000KM (3,500 €) pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom ScreenAds.
Između ostalog vodio je seminare i radionice na razne teme IT-a, drone-ova, digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatskoj.
Prijaviti se možete putem slijedećeg linka: PRIJAVE
Više infromacija možete dobiti putem maila [email protected] ili telefona 020/640-271