Vlasnik ste tvrtke ili obrta, a ne snalazite se u svim financijskim, računovodstvenim i poreznim stavkama vašeg poslovanja? Za Vas smo u okviru Startup akademije organizirali trodnevnu radionicu pod nazivom „Osnove financija i računovodstva za male poduzetnike“ koja će se održati od 26. do 28. listopada 2020. godine u prostorijama DURA-e (Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik) s početkom u 14:00 sati.
Radionica je namijenjena malim poduzetnicima i obrtnicima, te svim zainteresiranim pojedincima koji se žele upoznati s načinom funkcioniranja i logiku računovodstvenog sustava malog poduzeća i obrta s aspekta vlasnika.
I. dan (26.10.2020.):
- Poduzetništvo (osnovni oblici i njihove karakteristike)
- Računovodstvo (pojam, određenje, vrste i namjena, računovodstveni proces, računovodstvena dokumentacija, načela, korisnici)
- Zakonska regulativa vezana uz računovodstvo
- Računovodstveni standardi (MSFI, HSFI)
- IT – osnovne odrednice i značaj u računovodstvu i poslovanju
- Menadžersko računovodstvo i kontroling kao potpora odlučivanju i upravljanju
- Osnovni financijski izvještaji (Bilanca, RDG) – značenje i tumačenje
- Financijski pokazatelji poslovanja i KPI
- Specifičnosti financijskog poslovanja po tipovima poduzetnika (prodaja, proizvodnja, usluge)
- Inventura – popis imovine i obveza
- Amortizacija (definicija, vrste, stope, način obračuna)
II. dan (27.10.2020.)
- Vrste poreza i oporezivanje (PDV, Porez na dohodak, Porez na dobit, Posebni porezi)
- Porez na dodanu vrijednost (PDV) – aspekti i utjecaj na poslovanje, novosti u 2020.
- Porez na dobit – utvrđivanje porezne osnovice (umanjenja, uvećanja i način obračuna), novosti u 2020.
- Propisane osnovice plaća (minimalna plaća, poduzetnička plaća)
- Porez na dohodak i obračun plaće (zakonodavni okvir, stope poreza, osobni odbitak i uvećanja, način obračuna, neoporezivi primici, olakšice i oslobođenja, primjer obračuna), novosti u 2020.
- Postupci kod neisplate plaća
- Pregled obrazaca, rokovi za predaju i rokovi uplata
- Ostali porezni zakoni i novosti u 2020.
- Primici od državnih potpora, način evidentiranja i porezni položaj
- Važni linkovi
III. dan (28.10.2020.)
- Zakonodavni okvir
- Obrtnici i slobodna zanimanja, samostalna djelatnost- vrste, značajke i obveze
- Poslovne knjige, načelo blagajne, primici i izdaci
- Osnovice za obračuna doprinosa i poreza
- Dugotrajna imovina, obvezne evidencije i obračun amortizacije
- Izvještavanje – obrazac DOH i DOH-Z
- Promjena načina oporezivanja porez na dobitak umjesto porez na dohodak
- Paušalno oporezivanje „paušalisti“ – značajka, novosti u 2020. godini
- Primici od državnih potpora – evidencije, obveze, porezni položaj
- Korisni linkovi
Polaznici će se kroz radionice upoznati s načinima knjiženja kroz primjere poslovnih događaja, odnosno pokazati će im se kad se i kako priznaju prihodi i primci, a kad rashodi i izdaci. Objasniti će im se razlika između računovodstvenih termina poput: primitak, prihod, priljev, izdatak, rashod, odljev, te način obračuna plaće.
Predviđeno trajanje radionice tri dana po 6h.
Radionicu vode Dubravka Lacić i Iva Grković
Dubravka Lacić, mag.oec. Studij računovodstva i financija završila je na Splitskom sveučilištu i magistrirala financijski menadžment na Ekonnomskom fakultetu u Osijeku. Njeno dugogodišnje profesionalno iskustvo velikim je dijelom vezano uz trgovačke i proizvodne tvrtke (Roto promet, DoNA trgovina, Adonai, Korum trgovina, Presad (SLO), BONY (BiH) i druge). Radila je na različitim menadžerskim pozicijama (direktor prodaje, upravljanje robnim markama, upravljanje kontrolingom, financijskim i robnim planiranjem i upravljanjem proizvodnjom, upravljanjem nabavom i vođenjem brojnih projekata). Izuzetno dobro poznaje privatno poduzetništvo i poslovne procese.
Angažirana je na pomoći tvrtkama u snimkama trenutnog stanja poslovanja, projektima poboljšanja poslovnih perfomansi, strateškom planiranju, upravljanju troškovima i prihodima, izvještavanju te robnim i financijskim analizama poslovanja. Dugogodišnji je član međunarodne udruge kontrolera (ICV-International Controller Verein, Munchen) i poslovni edukator (In house radionice i različite poslovne edukacije). www.basis-savjetovanje.hr
Iva Grković mag.oec. Njeno 22-godišnje radno iskustvo vezano je za područja financija, računovodstva, i revizije. Najveći dio poslovne karijere provela je u međunarodnim i domaćim kompanijama različitih industrija na pozicijama voditelja računovodstva i financija, managera i direktora u reviziji. Tijekom svoje dugogodišnje karijere stekla je certifikate: ovlaštenog revizora, ovlaštenog internog revizora i ovlaštenog računovođe.
Tijekom svog radnog iskustva radila je na raznim projektima: projektima implementacije ERP sustava kod
malih i srednjih poduzetnika, kao konzultant za financije sa zadatkom postavljanja osnovnih poslovnih funkcija i procesa unutar poduzeća, analizama internog i eksternog izvještavanja, revizijama financijskih izvještaja klijenata financijskog i nefinancijskog sektora.
Članica je Hrvatske revizorske komore, udruge „Hrvatski računovođa“ i Sekcija internih revizora – Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika. Iva je mentor za usluge savjetovanja na području računovodstva mikro, malim i srednjim poduzetnicima u okviru Zagrebačkog Inovacijskog Centra – ZICER, Zagreb. Njen rad vezan je i za edukacije, pa je tako za poduzetnike početnike i one koji ulaze u poduzetništvo održala prezentacije iz područja računovodstva i finacija. www.inbiro-rir.hr
financija.
Prijavite se putem slijedećeg linka: PRIJAVNICA
Više informacija možete dobiti putem maila [email protected] ili telefonom 020/640-271