Ožujak, 2022
05Ožu09:0017:00BESPLATNA RADIONICA "KAKO NAPRAVITI DOBAR FACEBOOK I INSTAGRAM OGLAS“
Event Details
Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale su dio naših života. Facebook i Instagram već odavno nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje
Event Details
Društvene mreže su odavno prerasle svoju primarnu svrhu i postale su dio naših života. Facebook i Instagram već odavno nisu samo društvene mreže, već savršen alat za pronalazak i privlačenje novih korisnika i kupaca.
Kako bi naučili kako pronaći nove kupce putem Facebooka i Instagrama za vas smo organizirali radionicu “Kako napraviti dobar Facebook i Instagram oglas”. Radionica će se održati u subotu, 05. ožujka 2022. godine u prostorijama DURA-e, na adresi Branitelja Dubrovnika 15, 20 000 Dubrovnik s početkom u 9:00 sati.
Kada se koristi pametno i ispravno, Facebook pruža ogroman potencijal za rast poslovanje. Međutim, sam proces osmišljavanja i pokretanja marketing kampanja može biti kompliciran. Na radionici ćete naučiti sve bitne korake za uspješno Facebook i Instagram oglašavanje. Polaznici će raditi na praktičnim primjerima, saznati različite taktike za oglašavanje, tipove kampanja, planiranje budžeta i kreiranja oglasa.
Polaznici će na kraju ove radionice savladati tehnike:
- Korištenje sučelja za Facebook oglašavanje,
- Definiranje ciljeva, načine plaćanja i budžetiranje oglašavanja,
- Pronalazak ciljne skupine i različite mogućnosti targetiranja,
- Priprema oglasa i kreiranje sadržaja,
- Povezivanje Facebook stranice sa Instagram stranicom,
- Kreiranje oglasa za Facebook i Instagram,
- Kako na pravi način postaviti oglase kroz Ads Manager,
- Razlike između oglašavanja putem Instagram aplikacije i Facebook Ads Managera,
- Greške koje previmo prilikom oglašavanja.
Metode rada
- Interaktivna radionica
- Praktični primjeri i vježbe
Možete imati najbolju uslugu ili prozivod na svijetu, ali ukoliko to niko ne vidi onda ćete vjerovatno prodavati samo prijateljima, poznanicima i obitelji. A možda ni njima. Da bi bili bolji moramo biti vidljivi i pokazivati se što većem broju ljudi – u protivnom ćemo ostati iza konkurencije.
Predviđeno trajanje radionice je 8h.
PREDAVAČ: DINO JOLDIĆ
2006. godine se seli u Mostar gdje započinje studij na Fakultetu Informacijskih Tehnologija, a gdje sada živi i radi. Krajem 2012. godine prijavljuje se na natjecanje „Imam ideju“ pod pokroviteljstvom USAID-a i Američke ambasade gdje osvaja prvo mjesto, te otvara svoj prvi startup sa 25 godina. 2014. pretvara hobi u posao, te pokreće obrt za fotografiranje gdje trenutno ima 7 zaposlenih. 2016. godine kao voditelj tima osvaja „StartUp weekend Mostar“ pod pokroviteljstvom Google-a, gdje osvaja prvo mjesto, nakon kojeg pokreće novi startup iz oblasti digitalnog marketinga sa svojim timom “ScreenAds”.
Dino Joldić vodio je seminare i radionice na razne teme IT-a, drone-ova i digitalnog marketinga širom BiH i Hrvatske, a njegove radionice na temu digitalnog marketinga, u proteklih 7 godina, posjetilo je više od 1000 osoba.
Kroz digitalni marketing poslovao je s raznim hotelima, restoranima, rent a car poslovnicama, turističkim agencijama i sl., a trenutno g. Joldić radi kao voditelj marketinga u prodajnom centra Plaza, sa više od 30 zasebnih jedinica kao što su: Sinsay, McDonald’s, NewYorker, Beko, Cineplexx Kino, Intersport, DM, Polleo sport i mnoge druge.
Dino navodi da je digitalni marketing budućnost i da odgađanjem da se “bacimo” u taj svijet – svakim danom postajemo manje konkurenti.
Prijave se zaprimaju putem online PRIJAVNICE a otvarene su od 28. veljače u 08:00 sati.
Za prisustvovanje na radionici je potrebno imati COVID potvrdu (ako ste cijepljeni, ako imate negativan (brzi) test na SARS-CoV-2 ili ste nedavno preboljeli bolest COVID-19).
Više informacija možete dobiti putem maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271.
more
Vrijeme
Subota 5 Ožujak 9:00 - Subota 5 Ožujak 17:00
Lokacija
Prostorije Dura
Branitelja Dubrovnika 15
Organizer
Dubrovačka razvojna agencija DURA d.o.o.020 640 271 Branitelja Dubrovnika 15, 20000 Dubrovnik